Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK

Data: 2011-01-10 14:19:51
Autor: krzysztofsf
Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
Mialem przyjemnosc zostac zaproszony do grona testerow tego produktu
(zaproszenie na mail uczestnikow roznych internetowych forow
dyskusyjnych zwiazanych z produktami finansowymi).
Potwierdzilem udzial, zalozylem konto i karte , przeslalem dane karty
na wskazany adres mailowy - po jakims czasie bank zasilil ja nieduza
kwota, ktora mialem wydac a nastepnie przedstawic publicznie swoja
opinie o funkcjonalnosci produktu - co niniejszym czynie, sadze, ze
obiektywnie.

Karte "wirtualna" mozna zalozyc na stronie kartainternetowa.pl.
Koszt 1 zl potracany z pierwszego zasilenia - pisze o testowanej opcji
"Karta internetowa bez plastiku".
Zalozenie konta i karty jest szybkie - mozna porownac do zalozenia
konta mail na jakims portalu.
Konto jest spersonalizowane - podajemy swoje dane lacznie z Pesel.
Po chwili dysponujemy karta wirtualna wazna 24 miesiace z przypisanym
kontem do jej zasilen. Mozna zakladac kolejne karty, kazda ma wlasne
konto i wlasny okres waznosci.
Kod CV2 zostaje wyslany (jednorazowo, nie do powtorzenia) na
zadeklarowany przy zakladaniu telefon komorkowy (jest konieczny).
Jednoczesnie w trakcie zakladania rowniez jednorazowo, nie do
powtorzenia (wiem, bo pierwszym razem to przeoczylem, musialem
zakladac kolejna karte), nalezy pobrac i zapisac na dysk lub
wydrukowac, dane zawierajace pelen numer karty - w systemie czesc
numeru zastapiona jest gwiazdkami.

Zasilenie.
Zasilic w ciagu kilku minut mozna korzystając z podpietej uslugi
BlueCash - podajemy bank z ktorego chcemy zasilic oraz kwote i
przenosi nas do okna logowania tego banku, gdzie czeka juz "w srodku"
przelew gotowy do zatwierdzenia..
Rowniez zwykly przelew internetowy zasila szybko, zgodnie z sesjami
Elixiru.
BlueCash nie zasili w niedziele i swieta oraz po 21-ej - BZWBK wtedy
"spi".
Testowalem obie uslugi po 22-ej, BlueCash wszedl na konto po 7-ej rano
nastepnego dnia, a po 12-ej mialem tam juz pieniedze ze zwyklego
przelewu (oba zasilenia z Eurobanku).
Zakupy.
- Zakup w Euro (zasilenie konta "niepolskiej" gry internetowej) - bez
problemu jako zakup karta kredytowa VISA. Po kilku minutach mialem juz
zasilone konto gry. Kurs na blokadzie wydawal mi sie nieciekawy, ale
gdy transakcja z blokad (po kilku dniach) zeszla do rozliczonych,
okazal sie byc podobnym do przewidywanego przez operatora gry, a kwota
realnie sciagnieta byla nizsza niz na blokadzie.
- Zakup zlotowkowy w polskim sklepie obslugiwanym przez platnosci.pl -
bez problemow.
- Podpiecie pod PayPal - rowniez zakonczone sukcesem, chociaz  trzeba
czekac kilka dni na zejscie transakcji z blokad, zeby mozna bylo podac
w PayPal kod transakcji finalizujacy podpiecie.

Parametry http://kartainternetowa.pl/faq.html

Zalety
Bezpieczna forma platnosci, poniewaz karta nie jest powiazana z zadnym
kontem ani limitem kredytowym. Szybko i latwo mozna zalozyc oraz
zasilic. Dzieki temu mozemy (jesli nie posiadamy, nie mozemy, lub nie
chcemy wykorzystywać do transakcji internetowych karty kredytowej lub
debetowej od konta) szybko dokonac zakupu tam, gdzie wolimy lub musimy
placic karta a nie przelewem.
Karta ma historie transakcji - mozemy ja sobie przegladac po
zalogowaniu.
Nie potzreba zadnych wizyt w banku czy korespondencji kurierem z
wymiana podpisow - aktywna karte mamy po operacjach wylacznie
internetowych.
Wady.
Nie dla "nocnych markow" robiacych zakupy w nocy i wtedy chcacych
zasilic karte.
Brak podgladu blokad oraz dlugie ich schodzenie do transakcji
zrealizowanych.
Kosztowne przewalutowania przy zakupach innych niz w zl i Euro.
Bardzo "saperskie" podejscie do CV2 i numeru karty - brak mozliwosci
ich ponownego otrzymania.

Ogolnie oceniam karte jako udana.

Data: 2011-01-10 17:46:51
Autor: witek
On 1/10/2011 4:19 PM, krzysztofsf wrote:
[...]

Czyli typowy spam na grupę ale przy pomocy klientów, zeby nikt bankowi spamowania własnych produktów nie zarzucił.

Zalety
Bezpieczna forma platnosci, poniewaz karta nie jest powiazana z zadnym
kontem ani limitem kredytowym.

Bajka.
I tak bedziesz musiał spłacić wszystkie naliczone transakcje.
Niezależnie od tego czy byly na niej środki czy nie.
To, ze da sie nabić saldo ujemne jest chyba dla ciebie oczywiste, czy trzeba tłumaczyć od początku?
Jedyna różnica taka, że nie zabiorą ci od razu z konta i nie bedziesz miał na chleb.
Ale to samo daje zwykła kredytówka, a zastosowań dużo wiecej.

[...]

no jedyne miejsce gdzie bałbym sie uzyc karty, które przychodzi mi do głowy tak jakies strony porno. Chociaz akurat tam to chyba najmniej fraudów jest.

[...]

Nie przypominam sobie, abym cokolwiek podpisywał przy jakiejkolwiek karcie. Wniosek przez internet i aktywacja telefoniczna po otrzymaniu karty.
Podpisy, papiery, pieczątki, zaświadczenia, oświadczenia to polski zwyczaj.

Ogolnie oceniam karte jako udana.

a ja jako zbyteczną, chyba, ze ktoś ma 12 lat i nikt mu innej karty nie da.

Data: 2011-01-11 04:54:20
Autor: Miernik
On Mon, 10 Jan 2011 17:46:51 -0600, witek wrote:

[...]

Czyli że merchant puszcza obciążenie bez wcześniejszej autoryzacji?
Albo puszcza autoryzację na 1 zł, a potem obciążenie na 1000 zł na przykład?

No teoretycznie może, ale w takiej sytuacji wyobrażam sobie że chargeback jest raczej bezdyskusyjny? Czy znany jest światu przypadek gdy bank odmówił chargebacka w wypadku gdy na kwotę transakcji nie było autoryzacji?

Poza tym chciałbym wiedzieć jak w wypadku gdy ktoś kupi sobie kartę prepaid plastikową w oddziale, nie podając żadnych danych osobowych, dokona wpłaty w oddziale gotówką a potem ktoś tą kartę obciąży na kwotę większą niż na niej jest (bez autoryzacji).

Raczej nie wyobrażam sobie by bank ścigał wpłacającego na podstawie nagrania monitoringu video w banku, ani też by bank był stratny.

Bank puści chargeback i już.

Jedyna różnica taka, że nie zabiorą ci od razu z konta i nie bedziesz
miał na chleb.
Ale to samo daje zwykła kredytówka, a zastosowań dużo wiecej.

Nie to samo, bo na zwykłej kredytówce jest spory limit przez który przechodzi autoryzacja.

A raczej, z wyjątkiem jakichś bardzo wymyślnych machinacji merchanta, obciążenie karty poprzedza autoryzacja, brak autoryzacji = odmowa, brak obciążenia. Także w większości przypadków występujących w praktyce różnica jest ogromna - pozbywamy się kłopotu już na samym wstępie - nie ma autoryzacji - a nie że widzimy potem jakieś dziwne obciążenie na wyciągu, skacze nam poziom kortyzolu w ograniźmie, musimy wykonywać stresujące telefony do banku z żądaniem chargebacku, idp.

a ja jako zbyteczną, chyba, ze ktoś ma 12 lat i nikt mu innej karty nie
da.

A ja uważam jako bardzo użyteczną, mimo że mam kilka innych kart, także BZWBK wypukłych, w wielu miejscach wolę sobie zapłacić prepaidem i mieć spokój niż ryzykować podwyższenie poziomu kortyzolu do czasu rozpatrzenia chargebacku, co niezdrowej jest bardzo.

Data: 2011-01-11 07:54:49
Autor: xbartx
Dnia Mon, 10 Jan 2011 17:46:51 -0600, witek napisał(a):

Czyli typowy spam na grupę ale przy pomocy klientów, zeby nikt bankowi
spamowania własnych produktów nie zarzucił.

Raczej bym to nazwał płatną reklamą, bo aby było spamem musiałoby spełnić kilka ważny kryteriów np. masowość wysyłki i konkretne korzyści do których tę stówkę raczej ciężko zaliczyć.
Mnie dziwi, że każdy tyle pozytywnego znajduje w zwykłej karcie a o minusach jest strasznie mało - ot co może zdziałać zwykła stówka.
Ja osobiście jakbym się połasił na tę stówkę, to założyłbym jakiś darmowy blog i tam umieścił swoje peany z nadzieją że za dużo osób tam nie trafi he he.

--
xbartx

Data: 2011-01-11 09:36:14
Autor: neoniusz
W dniu 11-01-11 08:54, xbartx pisze:
minusach jest strasznie mało - ot co może zdziałać zwykła stówka.

Moze ta karta po prostu nie ma minusow :D

Ja od alioru dostalem i dostaje sporo wiecej a na ich temat moglbym juz wiele zlego powiedziec i powiedzialem - np. sprawa mojej reklamacji wlasnie 10000 przywilejow.
Tak samo sporo moglbym napisac o Raiffim, mimo 150zl na zakupy - chamska obsluga w "oddziale premium" juz przy zakladaniu konta.
Poki co to zlego slowa nie moge powiedziec o Fortisie, chociaz nie... Burdel przy zakladaniu konta byl niesamowity i juz myslalem, ze sie nie uda. Z oddzialu wyszedlem wku$#!@#.
Od BZWBK nic nie dostalem, ale to oszusci. Obsluga najpierw sciemnia, ze karta (debetowka) jest darmowa a potem z usmiechem na ustach trzepie oplate 25zl. Reklamacja odrzucona - pracownica nie mogla sprawdzic czy karta bedzie darmowa, bo system padl. ALE TAK POWIEDZIALA!
Toyota - czekalem na kontakt po wypelnieniu wniosku. Ktos dzwonil raz, nie moglem odebrac. Dzwonil drugi raz, nie moglem odebrac. Zadzwonilem do nich zeby zadzwonili o normalnej porze, kiedy bede mogl gadac. Kobita zapisala. Nastepnego dnia dzwonia o tej samej godzinie.
mBank odstawia amatorke z "ukrytymi danymi" we wnioskach za pomoca divow. Nawet nie trzeba sie bawic w style, a starczy kliknac prawym i popatrzyc w zrodlo strony - wszystko widac. Ponadto bezsens z bezuzyteczna OUP i forum, na ktorym nie moge sie zarejestrowac.
Styknie ;)

Data: 2011-01-11 09:36:03
Autor: xbartx
Dnia Tue, 11 Jan 2011 09:36:14 +0100, neoniusz napisał(a):

Moze ta karta po prostu nie ma minusow :D

Ja od alioru dostalem (...)

Według mnie bardziej użyteczne są opinie w których ktoś wytyka minusy. Dlaczego? Wtedy bardziej jesteśmy w stanie ocenić czy dana usługa/rzecz etc będzie nam pasować czy nie. Wiadomo, że dużo ludzi piszę często pozytywnie aby utwierdzić i ugruntować swój wybór a nie dlatego, że rzeczywiście dana usługa lub rzecz jest aż tak dobra i bezkonkurencyjna. A czasami piszą tak, bo ktoś im zwyczajnie płaci.
Sprawa druga to trzeba też umieć odróżnić sytuacje przypadkowe i jednostkowe np. tak jak w większości Twoich przypadków od sytuacji, które są np standardową praktyką banku etc. Oczywiście nie umniejsza to faktu, że Twoje doświadczenia są jak najbardziej cenną wiedzą, ale jakiś ogólnych wniosków na ich podstawie to bym raczej nie wyciągał.
Jak to kiedyś dobrze powiedział S. Lem: "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

--
xbartx

Data: 2011-01-11 01:52:05
Autor: krzysztofsf
On 11 Sty, 10:36, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 11 Jan 2011 09:36:14 +0100, neoniusz napisał(a):

> Moze ta karta po prostu nie ma minusow :D

> Ja od alioru dostalem (...)

Według mnie bardziej użyteczne są opinie w których ktoś wytyka minusy.

W zakonczeniu testu wymienilem przeciez dostrzezone wady.

Przyznam sie, ze nie przegladalem wczesniejszych watkow osob
testujacych, poniewaz (przed czym ostrzegam w moim wpisie) nie
zachowalem pliku z numerem karty, sadzac, ze wszystkie potrzebne
informacje otrzymam w mailu potwierdzajacycm zalozenie karty - i nie
moglem wykonywac nia transakcji.
Organizator testow "zalatwil" przeniesienie srodkow na nowa karte.
Normalny tryb reklamacyjny wczesniej nic nie dal - zgodnie z
"saperskim" regulaminem karty.
Gdy wykonalem testy nie szukalem wczesniejszych watkow na temat, tylko
zalozylem nowy.
Uwazam, ze dosyc starannie przetestowalem mozliwosci karty - i zasilen
i zakupow.

Data: 2011-01-11 10:17:46
Autor: xbartx
Dnia Tue, 11 Jan 2011 01:52:05 -0800, krzysztofsf napisał(a):

W zakonczeniu testu wymienilem przeciez dostrzezone wady.

Ale wysmażyłeś obszerny elaborat na temat zwykłej wirtualnej karty pre-
paid - wielki i obszerny, po co? Ja rozumiem, że dostaliście po 100 pln ale bez przesady. Całość można było ładnie wypunktować i opisać tylko tam gdzie jest to naprawdę istotne i zamknęłaby się w kilkunastu linijkach i tyle. Pomijam już fakt, że jest to kolejny "Test mojej karty" na grupie, który nic nie wnosi.

--
xbartx

Data: 2011-01-11 02:35:31
Autor: krzysztofsf
On 11 Sty, 11:17, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

gdzie jest to naprawdę istotne i zamknęłaby się w kilkunastu linijkach i
tyle. Pomijam już fakt, że jest to kolejny "Test mojej karty" na grupie,

Wybacz, ale moja wiedza na temat kart wirtualnych zatrzymala sie na
etapie ekarty mbanku - ktora czasem dzialala i publikowano liste
sklepow, ktore ja akceptowaly.

Mozesz mi wymienic inne "zwykle wirtualne karty prepaid", ktore moge w
tej chwili od reki sobie zalozyc i zasilic pieniedzmi, placac nimi
tam, gdzie sa obslugiwane transakcje karciane?

Data: 2011-01-11 11:58:01
Autor: xbartx
Dnia Tue, 11 Jan 2011 02:35:31 -0800, krzysztofsf napisał(a):

[...]

Na naszym rynku to chyba tylko mBank/Multi (było też na grupie kilka razy o ofertach spoza Polski - np o ile dobrze pamiętam nazwę to netler), ale tak naprawdę to te karty się niczym nie różnią od zwykłych kart pre-paid poza jednym szczegółem - szybkość wydania. Już lepiej bym widział rozwiązanie jak, ktoś kiedyś podał na grupie, że do konkretnej transakcji możesz sobie wygenerować jednorazowy nr karty, który jest powiązany z Twoją kk/kontem. Tutaj wtedy widzę sens tak zwanej "wirtualności".

Wypowiedziałem się pod kolejnym testem "mojej karty internetowej" i tyle. Popatrz w archiwum i przeczytaj poprzednie elaboraty a jednocześnie zastanów się czym tak naprawdę ta wirtualna karta różni się od debetówki/
kk i czy rzeczywiście aż tyle trzeba było napisać. Pomijam już fakt czy koniecznie musimy o tym czytać po raz kolejny.

--
xbartx

Data: 2011-01-11 04:13:51
Autor: krzysztofsf
On 11 Sty, 12:58, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
> [...]

tak naprawdę to te karty się niczym nie różnią od zwykłych kart pre-paid
poza jednym szczegółem - szybkość wydania.

No i trzeba miec konta w tamtych bankach.

[...]

Opisalem funkcjonalnosci ktore dzialaja - zakup w Euro, zakup w pln,
podpiecie do pau pal jako (miedzy innymi) weryfikacja czy ten
akceptant obsluzy, zasilenie dwoma metodami.

Robiac testy jakiegokolwiek sprzetu, rowniez w kolko sie pisze o tych
samych parametrach, 3dmark w przypadku kart graf. itd itp.
Sprawdzilem rozne opcje jakie przyszly mi do glowy i opisalem ich
dzialanie, uprzedzilem przed ewentualnymi niebezpieczenstwami przy
korzystaniu z tej karty (jednorazowa wysylka danych, wysokie kursy
przy przewalutowaniach).

Karta wg mnie rozni sie od debetowki tym, ze raczej nie widze
mozliwosci frauduj poza zaladowane srodki.
Watpie, zeby dalo sie zminusowac konto techniczne do niej podpiete, a
wyjatkowo dlugie blokady (minimum 4 dni) zapewnie czemus sluza.

Data: 2011-01-11 14:24:11
Autor: witek
On 1/11/2011 6:13 AM, krzysztofsf wrote:
Karta wg mnie rozni sie od debetowki tym, ze raczej nie widze
mozliwosci frauduj poza zaladowane srodki.

spróbuj tam gdzie obciążenia są cykliczne na podstawie jednorazowej zgody na początku.
Jakies serwisy internetowe z opłatą miesiączną.
Na 99% założe się, że opłata za następny miesiąc przejdzie bez problemu robiąc ci debet na koncie technicznym.

kup coś na amazon.com w usd albo w euro dokładnie za limit, o ile złotówka spadnie to zobaczysz co sie stanie z rozliczeniem i jaki debet ci wyjdzie.

dodatkowo amazon robi autoryzacje w momencie zamowienia a obciązenie w momencie wysyłki.
O ile będą twoje zamowienie kompletować dosyć długo, to blokada autoryzacyjna zniknie i nawet bedziesz w stanie wypłacić kasę lub wydac ją na coś innego.

przerabiam tą wersję za kazdym razem z wypożyczalnią samochodów.
Biorę samochód na miesiąc, oni obciążają mi kartę za wynajem samochodu, po czym dodatkowo robią blokadę na kilka tysięcy na poczet ewentualnych szkód.
Oni sie cieszą, że mają zabezpieczenie, a ja po tygodniu mam limit z powrotem, bo bank niezrealizowaną autoryzację zdjął sam z siebie.

Data: 2011-01-11 22:15:32
Autor: Miernik
On Tue, 11 Jan 2011 14:24:11 -0600, witek wrote:
[...]

A zna ktoś jakiś taki serwis?

Bo chciałbym dla testu tak zrobić i zobaczyć co bank z tym zrobi.
Przecież nie ściągnie mi z konta osobistego, bo niby jakim prawem?
Zadzwonią do mnie i wyślą list żądając spłaty?
Bardzo ciekawe...

A przy okazji to poszukuję jakiegoś serwisu który pozwala ustawić cykliczne obciążenie karty tak żeby ta płatność była dla mnie albo jakiemuś znajomemu. Chodzi mi o to by ustawić jakiś automat co mi będzie co miesiąc z karty MasterCard Payback BZWBK robił transakcje na złotówkę, bo jak w miesiącu nie wykonam żadnej transakcji to bank nalicza prowizję 3 zł. Ma ktoś jakiś pomysł gdzie taki serwis można znaleść? Coś ala Payu tylko żeby były cykliczne obciążenia.

Data: 2011-01-11 19:24:08
Autor: witek
On 1/11/2011 4:15 PM, Miernik wrote:
[...]

a pierwszy z brzegu pornol. :)

Bo chciałbym dla testu tak zrobić i zobaczyć co bank z tym zrobi.
Przecież nie ściągnie mi z konta osobistego, bo niby jakim prawem?
Zadzwonią do mnie i wyślą list żądając spłaty?
Bardzo ciekawe...

to zalezy od karty i umowy.

jesli karta jest w jakis sposób powiązana z kontem (chocby nawet w umowie bylo zastrzezenie, ze maja prawo sciagnac z kont posiadanych przez klienta) to sciagna z konta. Inteligo na ten przykład potrafi nawet rozwalić lokate jak na koncie zabraknie kasy dla transakcji debetowką.

Jeśli nie ma żadnego powiązania, to jak najbardziej masz minus i beda domagac sie spłat, np. wezma sobie z nastepnej wplaty na konto karty

Poczytaj dokładnie regulamin, nie ma mocnych na pewno jest cos wspomniane o niedozwolonym saldzie, choćby nawet właśnie z powodu różnic kursowych.

[...]

skype ?
z miesieczną opłatą za jakiś tam serwis. tylko, że to wtedy nie będzie złotówka.
Nie masz jakiś innych rachunków dających się zapłacić kartą.

Data: 2011-01-13 07:46:06
Autor: Kamil Jońca
On 2011-01-11, Miernik <public@public.miernik.name> wrote:

A przy okazji to poszukuję jakiegoś serwisu który pozwala ustawić cykliczne obciążenie karty tak żeby ta płatność była dla mnie albo jakiemuś znajomemu. Chodzi mi o to by ustawić jakiś automat co mi będzie
Hm. https://flattr.com/ może to?
KJ

God created a few perfect heads.  The rest he covered with hair.

Data: 2011-01-13 07:55:31
Autor: Miernik

On 2011-01-11, Miernik <public@public.miernik.name> wrote:

[...]
Hm.
https://flattr.com/ może to?

Tam nie ma comiesięcznego obciążania karty.
Można tylko dodawać środki z Moneybookers lub Paypal, potem z tych środków serwis co miesiąc rozdziela dopóki środków starczy i a potem trzeba znów samemu ręcznie dodać.

Ja szukam serwisu gdzie się da ustawić że co miesiąc mi przesyła z karty złotówkę na jakieś inne "moje" konto. By ustawić i mieć spokój i nie ryzykować że mi BZWBK 3 zł zabierze bo zapomniałem w danym miesiącu czegoś kupić kartą.

Data: 2011-01-14 09:01:41
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
witek pisze:

[...]

Nic podobnego. Płacę w ten sposób abonament za C+. Dwukrotnie zdarzyło się, że nie było wolnych środków na karcie i operacja się nie wykonała.

--
MiCHA

Data: 2011-01-11 11:20:45
Autor: MattS
On Tue, 11 Jan 2011 10:36:03 +0100, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

[...]

Czepiasz się.
Krzysztof napisał, co sądzi o tej karcie i dlaczego w ogóle o niej pisze -  bo bank go poprosił. Wszystko jasne. Każdy może sobie sam ocenić tą opinię  Krzysztofa, przecież nikt zdrowy na umyśle nie podchodzi bezkrytycznie do  wypowiedzi w necie. Mi się podoba to co Krzysztof napisał, wolę o jedną  opinię więcej niż o jedną mniej.

Pozdrawiam,
Matt

Data: 2011-01-11 13:59:01
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
xbartx pisze:

[...]

Chciałbym nieśmiało zauważyć, że ja podałem zarówno minusy, jak i - o zgrozo - alternatywne produkty innych banków, i do tego wymieniając w czym są lepsze... :-)

--
MiCHA

Data: 2011-01-10 23:32:05
Autor: JanKo
Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
Agent krzysztofsf nadaje:
Wady.
Nie dla "nocnych markow" robiacych zakupy w nocy

Nie można nią robić zakupów w weekendy i po 21-ej? Czy chodzi tylko o niemożność zasilenia?

Data: 2011-01-10 14:40:20
Autor: krzysztofsf
Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
On 10 Sty, 23:32, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent krzysztofsf nadaje:

> Wady.
> Nie dla "nocnych markow" robiacych zakupy w nocy

Nie można nią robić zakupów w weekendy i po 21-ej? Czy chodzi tylko o
niemożność zasilenia?

Niemoznosc zasilenia naturalnie.

Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK