Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK

Data: 2011-01-10 23:32:05
Autor: JanKo
Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
Agent krzysztofsf nadaje:
Wady.
Nie dla "nocnych markow" robiacych zakupy w nocy

Nie można nią robić zakupów w weekendy i po 21-ej? Czy chodzi tylko o niemożność zasilenia?

Data: 2011-01-10 14:40:20
Autor: krzysztofsf
Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK
On 10 Sty, 23:32, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:
Agent krzysztofsf nadaje:

> Wady.
> Nie dla "nocnych markow" robiacych zakupy w nocy

Nie można nią robić zakupów w weekendy i po 21-ej? Czy chodzi tylko o
niemożność zasilenia?

Niemoznosc zasilenia naturalnie.

Moje testy karty internetowej bez plastiku BZWK