Moje trzy największe autorytety...

Data: 2011-11-27 01:06:15
Autor: Tzva Adonai
Moje trzy największe autorytety...
1) Profesor Geremek
2) Franklin Delano Roosevelt
3) Michael Jackson

Gdy byłem gówniarzem, to ceniłem również Włodzimierza Lenina, ale
zrobiło mi się słabo, gdy się dowiedziałem o jego zbrodniach na
Ukraińcach.... :(

Data: 2011-11-27 10:51:43
Autor: Maniek Karwanowicz
Moje trzy największe autorytety...
On Sun, 27 Nov 2011 01:06:15 -0800 (PST), Tzva Adonai
<purpurwolf@runbox.com> wrote:

1) Profesor Geremek
Wolę Kuronia.

2) Franklin Delano Roosevelt
Wolę Dziadka.

3) Michael Jackson
Wolę Presleya. A nawet Szopena z jego koncertami fortepianowymi. :-)

Data: 2011-11-27 11:46:03
Autor: mkarwan
Moje trzy największe autorytety...

Czemu Adolf Żmudzin udaje Mańka Karwanowicza?

Data: 2011-11-27 12:43:41
Autor: bully300
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
> [...]
> wiadomości news:jr14d7tctkd8jdr7l06kn5one3vvjier9v4ax.com...
>
> Czemu Adolf Żmudzin udaje Mańka Karwanowicza?

 Józef? ;-)))))

Data: 2011-11-27 14:09:23
Autor: mkarwan

http://adolf.slask.pl

Data: 2011-11-27 18:32:38
Autor: Maniek Karwanowicz
Moje trzy największe autorytety...
On Sun, 27 Nov 2011 11:46:03 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

Użytkownik "Maniek Karwanowicz" <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał w wiadomości news:jr14d7tctkd8jdr7l06kn5one3vvjier9v4ax.com...

Czemu Adolf Żmudzin udaje Mańka Karwanowicza?

Czemu mkarwan udaje idiotę? Pewno nim jest.

Data: 2011-11-27 18:43:25
Autor: oyster

Adik - masz straszny bajzel na tej www.

Data: 2011-11-28 09:57:13
Autor: Maniek Karwanowicz
Moje trzy największe autorytety...

wrote:

[...]

Czemu do mnie piszesz o czyjejś stronie? Bliżniak mkarwana? To współczuję.

Data: 2011-11-27 23:29:48
Autor: mkarwan

Użytkownik "Maniek Karwanowicz" <maniekkarwanowicz@onet.eu> napisał w wiadomości news:a0t4d71kir9hhem6lbig7j0d5kia1njhjq4ax.com...
Czemu Adolf Żmudzin udaje Mańka Karwanowicza?

Czemu mkarwan udaje idiotę? Pewno nim jest.

Prawda w oczy kole tak bardzo?

Data: 2011-11-27 10:52:33
Autor: oyster
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
[...]

Co to za imię Profesor? Czy to może pseudonim operacyjny? A może chodzi o Telesfora?

Data: 2011-11-27 12:44:53
Autor: bully300
> [...]
> Ukraińcach.... :(

Co to za imię Profesor? Czy to może pseudonim operacyjny? A może chodzi o Telesfora?

 To coś czego nigdy nie osiągniesz niedouczony frajerze! Zmarzłeś dziś pod
Realem,co?

Data: 2011-11-27 14:38:00
Autor: bolek
Moje trzy największe autorytety...
A to on coś osiągnął ?
Oczywiście poza rozgłosem dzięki Wałęsie.

bolek

O, pardon, jeszcze rozpieprzył Merca z towarzystwem.

Data: 2011-11-27 12:50:40
Autor: Dziki Kraj

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jat191$jjq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba imie bo nawet na grobie mu tak napisali.

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Geremek_Grave.jpg&filetimestamp=20111013191347

Data: 2011-11-27 12:45:51
Autor: bully300
Dziki Kraj <dziki@kraj.pl> napisał(a):

> Co to za imię Profesor? Czy to może pseudonim operacyjny? A może chodzi > o Telesfora?

Chyba imie bo nawet na grobie mu tak napisali.

> [...]

 Nie martw się, na twoim nagrobku tak nie napiszą. Raczej NN.

Data: 2011-11-27 14:45:20
Autor: Dziki Kraj

Użytkownik " bully300" <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jatbdu$fu5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

20111013191347

Nie martw się, na twoim nagrobku tak nie napiszą. Raczej NN.

Na pewno tak nie napisza bo to zwykla bufonada i obciach.
Czcionka "Profesor" wieksza od imienia. Smieszne i zalosne.

Data: 2011-11-27 17:22:56
Autor: boukun

Użytkownik "Dziki Kraj" <dziki@kraj.pl> napisał w wiadomości news:4ed22412$0$1462$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kto mu tę macewę przewrócił?

Coś nie bardzo to pasuje do krajobrazu Powązek...

boukun

Moje trzy największe autorytety...