Moje trzy największe autorytety...

Data: 2011-11-27 10:52:33
Autor: oyster
Moje trzy największe autorytety...
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
1) Profesor Geremek
2) Franklin Delano Roosevelt
3) Michael Jackson

Gdy byłem gówniarzem, to ceniłem również Włodzimierza Lenina, ale
zrobiło mi się słabo, gdy się dowiedziałem o jego zbrodniach na
Ukraińcach.... :(

Co to za imię Profesor? Czy to może pseudonim operacyjny? A może chodzi o Telesfora?

Data: 2011-11-27 12:44:53
Autor: bully300
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
> [...]
> Ukraińcach.... :(

Co to za imię Profesor? Czy to może pseudonim operacyjny? A może chodzi o Telesfora?

 To coś czego nigdy nie osiągniesz niedouczony frajerze! Zmarzłeś dziś pod
Realem,co?

Data: 2011-11-27 14:38:00
Autor: bolek
Moje trzy największe autorytety...
A to on coś osiągnął ?
Oczywiście poza rozgłosem dzięki Wałęsie.

bolek

O, pardon, jeszcze rozpieprzył Merca z towarzystwem.

Data: 2011-11-27 12:50:40
Autor: Dziki Kraj

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jat191$jjq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba imie bo nawet na grobie mu tak napisali.

http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Geremek_Grave.jpg&filetimestamp=20111013191347

Data: 2011-11-27 12:45:51
Autor: bully300
Dziki Kraj <dziki@kraj.pl> napisał(a):

> Co to za imię Profesor? Czy to może pseudonim operacyjny? A może chodzi > o Telesfora?

Chyba imie bo nawet na grobie mu tak napisali.

> [...]

 Nie martw się, na twoim nagrobku tak nie napiszą. Raczej NN.

Data: 2011-11-27 14:45:20
Autor: Dziki Kraj

Użytkownik " bully300" <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jatbdu$fu5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

20111013191347

Nie martw się, na twoim nagrobku tak nie napiszą. Raczej NN.

Na pewno tak nie napisza bo to zwykla bufonada i obciach.
Czcionka "Profesor" wieksza od imienia. Smieszne i zalosne.

Data: 2011-11-27 17:22:56
Autor: boukun

Użytkownik "Dziki Kraj" <dziki@kraj.pl> napisał w wiadomości news:4ed22412$0$1462$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kto mu tę macewę przewrócił?

Coś nie bardzo to pasuje do krajobrazu Powązek...

boukun

Moje trzy największe autorytety...