Moje wyobrażenie Antenki...

Data: 2009-07-16 12:05:55
Autor: Tzva Adonai
Moje wyobrażenie Antenki...
Data: 2009-07-16 12:36:08
Autor: Antenka
Moje wyobrażenie Antenki...
No czego ja tutaj się dowiaduję! Tzvelek sobie mnie wyobraża! Wow!
Muszę cię rozczarować chłopczyku. Ta faszystowska nazistowska lala
jest zbyt płaska i nie ma czym oddychać. Mnie natura lepiej
wyposażyła. A poza tym Tzvelek, zapamiętaj to sobie - Antenka nie
pali!  :)

Antenka

Data: 2009-07-17 12:33:15
Autor: Vic
Moje wyobrażenie Antenki...
Antenka wrote:
 Ta faszystowska nazistowska lala
jest zbyt płaska i nie ma czym oddychać. Mnie natura lepiej
wyposażyła.

Nie tyle natura co te wasze wielkopolskie maczne specjaly...

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-17 11:54:40
Autor: Antenka
Moje wyobrażenie Antenki...

Nie tyle natura co te wasze wielkopolskie maczne specjaly...

Vicek, bujaj się! A ty co? Tylko rolada i ¶l±skie kluchy...hehe...i
apjać ¶l±skie kluchy i rolada..:)

Antenka

Data: 2009-07-17 12:40:29
Autor: Polok_Prawdziwy
Moje wyobrażenie Antenki...
[...]

To lubiem..., a nie jakiesiktam klawise, zamiast cycoruw...

Ino skoda, ze mi ich pokozywać niechces... ;(

PS - ale my¶lem, ze kiedysik zmondzejes... ;)

Data: 2009-07-18 14:41:48
Autor: naprany jak kruk!
Moje wyobrażenie An tenki...
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(-a):

Antenka nie
pali!  :)

a cukier-kociak nie pije heheh

--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-16 21:25:54
Autor: jadrys
Moje wyobraĹĽenie Antenki...
Tzva Adonai pisze:
http://fineartamerica.com/images-medium/sexy-nazi-chick-ii-jeremy-moore.jpg

Niezła..

Data: 2009-07-17 00:24:17
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Moje wyobrażenie Antenki...
jadrys wrote:

Tzva Adonai pisze:

http://fineartamerica.com/images-medium/sexy-nazi-chick-ii-jeremy-moore.jpg

Niezła..

Ona? Chyba za dużo przy kompie siedziałe¶. ;)
--
Pit

Data: 2009-07-17 05:33:31
Autor: jadrys
Moje wyobrażenie Antenki...
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

Tzva Adonai pisze:

http://fineartamerica.com/images-medium/sexy-nazi-chick-ii-jeremy-moore.jpg

Niezła..

Ona? Chyba za dużo przy kompie siedziałe¶. ;)

Ona! Co jej masz do zarzucenia?  Figurę ma lepsz± niż Venus..

Data: 2009-07-17 00:10:24
Autor: Slawek SWP
Moje wyobraĹĽenie Antenki...
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
http://fineartamerica.com/images-medium/sexy-nazi-chick-ii-jeremy-moore.jpg

Jakieś skrywane uczucia...? No przyznaj się jak tak patrzysz na "sexy-nazi" to ci włosy między palcami rosną - błyskawicznie :D

--
SĹ‚awek SWP

Moje wyobrażenie Antenki...