Mojej..

Data: 2010-02-06 21:54:11
Autor: Jadrys
Mojej..

...Miłości, za to że jest wspaniałą kobietą:

http://www.youtube.com/watch?v=kIF5pIM0P90

Jadryś

Data: 2010-02-06 13:03:35
Autor: Woland
Mojej..
Jadrys napisał(a):

..Milosci, za to ze jest wspaniala kobieta

Do Antenki to bardziej pasuje ten kawałek: http://www.youtube.com/watch?v=hMFKFBWhfxM

Data: 2010-02-06 22:16:25
Autor: awe
Mojej..
Data: 2010-02-06 23:05:05
Autor: Jadrys
Mojej..
W dniu 2010-02-06 22:03, Woland pisze:
Jadrys napisał(a):

..Milosci, za to ze jest wspaniala kobieta

Do Antenki to bardziej pasuje ten kawałek

Nawet niezły kawałek, ale raczej nie zadedykowałbym jej mojej dziewczynie...

Data: 2010-02-06 15:00:55
Autor: Marek
Mojej..
On 6 Lut, 23:05, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Do Antenki to bardziej pasuje ten kawałek

Nawet niezły kawałek, ale raczej nie zadedykowałbym jej mojej
dziewczynie...

Slusznie, bo chociaz ta Celine - brzydka, jak noc ( trudno do niej
Antenke porownywac - przypuszczam ) to ty, cieciu przy tym Zydzie
jestes kompletnym zerem.

Data: 2010-02-07 09:56:55
Autor: Jadrys
Mojej..

Jadrys napisał(a):

[...]

Weź ty e-zop zacznij używać porządnego czytnika usenetu. Wtedy widziałbyś że odpowiedziałem  Tzvie  względem Metalliki a nie awe`mu względem Presleya..

Data: 2010-02-07 09:58:38
Autor: mkarwan
Mojej..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkkktf$bfu$1news.onet.pl...
..Miłości, za to że jest wspaniałą kobietą:
http://www.youtube.com/watch?v=kIF5pIM0P90

Czemu "chciałem", a nie "chcę"?

Data: 2010-02-07 10:45:49
Autor: Jadrys
Mojej..
W dniu 2010-02-07 09:58, mkarwan pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkkktf$bfu$1news.onet.pl...
..Miłości, za to że jest wspaniałą kobietą:
http://www.youtube.com/watch?v=kIF5pIM0P90

Czemu "chciałem", a nie "chcę"?

To ze względu na niepewność.

Mojej..