Mojej

Data: 2010-03-17 21:54:10
Autor: jadrys
Mojej

Miłości o włosach koloru blond za to ze jest, że istnieje:

http://www.youtube.com/watch?v=bpb4I6sSj80

Data: 2010-03-17 22:34:58
Autor: Panslavista
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hnrfia$eo0$1news.onet.pl...

Miłości o włosach koloru blond za to ze jest, że istnieje:

Sylinka miała czarne... Blondy nie są w moim typie.

Data: 2010-03-17 22:44:52
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-03-17 22:34, Panslavista pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl>  wrote in message

Miłości o włosach koloru blond za to ze jest, że istnieje:

Sylinka miała czarne... Blondy nie są w moim typie.

Ale w moim są panie Hrabio.. Jak sam pewnie zauważyłeś blondynki są natchnieniem poetów, śpiewane są o nich piosenki.. A o "czarnulach" co? Napisał ktoś kiedyś wiersz o brunetce?

Data: 2010-03-17 15:21:41
Autor: Antenka
Mojej
Napisa kto kiedy wiersz o brunetce?<

:-)

Antenka

P.s. Nie ma sprawy mogę spróbować! Ale będzie bolalo, oj będzie.
Zauważ, że brunetki przeważnie są przedstawiane jako "czarne
charaktery" - weźmy na ten przykład taką "Alexis"  :D. Brunetka to
chłopobaba w kiecce. A wszystko przez te hormony. Takie są skutki
nadmiaru testosteronu u czarnych. ;-)

Data: 2010-03-18 04:26:06
Autor: zbig
Mojej
On 17 Mar, 22:44, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-03-17 22:34, Panslavista pisze:

> "jadrys"<andrzej...@op.pl>  wrote in message

Ale w moim s panie Hrabio.. J
Nie było hrabiów Dąbrowskich, chyba, że w liber chamorum.

Data: 2010-03-18 04:39:10
Autor: Panslavista
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hnrik0$ocf$1news.onet.pl...
[...]

Jasne - Federico Garcia Lorca, a i w pieśni też są np. "Asturia".

Data: 2010-03-18 12:18:30
Autor: cirrus
Mojej
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hnrfia$eo0$1news.onet.pl...
Miłości o włosach koloru blond za to ze jest, że istnieje:
http://www.youtube.com/watch?v=bpb4I6sSj80

A w którym miejscu te blondi?

--
stevep

Data: 2010-03-18 11:09:41
Autor: Antenka
Mojej
On 18 Mar, 12:18, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "jadrys" <andrzej...@op.pl> napisał w wiadomościnews:hnrfia$eo0$1news.onet.pl...

> Miłości o włosach koloru blond za to ze jest, że istnieje:
>http://www.youtube.com/watch?v=bpb4I6sSj80

A w którym miejscu te blondi?

--
stevep

No jak to w którym? Mam wąsy koloru blond.

Antenka

Data: 2010-03-19 19:39:27
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-03-18 19:09, Antenka pisze:
[...]

Antenko, nie rób Stefanowi nadziei.. On jeszcze gotów jest pomyśleć o Tobie jak o tym co lubi najbardziej - czyli o mężczyźnie... faceci mocno go "kręcą" :-(

Pozdrawiam :-)

Data: 2010-03-19 13:44:43
Autor: Antenka
Mojej
On 19 Mar, 19:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Antenko, nie rób Stefanowi nadziei.. On jeszcze gotów jest pomyśleć o
Tobie jak o tym co lubi najbardziej - czyli o mężczyźnie... faceci mocno

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

:DDD

Antenka