Mojej

Data: 2010-04-03 23:55:16
Autor: jadrys

Data: 2010-04-03 15:08:22
Autor: Antenka

Data: 2010-04-04 00:17:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-04 00:08, Antenka pisze:

Data: 2010-04-03 01:01:16
Autor: Barnim

W dniu 2010-04-04 00:08, Antenka pisze:

>> Jadryś
>>
> Słodkie :-))
>
> Dobranoc Jadrysiu
>
> Antenka

Dobranoc Antenko :-*

--
Jadryś

NTG

Proszę, czy możecie sie ze swoimi czułościami wynieść na
bardziej odpowiednie do tego miejsce?

Jako stojący z boku, muszę powiedzieć że wygląda to po
prostu niesmacznie.

Barnim

Data: 2010-04-04 09:50:07
Autor: Antenka
Mojej

Jako stojący z boku, muszę powiedzieć że wygląda to po prostu niesmacznie.<

To po co czytasz? Przygotuj sobie woreczek foliowy, jeśli masz odruch
wymiotny.

Antenka

P.s. Dziwne, że nie jesteś zgorszony,  kiedy znani grupowi bluzgacze
wypisują kloaczne teksty. Wtedy czuj się zniesmaczony. A teraz
spadaj!

Data: 2010-04-03 21:56:07
Autor: Barnim
Mojej

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości

Jako stojący z boku, muszę powiedzieć że wygląda to po prostu niesmacznie.<

To po co czytasz? Przygotuj sobie woreczek foliowy, jeśli masz odruch
wymiotny.

Antenka

-- -- -

Słuchaj mądralińska, do tego żeby sobie poflirtować są przeznaczone
dedykowane fora na internecie (i jestem PEWIEN że je znasz, ho ho),
a  ja np. tutaj zaglądam z uwagi na szeroko pojętą politykę
i związany z nim bywa humor, a nie żeby czytać żałosne umizgi
dwóch ofiar losu.

Tak więc jesteś tu ze swoim wywracaniem gałek ocznych
i trzepotaniem uszami po prostu nie na miejscu,
i ja Ci to spokojnie wyjaśniam.

Jak czegoś nie rozumiesz, pytaj!

Barnim

Data: 2010-04-06 10:12:23
Autor: Antenka
Mojej
Jak czegoś nie rozumiesz, pytaj! <

Ciebie? Żeby widzieć twoją klęskę, ignorancie? Ha ha ha

Bezczelny, nadęty bufon.

Antenka

Data: 2010-04-04 20:15:27
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-04-03 01:01, Barnim pisze:

[...]

Nie jest chyba jakimś wielkim uchybieniem dla netykiety psp zadedykować Komuś piosenkę? Tym bardziej gdy to się robi rzadko?

Można wiedzieć co tak cię zbulwersowało/zniesmaczyło?  Jakoś nie słyszałem od ciebie słów krytyki gdy faceci sobie coś dedykują.

Data: 2010-04-03 21:54:47
Autor: Barnim
Mojej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpal0t$vkr$2news.onet.pl...
> [...]

Można wiedzieć co tak cię zbulwersowało/zniesmaczyło?  Jakoś nie
słyszałem od ciebie słów krytyki gdy faceci sobie coś dedykują.

Nie widziałem tu mizdrzących się do siebie facetów, no chyba że masz
na myśli Bokuna i jego próby zgwałcenia Piotra.

Ale Bokun jest niepełnosprawny umysłowo i komunikacja z nim
jest imo pozbawiona sensu.

Barnim

Data: 2010-04-05 08:02:09
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-04-03 21:54, Barnim pisze:
[...]

mkarwan <->tzva. hesk <->mkarwan itd. Nawet w kilkudziesięciu postach dziennie potrafią się do siebie "mizdrzyć".
Wiesz, nawet chwilę pomyślałem nad twoja niechęcią do tych moich paru postów w przeciągu roku które zadedykowałem Antence.. I doszedłem do wniosku że kierują tobą jakieś niskie pobudki, powiedziałbym że nawet prymitywne. Ale oczywiście mogę się mylić - może tobą kieruje coś zupełnie innego??

Data: 2010-04-04 22:06:15
Autor: Barnim
Mojej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpbudk$7ct$1news.onet.pl...

> [...]
mkarwan <->tzva. hesk <->mkarwan itd. Nawet w kilkudziesięciu postach
dziennie potrafią się do siebie "mizdrzyć".

Jakie mizdrzenie? To nawalanie, tak jak chłopaki potrafią.

Wiesz, nawet chwilę pomyślałem nad twoja niechęcią do tych moich paru
postów w przeciągu roku które zadedykowałem Antence.. I doszedłem do

No nie wiem, zaglądam w sumie raczej rzadko na usenet, ale jak już,
to niemal zawsze ślinicie się wzajemnie.

wniosku że kierują tobą jakieś niskie pobudki, powiedziałbym że nawet
prymitywne. Ale oczywiście mogę się mylić - może tobą kieruje coś
zupełnie innego??

Nie bój nic! Jestem wzrokowcem, może 1 x 100 kobiet wpada mi w oko,
a zaledwie 1 x 1000 jest rzeczywiście warta grzechu. Biorąc pod uwagę
jaki asortyment może zaglądać na grupy męskie, jak polityka, to sądzę
że szansa by Antenka mogłaby wydawać mi się atrakcyjna fizycznie
jest jak 1:10000. To w najlepszym przypadku!

A wasze wzajemne mizdrzenie się wywołuje reakcje taką jak widok
liżącej się wściekle parki albo wręcz jak widok pozy z Kamasutry
odstawiany na ławce w parku miejskim. No, nieaptetyczne po prostu.

Barnim

Data: 2010-04-06 15:29:31
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-04-04 22:06, Barnim pisze:
[...]

Dziwne że nie widzisz normalnego przekomarzania się, z wyraźnym podtekstem seksualnym..  Czy powtórzenie tego samego zdania sto razy i więcej można nazwać "nawalaniem"?

[...]

Nie przesadzaj, - moje rozmowy z Antenką na psp to zaledwie ułamek promila mojej całej twórczości na tej grupie.

[...]

Ja też nie " lecę" na każdą, ale musiałbyś zobaczyć Antenkę. Jest to dziewczyna rzadko spotykanej urody... bardzo rzadko spotykanej.

Czyżby widok pozy z "Kamasutry"wywoływał u ciebie odrazę??  Jesteś księdzem, czy kimś w tym stylu?  I powiadasz nieapetyczne? No cóż, że ja nie lubię żabich udek (ohyda), to jednak nie pomyślałbym nawet żeby zakazywać ich komuś jeść w miejscach publicznych.

Data: 2010-04-04 09:42:07
Autor: cirrus
Mojej
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hp8epe$tpb$1news.onet.pl...

[...]