Mojej

Data: 2010-04-26 08:41:25
Autor: jadrys

Data: 2010-04-25 23:47:44
Autor: Antenka

Data: 2010-04-26 08:56:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-26 08:47, Antenka pisze:

--

Jadryś

Data: 2010-04-26 09:07:33
Autor: Panslavista
Mojej
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hr3ckc$giv$1news.onet.pl...

Dziewczynie na dzień dobry:

Raz na ludowo, jądrusiowo:
Śwędzi ciebie torba, czeka ciebie orba...

Data: 2010-04-26 14:35:01
Autor: cirrus
Mojej
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bd53ba3$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hr3ckc$giv$1news.onet.pl...
Dziewczynie na dzień dobry:
Raz na ludowo, jądrusiowo:
Śwędzi ciebie torba, czeka ciebie orba...

Raczej:
Gdy czterdziesty roczek mija
dłuższa torba niż fuzyja.

--
stevep

Data: 2010-04-26 17:13:08
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-04-26 09:07, Panslavista pisze:
"jadrys"<andrzej203@op.pl>  wrote in message

Dziewczynie na dzień dobry:

Raz na ludowo, jądrusiowo:
Śwędzi ciebie torba, czeka ciebie orba...

Już dałem do naostrzenia moja szabelkę.. - Nie będzie litości..

Data: 2010-04-26 09:15:25
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag

Dziewczynie na dzień dobry:

http://www.youtube.com/watch?v=WUxxTYFf-6E&feature=related

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Spadaj, kretynie!

   A. Rem

Data: 2010-04-26 17:14:00
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-04-26 09:15, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Z spamującymi durniami nie rozmawiam.

Mojej