Mojej

Data: 2010-08-04 23:27:52
Autor: jadrys
Mojej

  Miłości na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=SVuzUA8stA0&feature=related

"W mej podróży przez codzienność, zawsze przy mnie, zawsze ze mną... będziesz Ty"

--
jadryś  :-*

Data: 2010-08-05 09:16:16
Autor: Zahir
Mojej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i3cm1f$s25$1news.onet.pl...

 Miłości na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=SVuzUA8stA0&feature=related

"W mej podróży przez codzienność, zawsze przy mnie, zawsze ze mną... będziesz Ty"

-- jadryś  :-*

Podobno  ta twoja "miłość" wcześniej była facetem!

--

Zahir

Data: 2010-08-05 23:40:31
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-08-05 09:16, Zahir pisze:

 Miłości na dobranoc:

Podobno  ta twoja "miłość" wcześniej była facetem!

Bez komentarza.

Data: 2010-08-05 17:51:58
Autor: MH
Mojej

  Miłości na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=SVuzUA8stA0&feature=related

"W mej podróży przez codzienność, zawsze przy mnie, zawsze ze mną... będziesz Ty"

--

A może ona gustuje w nieco innych piosenkach ??

http://patrz.pl/mp3/dj-lysy-jaja-jak-huj-choc-jeden-raz

MH

Data: 2010-08-05 23:42:47
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-08-05 17:51, MH pisze:
    Miłości na dobranoc:

[...]

Doskonale wiem w czym Ona gustuje.  A muszę przyznać że gust ma dobry. I to nie tylko pod względem muzyki..

Mojej