Mojej

Data: 2010-09-10 22:09:29
Autor: jadrys
Mojej

Blondynce. - Wspomnień czar:

http://www.youtube.com/watch?v=_7ZmhEGFHj8

Data: 2010-09-11 01:10:10
Autor: Kostek Wycirowski
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl>

Blondynce. - Wspomnień czar:

Ty, weź i nie pij tyle. Całkiem ci się resztki w makówce zlasują...

Data: 2010-09-11 23:47:30
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-11 01:10, Kostek Wycirowski pisze:

"jadrys" <andrzej203@op.pl>

Blondynce. - Wspomnień czar:

Ty, weź i nie pij tyle. Całkiem ci się resztki w makówce zlasują...

Ale ja chociaż w odróżnieniu do ciebie mam coś w tej makówce.

Data: 2010-09-11 22:58:47
Autor: Antenka
Mojej
On 11 Wrz, 23:47, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-09-11 01:10, Kostek Wycirowski pisze:

> "jadrys" <andrzej...@op.pl>

> Ty, weź i nie pij tyle. Całkiem ci się resztki w makówce zlasują...

Ale ja chociaż w odróżnieniu do ciebie mam coś w tej makówce.

Jadrysiu, przecież wiesz, że z tym chamem-podszywaczem nie należy
wdawać się w żadną polemikę. :- / . On myśli, że miernikiem
"entelygencji" jest stek przekleństw, wulgarnych  wyzwisk prosto z
klozetu! :D Prymityw jeden...

Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia M.S.C.;-)

Antenka :-*

Data: 2010-09-12 11:18:30
Autor: Kostek Wycirowski
Mojej

"Antenka"
[...]

No popatrz, właśnie napisałaś coś o tym jak należy oceniać twoją "enteligencję"? No, zapomniał bym - ty wszawa, zaspermiona faszystowskimi wydzielinami wywłoko. Przeca muszę dbać o poziom mojej "entelygencji"

Data: 2010-09-12 15:45:53
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-12 07:58, Antenka pisze:

[...]

Wiesz Antenko, ja też już zaczynam tracić nadzieję na to że z Kostka będzie kiedyś ktoś z kim można będzie podyskutować. On schodzi na psy,  cała dyskusja w jego wykonaniu  obecnie to inwektywy i obrażanie adwersarza. Coraz bardziej nabieram przekonania że to jest drugie (gorsze) oblicze jakiegoś umiarkowanego grupowicza :-(

Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia i wieczoru. M. Ś. D. Z. Ł :-*

Data: 2010-09-12 11:14:38
Autor: Kostek Wycirowski
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i6gtk1$t19$1news.onet.pl...
[...]

A co? Bo twoje zapatrywania wskazują na mieszankę sieczki i gnojówki....

Data: 2010-09-12 15:44:59
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-12 11:14, Kostek Wycirowski pisze:

[...]

A ja jestem ciekawy jakie są twoje. Bo jak na razie dałeś się poznać tylko jako dureń atakujący nie poglądy grupowiczów tylko ich samych, personalnie.

Data: 2010-09-12 18:49:52
Autor: Kostek Wycirowski
Mojej

"jadrys" <
 na mieszankę sieczki i gnojówki....

A ja jestem ciekawy jakie są twoje. Bo jak na razie dałeś się poznać tylko jako dureń atakujący nie poglądy grupowiczów tylko ich samych, personalnie.

Jak ktoś ma takie poglądy, jak ty, druciara, awe, u2, Hans Kloss i reszta tałatajstwa, to o czym tu dyskutować? Moje virtualne "ja" przebywa też na innych grupach, a i na forach internetowych. Tam można jednak spotkać ludzi, a nie oszołomów. I oczywiście nie jako Kostek. Ale na tym forum na pewno nie występuję pod innym nickiem. Jestem Kostek i tylko Kostek. Chamidło, bydlę i cham. Bo tylko takim zachowaniem można z wami "dyskutować".

Data: 2010-09-12 23:36:15
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-12 18:49, Kostek Wycirowski pisze:

"jadrys" <
[...]

O polityce, a w tym temacie długo nie podyskutujesz bez oponentów. I zwróć uwagę że tematy polityczne to nie tylko wklejanie tekstów z przemówieniami i komentowanie zachowań Kaczyńskiego albo  Tuska w wątkach-tasiemcach. Gdybyś się nie koncentrował na atakowaniu grupowiczów o odmiennym zdaniu do twojego to zauważyłbyś że jest tu sporo osób z którymi można podyskutować na tematy które i ciebie interesują.

No cóż, twój wybór - jeżeli odpowiada ci rola "chama" to twoja sprawa. -  Są różne zboczenia..

Data: 2010-09-13 13:13:18
Autor: Kostek Wycirowski
Mojej

[...]

Stary, ja nawet po pierwszych twoich postach uznałem cię za osobę o "Normalnych" poglądach. Jednak paroma odzywkami o "cudownej, pięknej i inteligentnej" Antence, prywatnych pogawędkach z tą faszystowską wywłoką rozwiałeś to złudzenie.

Data: 2010-09-13 15:02:45
Autor: Panslavista
Mojej
"Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> wrote in message news:i6l10o$33d$1news01.versatel.de...

[...]
A chuj kogo obchodzą twoje złudzenia parchu z GWna.

Data: 2010-09-13 20:14:20
Autor: Kostek Wycirowski
Mojej

"Panslavista"
A chuj kogo obchodzą twoje złudzenia parchu z GWna.
A kogo obchodzą twoje pojebane dyskusje kuchenne z Ikselką, pomiotem Antenkowym. Spierdalaj stary dziadu do swojej komórki i wpierdol sobie następne dwie golonki. I zapij dyktą, jak to masz w zwyczaju, zdziadziały capie.

Data: 2010-09-13 22:50:12
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-13 13:13, Kostek Wycirowski pisze:

[...]

Tak powiem szczerze że kiedys błądziłem w paru sprawach. Choćby w ocenie Rydzyka. Wcześniej miałem go za hochsztaplera i wydrwigrosza. Jednak pod wpływem dyskusji na psp i bliższym zainteresowaniem się  jego osobą i działalnością, widzę że kiedyś tkwiłem w błędzie spowodowanym niewiedzą - Rydzyk to człowiek godny szacunku. Wiele milionów ludzi ma w nim wsparcie, on ich podtrzymuje na duchu. To on w końcu jest jedynym który stara się przełamywać monopole czy to mediów czy firm.
A co do inteligencji i urody Antenki, to sam musiałbyś ją zobaczyć i poznać. - Jest to osoba wyjątkowa pod wieloma względami, m.in. w urodzie i inteligencji. I nie jest żadną faszystką.

Data: 2010-09-14 16:25:52
Autor: cirrus
Mojej
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6m325$mo6$2news.onet.pl...
[...]

Że przekonałeś się do Rydzyka to nic wielkiego, przecież ty uwielbiasz nawet Lenina, a co do antenki to cóż "każda potwora znajdzie swego amatora".

--
stevep

Data: 2010-09-14 19:45:10
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-14 16:25, cirrus pisze:
[...]

Nie uwielbiam Ani Rydzyka ani Lenina, ale jestem pod wrażeniem tego co zrobili lub robią. Zawsze podziwiałem takich co to potrafia się poświęcać dla dobra ogółu.

Wiesz Stefan, myślę że nawet gej przy Antence zapomniałby o swoich pierwotnych instynktach, i zechciałby z Nią spędzić choć dobę.

Data: 2010-09-15 16:24:48
Autor: cirrus
Mojej
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6ocbl$7g0$3news.onet.pl...
[...]

Nie wątpię, a co tam mówić o starym kawalerze.

--
stevep

Data: 2010-09-14 18:51:00
Autor: Kostek Wycirowski
Mojej

[...]

Wiesz co, żeś głupi to już stwierdziłem. Ale że już u ciebie występują objawy demencji starczej i zanik kory mózgowej, to nie sądziłem. Więc jak masz takie zdanie o Rydzyku, to ja ci już dziękuję. I więcej nie będę cię atakował. Durnia i debila trzeba tępić, ale co umysłowo chory winny temu, że chory? Majacz sobie w pokoju, Jadrysiu Bezmózgi.

Data: 2010-09-14 18:54:12
Autor: u2
Mojej
W dniu 2010-09-14 18:51, Kostek Wycirowski pisze:

będę cię atakował. Durnia i debila trzeba tępić, ale co umysłowo chory
winny temu, że chory? Majacz sobie w pokoju, Jadrysiu Bezmózgi.

Kostek, otrzymasz nagrodę Nobla za odkrycie bezmózgiego człowieka. Brawo !

Co prawda niepokoi mnie te Twoje tępienie durni i debili. Wpisuje się to
w politykę Hitlera wobec umysłowo chorych.

Data: 2010-09-14 19:44:45
Autor: jadrys
Mojej
[...]

Myślę że ulegasz bezmyślnie modzie panującej w pewnych środowiskach na zupełnie bezpodstawną krytykę poczynań Rydzyka. Naprawdę tak trudno zobaczyć to że on robi dużo dobrego dla ludzi? A przynajmniej próbuje robić.. Jak myślisz - dlaczego on jest krytykowany nawet przez hierarchów kościelnych? Przecież po twoim dialogu z "Canuckim" widzę że masz prawidłowe wyobrażenie o instytucji zwanej "Kościół Katolicki".  Więc dlaczego krytykujesz kogoś kto się trochę wyłamał z tego Kościoła i próbuje dla odmiany nie brać tylko dać coś ludziom?

Data: 2010-09-14 20:49:17
Autor: Kostek Wycirowski
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> >
[...]

Nie, no kurwa, nie wytrzymam! DAĆ COŚ LUDZIOM? Czy ty naprawdę chcesz mi tu tłumaczyć, że ta kurwa złodziejska RYDZYK daje coś ludziom? Człowieku, weź zimny prysznic!

Data: 2010-09-14 21:04:02
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-14 20:49, Kostek Wycirowski pisze:

"jadrys" <andrzej203@op.pl> >
[...]

Tak, daje - niezależne od sprzedajnych polityków  media, sieć telefonii komórkowej, czy próba pozyskania niezależnej od monopolistów energii geotermalnej..  Wszystko to Rydzyk robi dla ludzi. Zwróć uwagę na to jakie kłody mu się rzuca pod nogi, piętrząc trudności i próbując ośmieszać w swoich mediach.

Data: 2010-09-14 21:06:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Mojej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6ogv9$nlt$1news.onet.pl...
[...]

Ta telefonia? To za darmo ludzie korzystają?

Data: 2010-09-14 21:15:11
Autor: jadrys
Mojej

[...]

Oczywiście że nie, - sam przydział pasma kosztuje fortunę. A Rydzyk nie jest jakimś potentatem finansowym żeby taką sieć mógł utrzymać.

Data: 2010-09-14 21:42:53
Autor: Klin
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> >

    http://www.wsksim.com.pl/  Zastanów się ile to kosztuje.

Data: 2010-09-14 21:00:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Mojej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6ocbe$7g0$2news.onet.pl...
Myślę że ulegasz bezmyślnie modzie panującej w pewnych środowiskach na zupełnie bezpodstawną krytykę poczynań Rydzyka. Naprawdę tak trudno zobaczyć to że on robi dużo dobrego dla ludzi? A przynajmniej próbuje robić..

Stocznię uratował... Jeśli nie, to chociaż pieniądze zebrał... I odpowiednio je wydał...

Data: 2010-09-14 21:09:24
Autor: jadrys
Mojej

[...]

A czy ty sobie zdajesz sprawę z tego ile kosztuje wynajęcie transpondera dla telewizji i radia na "Astrze"? Przypominam że media Rydzyka nie emitują reklam. Wszystkom niestety kosztuje, a fundusze z nieba nie spadają.

Data: 2010-09-14 21:11:24
Autor: Bogdan Idzikowski
Mojej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6oh99$oni$1news.onet.pl...

[...]

Gdyby głupota mogł fruwać.

Data: 2010-09-14 21:17:00
Autor: jadrys
Mojej

[...]

Albo ślepa wiara w to co pisze Adam M.

Data: 2010-09-15 16:23:31
Autor: cirrus
Mojej
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6ohrs$qtt$1news.onet.pl...
[...]

A co pisze Adam M?

--
stevep

Data: 2010-09-13 18:08:17
Autor: u2
Mojej
W dniu 2010-09-10 22:09, jadrys pisze:

Blondynce. - Wspomnień czar:

http://www.youtube.com/watch?v=_7ZmhEGFHj8

Dobre :)

Data: 2010-09-13 22:53:11
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-13 18:08, u2 pisze:
W dniu 2010-09-10 22:09, jadrys pisze:
Blondynce. - Wspomnień czar:
Dobre :)

Niestety - Moja Blondynka ma Karela za komuszego fircyka i za nim nie przepada.

Data: 2010-09-13 23:02:07
Autor: u2
Mojej
W dniu 2010-09-13 22:53, jadrys pisze:
[...]

Taki był, nie umniejszając jego talentowi, ale w czasach przemian
uchwycił się wiatru i śpiewał razem z opozycją :)

Data: 2010-09-14 20:30:18
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-13 23:02, u2 pisze:
[...]

Ale chyba odszedł razem z komuną. Nie słyszałem o jakiejś jego twórczości za panowania demokracji.

Data: 2010-09-14 13:43:45
Autor: Antenka
Mojej
On 13 Wrz, 22:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-09-13 18:08, u2 pisze:

> W dniu 2010-09-10 22:09, jadrys pisze:

Niestety - Moja Blondynka ma Karela za komuszego fircyka i za nim nie przepada.<

Jadrysiu,ale liczą się chęci ;-). Miałam kłamać, że fascynuje mnie
cukierkowaty, ulizany Karol hm? :D

Antenka

P.s. Ty też nie lubisz Garou i jego "Burning" ;-). Dobranoc  :-*

Data: 2010-09-14 23:17:07
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-14 22:43, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście że nie mam Ci tego za złe :-) .

Ależ skąd! - Garou nie lubię z zupełnie innego powodu ;-) .

Dobranoc Antenko :-*

Mojej