Mojej

Data: 2010-09-13 18:08:17
Autor: u2
Mojej
W dniu 2010-09-10 22:09, jadrys pisze:

Blondynce. - Wspomnień czar:

http://www.youtube.com/watch?v=_7ZmhEGFHj8

Dobre :)

Data: 2010-09-13 22:53:11
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-13 18:08, u2 pisze:
W dniu 2010-09-10 22:09, jadrys pisze:
Blondynce. - Wspomnień czar:
Dobre :)

Niestety - Moja Blondynka ma Karela za komuszego fircyka i za nim nie przepada.

Data: 2010-09-13 23:02:07
Autor: u2
Mojej
W dniu 2010-09-13 22:53, jadrys pisze:
[...]

Taki był, nie umniejszając jego talentowi, ale w czasach przemian
uchwycił się wiatru i śpiewał razem z opozycją :)

Data: 2010-09-14 20:30:18
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-13 23:02, u2 pisze:
[...]

Ale chyba odszedł razem z komuną. Nie słyszałem o jakiejś jego twórczości za panowania demokracji.

Data: 2010-09-14 13:43:45
Autor: Antenka
Mojej
On 13 Wrz, 22:53, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
  W dniu 2010-09-13 18:08, u2 pisze:

> W dniu 2010-09-10 22:09, jadrys pisze:

Niestety - Moja Blondynka ma Karela za komuszego fircyka i za nim nie przepada.<

Jadrysiu,ale liczą się chęci ;-). Miałam kłamać, że fascynuje mnie
cukierkowaty, ulizany Karol hm? :D

Antenka

P.s. Ty też nie lubisz Garou i jego "Burning" ;-). Dobranoc  :-*

Data: 2010-09-14 23:17:07
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-14 22:43, Antenka pisze:
[...]

Oczywiście że nie mam Ci tego za złe :-) .

Ależ skąd! - Garou nie lubię z zupełnie innego powodu ;-) .

Dobranoc Antenko :-*

Mojej