Mojej

Data: 2010-09-27 22:49:09
Autor: jadrys
Mojej

Blondynce na zakończenie tego deszczowego dnia i na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=kcf3dTEka_8

--
jadryś  :-*

Data: 2010-09-28 22:38:04
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-27 23:36, Antenka pisze:

--
jadryś  :-*
:-*

Antenka
:-*

--
jadryś

Data: 2010-09-27 23:19:52
Autor: MH
Mojej

Blondynce na zakończenie tego deszczowego dnia i na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=kcf3dTEka_8

--

Hah , dobrze , że nie adresujesz tego do mnie , bo zaraz zwyzywano by nas od
pedałów na psp. Magda Umer jest wspaniała..  Też blondynka , tyle że wyjątkowo

MH --

Data: 2010-09-28 22:36:36
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-27 23:19, MH pisze:
[...]

No niestety, - ja jakiś utwór z niezła muzą to mogę zadedykować tylko komuś pięknemu, co najważniejsze - o płci odmiennej. Dla Ciebie pewnie to niezrozumiałe, wszak zabawiasz się z bacą i jakimś  facetem zwanym "Wondusiem".. Być może to babka której imię zdrabniacie od Wandy, ale wyrażacie się o niej/nim jako o facecie, więc wygląda na to że to chłop.  Jednak zapewniam Cię że sa również tacy faceci jak ja. Czyli tacy co gustują w kobitkach.
Oczywiście nie mam wam waszych upodobań za złe - dla mnie preferencje seksualne drugiego człowieka nie maja żadnego znaczenia.

Oj nie znasz Ty MH  - Antenki. Jest to prawdziwa koneserka dobrej muzy.

Data: 2010-09-28 22:38:58
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-09-28 16:37, heÂŽsk pisze:
On Mon, 27 Sep 2010 22:49:09 +0200, jadrys<andrzej203@op.pl>  wrote:

Blondynce na zakończenie tego deszczowego dnia i na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=kcf3dTEka_8
  ja tam jestem staly w uczuciach i wole to:

  http://www.youtube.com/watch?v=JaJIQmIei14

  albo to:

  http://www.youtube.com/watch?v=N-afwsXR0HI&feature=related

2x "The Beatles" ;-) .. Zdecydowanie bardziej lubię polska wersję, - byli lepsi instrumentalnie.

Mojej