Mojej

Data: 2010-10-08 23:00:07
Autor: jadrys
Mojej

Ślicznej Blondynce na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=olB7uUTwQCU

--
Jadryś

Data: 2010-10-08 23:07:14
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i8o0r0$bsa$1news.onet.pl...

Ślicznej Blondynce na dobranoc:

Czy ty sobie zdajesz sprawę z tego, że te emancje Twojego chorego, schizofrenicznego "mózgu" rozsyłasz na cały świat? Nie możesz tego gówna, jak już tak bardzo musisz wysłać na PRIVa?

Data: 2010-10-09 08:48:07
Autor: jadrys
Mojej
  W dniu 2010-10-08 23:07, Piotr Nikodem Miesiączek pisze:

[...]

Oczywiście że sobie zdaję sprawę że ktoś może to przeczytać. jednak ja nie uważam że uczucie do pięknej dziewczyny to coś wstydliwego, żebym się z tym musiał chować.

I to, co ty napisałeś  Kostek też może ktoś przeczytać. I jak myślisz - co ów potencjalny czytelnik pomyśli o tobie?

Data: 2010-10-09 10:26:44
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i8p38i$4a0$1news.onet.pl...
[...]

Znaczy się jesteś dumny ze swojej głupoty?

I to, co ty napisałeś  Kostek też może ktoś przeczytać. I jak myślisz - co ów potencjalny czytelnik pomyśli o tobie?

A co ty masz, powiedz,  za manię nazywania mnie jakimś Kostkiem? Jakaś mania prześladawcza dołączyła się do Twojej schizofrenii?

Data: 2010-10-09 14:59:31
Autor: jadrys
Mojej
   W dniu 2010-10-09 10:26, Piotr Nikodem Miesiączek pisze:

> Znaczy się jesteś dumny ze swojej głupoty?

Pewnych rzeczy pewnie nigdy nie zrozumiesz.

> A co ty masz, powiedz,  za manię nazywania mnie jakimś Kostkiem? Jakaś mania prześladawcza dołączyła się do Twojej schizofrenii?

Człowiek na poziomie nie odpowiada pytaniem na pytanie.
No cóż - poziom twojej  nienawiści  do Antenki powala mi przypuszczać że Kostek i ty to jedna osoba.

Data: 2010-10-09 15:31:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Mojej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8pp02$ir1$1news.onet.pl...
> [...]

No cóż - poziom twojej  nienawiści  do Antenki powala mi przypuszczać że Kostek i ty to jedna osoba.

Jesteś prostakiem. Człowiek na poziomie nie poucza innych. Po prostu nie zwraca uwagi.

ps Mogę Tobie zwrócić uwagę, ponieważ nie wydaje mi się, żebym mógł zniżyć się do twojego poziomu.

Data: 2010-10-09 15:33:01
Autor: u2
Mojej
Jesteś prostakiem. Człowiek na poziomie nie poucza innych. Po prostu nie
zwraca uwagi.

ps Mogę Tobie zwrócić uwagę, ponieważ nie wydaje mi się, żebym mógł
zniżyć się do twojego poziomu.

Ty chamie kałecki, jak śmiesz pouczać innych !

Data: 2010-10-09 16:01:37
Autor: jadrys
Mojej

> [...]

Jesteś prostakiem. Człowiek na poziomie nie poucza innych. Po prostu nie zwraca uwagi.

A co robi człowiek na poziomie? Daje się stłamsić i daje sobie narzucić styl dyskusji kogoś kto nie ma pojęcia o etykiecie?

Tak, oczywiście że jestem prostakiem. I  tą swoją prostotę uważam za zaletę. Tym bardziej że moja prastota to po prostu pisanie o faktach bez owijania w bawełnę. Jednak bardzo się staram nigdy nie atakować adwersarza.

ps Mogę Tobie zwrócić uwagę, ponieważ nie wydaje mi się, żebym mógł zniżyć się do twojego poziomu.

Czyli, - czujesz się kimś lepszym czy gorszym ode mnie?

Data: 2010-10-09 16:31:17
Autor: Panslavista
Mojej

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote in message news:4cb078b9$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

Czyli, - czujesz się kimś lepszym czy gorszym ode mnie?

Innym

Bardzo innym, parchawko.

Data: 2010-10-09 17:14:29
Autor: u2
Mojej
Czyli, - czujesz się kimś lepszym czy gorszym ode mnie?

Innym

Alien ?

Data: 2010-10-09 16:02:19
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
Mojej

"jadrys"

> Znaczy się jesteś dumny ze swojej głupoty?

Pewnych rzeczy pewnie nigdy nie zrozumiesz.

Zgadza się, takiej zatwardziałej głupoty nie mogę zrozumieć?

> [...]

No cóż - poziom twojej  nienawiści  do Antenki powala mi przypuszczać że Kostek i ty to jedna osoba.

Akurat taka Twoja odpowiedź w tym miejscu poświadcza Twoją głupotę.

Data: 2010-10-09 16:08:33
Autor: u2
Mojej
W dniu 2010-10-09 16:02, Piotr Nikodem Miesiączek pisze:
Akurat taka Twoja odpowiedź w tym miejscu poświadcza Twoją głupotę.

Troll taki jak ty często zmienia nicki i atakuje personalnie
użytkowników usenetu.

Jadryś tego nigdy nie robi i chwała mu za to.

Data: 2010-10-09 20:44:13
Autor: jadrys
Mojej
> [...]

Pewnych rzeczy pewnie nigdy nie zrozumiesz.

Zgadza się, takiej zatwardziałej głupoty nie mogę zrozumieć?

Bez komentarza.

> [...]

Akurat taka Twoja odpowiedź w tym miejscu poświadcza Twoją głupotę.

Nie lubisz kobiet Kostek?

Mojej