Mojej

Data: 2010-11-06 23:52:37
Autor: Panslavista
Mojej

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:ib4l7m$52g$1news.onet.pl...

Niebieskookiej Blondynce na dobranoc:

I grabą...

Data: 2010-11-06 23:55:15
Autor: Panslavista
Mojej
"Panslavista" <prawusek@interia.pl> wrote in message news:4cd5dc37$0$21008$65785112news.neostrada.pl...

"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:ib4l7m$52g$1news.onet.pl...

Niebieskookiej Blondynce na dobranoc:

I grabą...

Przepraszam, pomyłka. Miało być: "I w górę Via Grabba"...

Data: 2010-11-07 00:23:54
Autor: rAzor
Mojej
Darz bór! Użytkownik... he he - Panslavista raczył napisać:

Freud? he he he
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-11-07 14:45:28
Autor: Polok_prawdziwy
Mojej
jadrys wrote:

[...]

RONCKOM mos sem som dobze zrobić...

PS - atoci wspułcujem, bo zjej poglondami to jedynie poślubie popikać mozes, ado łoltoża - INO RONCKOM...!

Ewentułalnie mozes najej fotografiem psytym spoglondać...

Data: 2010-11-07 16:21:34
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-11-07 14:45, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Widzę że jesteś obeznany w temacie baco. Jednak to co proponujesz, jest może dobre dla jakichś zakonników albo więźniów. Także więźniów swoich kompleksów.

Natomiast bez komentarza zostawiam twoja ocenę poglądów i zachowań Antenki - nie czuję się upoważniony w tej sprawie zabierać głos w dyskusji publicznej.

Data: 2010-11-07 16:58:36
Autor: Polok_prawdziwy
Mojej
jadrys wrote:

Widzę że jesteś obeznany w temacie baco. Jednak to co proponujesz, jest
może dobre dla jakichś zakonników albo więźniów. Także więźniów swoich
kompleksów.

Łobeznanym..., łobeznanym...

- psyklejiła siem domnie kiedysik jedna Maryna, wturo łokrutnie bogobojno była...

Jezusicku...!!!
- com wtyknońć chcioł, tomi dlo łodprenżenio na msemświntom iść zalecała, a pdźgać, to dopiro poślubie...

Aaatam...
- psy jakiejś pirsejlepsej łokazji spojiłem jom wkońcu winem marki "WINO" i wyprubowałem, jakie sparki dewoty majom....

Ado ślubu...
- samej jej dockać kazołem...!

Natomiast bez komentarza zostawiam twoja ocenę poglądów i zachowań
Antenki - nie czuję się upoważniony w tej sprawie zabierać głos w
dyskusji publicznej.

Komentować niepotsebujes...

- same wimy...

Data: 2010-11-07 21:26:46
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-11-07 16:58, Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

[...]

Odniosłem się tylko do słów "RONCKOM mos sem som dobze zrobić... "

[...]

W praktyce nic nie wiesz - nic nie wiecie.

Data: 2010-11-07 23:08:10
Autor: Polok_prawdziwy
Mojej

jadrys wrote:

[...]

JAMDRYSIE...

- nierub zsiebie GUPCA...!

Pseca AMTENKA jest KATOLEM-MOHEREM, ato seks psedślubem DESKWALIFIKUJE...!!!

Nocheba, zetaksamo ŁOBŁUDNO jest, jak syćkie FRATRY WATYKOńCKIE...

Data: 2010-11-08 17:17:46
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-11-07 23:08, Polok_prawdziwy pisze:

[...]

baco, Antenka jest przede wszystkim młodą  kobietą, i o żadnym składaniu ślubów czystości nie słyszałem. Więc z łaski swojej przestań chrzanić o jakiejś obłudzie. I tak prawdę mówiąc to już zaczynam mieć dosyć odpisywania na twoje zaczepki i próby obrażania zarówno mnie jak i Antenki. Ja ci nie pomogę w twoich frustracjach i fantazjach seksualnych.

Data: 2010-11-08 18:33:13
Autor: cyc
Mojej

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ib97rq$11t$3news.onet.pl...
[...]

Baco jedrys to antenkowy niewolnik . Ona sie jako jedyna do niego w zyciu usmiechnela !.

cyc

Mojej