Mojej

Data: 2010-12-04 00:51:15
Autor: jadrys
Mojej

Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy  na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU&feature=related

--
jadry¶  :-*

Data: 2010-12-04 01:15:49
Autor: Lorn
Mojej
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy

Która zjada owies. ;> IdĽ z tym na priv...

Data: 2010-12-04 17:06:49
Autor: MH
Mojej
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

> Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy

Która zjada owies.

... i ma siano we łbie.

MH

Data: 2010-12-04 18:08:57
Autor: u2
Mojej
W dniu 2010-12-04 18:06,  MH pisze:
[...]

Ale i tak jest m±drzejsza od Porna.

Data: 2010-12-05 13:37:46
Autor: Antenka
Mojej
On 4 Gru, 18:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ale i tak jest m drzejsza od Porna.

Ooo dziękuje, że¶ mnie tak docenił You Two. Przez grzeczno¶ć nie
przeczę - mój ¶wiat nie kończy się w kuchni tak jak Lorna-Porna albo
lepiej nazywać go Vick±. Ta lala cierpi na pustogłowie :D

Antenka

P.s. Wraca człowiek z europejskich wojaży i okazuje się, że niektórzy
się za mn± bardzo stęsknili :D

Data: 2010-12-05 20:55:08
Autor: rAzor
Mojej
Darz bór! Użytkownik... he he -  MH raczył napisać:

Odezwał się, didżej od siedmiu bole¶ci.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-05 13:40:13
Autor: Antenka
Mojej
On 5 Gru, 20:55, rAzor <pora.na.telesf...@po.com> wrote:

Odezwa si , did ej od siedmiu bole ci.
--
S toralja jhely

:DDD

Antenka

Data: 2010-12-05 10:49:53
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-04 01:15, Lorn pisze:
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy

Która zjada owies. ;> IdĽ z tym na priv...

Proponuję liczyć się ze słowami.

Data: 2010-12-05 20:54:20
Autor: rAzor
Mojej
Darz bór! Użytkownik... he he - jadrys raczył napisać:
W dniu 2010-12-04 01:15, Lorn pisze:
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy

Która zjada owies. ;> IdĽ z tym na priv...

Proponuję liczyć się ze słowami.

Proponuję przestać się wyflaczać ze swoimi uczuciami w chlewie. Ta twoja blondie nie czuje dysonansu i absmaku? Jeżeli nie, to znaczy jest głupim, pozbawionym gustu cielakiem zapatrzonym w pajaca. A ty nie czujesz, ze wygl±dasz co najmniej głupio z tymi awansami posród muto-kaweckich i wzbudzaj±cego obrzydzenie poloka-onanisty? Przypominasz psa, który swej pani znosi padlinę - wstydĽ się, chłopie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-05 22:41:09
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 20:54, rAzor pisze:
 wstydĽ się, chłopie.

Twoja napastliwe pytania pozostawiam bez komentarza, bo przypuszczam że twoim zamiarem była chęć  obrażenia mnie.

Data: 2010-12-05 13:25:51
Autor: Antenka
Mojej
On 4 Gru, 01:15, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

Kt ra zjada owies. ;> Id z tym na priv...

Kobyło, to ty jadasz owies! Wicka, teraz rozumiem sk±d u ciebie te
końskie zaloty adresowane do Jadrysia.  :-/

Antenka

Data: 2010-12-04 12:14:57
Autor: he®sk
Mojej
On Sat, 04 Dec 2010 00:51:15 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy  na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU&feature=related

 sluchaj, dlaczego obnosisz sie ze swoim niespelnionym
 uczuciem po forach? uwielbiacz cierpiec publicznie?
 skocz do kwiaciarni, kup 5 zoltych roz i mu wrecz.
 moze zmieknie mu rura i zaprosi cie do swego buduaru?

Data: 2010-12-05 10:49:24
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-04 12:14, he®sk pisze:

  sluchaj, dlaczego obnosisz sie ze swoim niespelnionym
  uczuciem po forach? uwielbiacz cierpiec publicznie?
  skocz do kwiaciarni, kup 5 zoltych roz i mu wrecz.
  moze zmieknie mu rura i zaprosi cie do swego buduaru?

Ależ tu nie ma mowy o żadnym cierpieniu. I proszę tylko bez aluzyjek - moją miłością jest osoba o płci przeciwnej. Sam kiedy spróbuj poznać jakąś kobitkę i wtedy sie przekonasz że Platon w swojej tezie o tym "że prawdziwe uczucie moze istnieć tylko miedzy dwoma mężczyznami" mylił się bardzo.

Data: 2010-12-05 15:29:01
Autor:
Mojej
On Sun, 05 Dec 2010 10:49:24 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
>   skocz do kwiaciarni, kup 5 zoltych roz i mu wrecz.
>   moze zmieknie mu rura i zaprosi cie do swego buduaru?

Ależ tu nie ma mowy o żadnym cierpieniu.

 a jak to nazwiesz ?
I proszę tylko bez aluzyjek - moj± miło¶ci± jest osoba o płci przeciwnej.

 kazdy tak mowi ;o)))

Sam kiedy spróbuj poznać jak±¶ kobitkę

 w swoim zyciu poznalem ich wiele. prosze bez aluzji ;o)

i wtedy sie przekonasz że Platon w swojej tezie o tym "że prawdziwe uczucie moze istnieć tylko miedzy dwoma mężczyznami"
mylił się bardzo.

 wytlumacz to "warzywnemu". on uwaza, ze z pieskiem tez mozna.

Data: 2010-12-05 20:23:13
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 15:29, "<he®sk>" pisze:
[...]

AleĹĽ tu nie ma mowy o ĹĽadnym cierpieniu.
  a jak to nazwiesz ?

Bez komentarza, zbyt osobiste pytanie.

I proszę tylko bez aluzyjek - moją miłością
jest osoba o płci przeciwnej.
  kazdy tak mowi ;o)))

Nie kaĹĽdy, np. ty - nie.

Sam kiedy spróbuj poznać jakąś kobitkę
  w swoim zyciu poznalem ich wiele. prosze bez aluzji ;o)

Nie pozostawiasz mi wyboru. Świadomie piszesz o facecie gdy piosenka była zadedykowana damie. Więc co miałem o tym pomyśleć?

i wtedy sie przekonasz ĹĽe Platon w swojej tezie o tym "ĹĽe
prawdziwe uczucie moze istnieć tylko miedzy dwoma mężczyznami"
mylił się bardzo.
  wytlumacz to "warzywnemu". on uwaza, ze z pieskiem tez mozna.

Ależ ja nie mam nic do tych kochających inaczej ode mnie. Gdy ktoś jest szczęśliwy kochając osobę takiej samej jak on płci, to niech ją kocha. To samo dotyczy tych którzy kochają (nie tylko miłością bezpłciową) zwierzęta.
Chciałem tylko powiedzieć że Platon był w błędzie twierdząc że tylko potrafią kochać.

Data: 2010-12-05 20:42:03
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 20:23, jadrys pisze:
[...]

Tylko geje potrafią kochać miało być oczywiście.

Data: 2010-12-05 13:23:50
Autor: Antenka
Mojej
On 4 Gru, 00:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Ksi niczce o w osach koloru dojrza ej pszenicy  na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU&feature=related

--
jadry  :-*

Piękne :-*

Antenka

Data: 2010-12-05 22:41:43
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 22:23, Antenka pisze:
On 4 Gru, 00:51, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:
Ksi niczce o w osach koloru dojrza ej pszenicy  na dobranoc:

Piękne :-*

Antenka

Wiedziałem że Ci się spodoba, Antenko. :-)

--
  :-*

Data: 2010-12-05 13:49:50
Autor: Antenka
Mojej
On 5 Gru, 22:41, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Pi kne :-*

> Antenka

Wiedzia em e Ci si spodoba, Antenko. :-)

--
  :-*

Tak. Nie rozumiem za co Cię tak atakuj±... :-/

Antenka

Data: 2010-12-05 14:25:37
Autor: Marek
Mojej
On Dec 5, 10:49 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Wiedzia em e Ci si spodoba, Antenko. :-)

> --
>   :-*

Tak. Nie rozumiem za co Cię tak atakuj±... :-/

Antenka

Za głupotę

Data: 2010-12-13 18:28:09
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 23:25, Marek pisze:
[...]

To dlaczego ty nigdy nie jeste¶ atakowany, e-zop?

Data: 2010-12-05 23:22:03
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 22:49, Antenka pisze:
[...]