Mojej

Data: 2010-12-04 01:15:49
Autor: Lorn
Mojej
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy

Która zjada owies. ;> Idź z tym na priv...

Data: 2010-12-04 17:06:49
Autor: MH
Mojej
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

> Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy

Która zjada owies.

... i ma siano we łbie.

MH

Data: 2010-12-04 18:08:57
Autor: u2
Mojej
W dniu 2010-12-04 18:06,  MH pisze:
[...]

Ale i tak jest mądrzejsza od Porna.

Data: 2010-12-05 13:37:46
Autor: Antenka
Mojej
On 4 Gru, 18:08, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Ale i tak jest m drzejsza od Porna.

Ooo dziękuje, żeś mnie tak docenił You Two. Przez grzeczność nie
przeczę - mój świat nie kończy się w kuchni tak jak Lorna-Porna albo
lepiej nazywać go Vicką. Ta lala cierpi na pustogłowie :D

Antenka

P.s. Wraca człowiek z europejskich wojaży i okazuje się, że niektórzy
się za mną bardzo stęsknili :D

Data: 2010-12-05 20:55:08
Autor: rAzor
Mojej
Darz bór! Użytkownik... he he -  MH raczył napisać:

Odezwał się, didżej od siedmiu boleści.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-05 13:40:13
Autor: Antenka
Mojej
On 5 Gru, 20:55, rAzor <pora.na.telesf...@po.com> wrote:

Odezwa si , did ej od siedmiu bole ci.
--
S toralja jhely

:DDD

Antenka

Data: 2010-12-05 10:49:53
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-04 01:15, Lorn pisze:
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy

Która zjada owies. ;> Idź z tym na priv...

Proponuję liczyć się ze słowami.

Data: 2010-12-05 20:54:20
Autor: rAzor
Mojej
Darz bór! Użytkownik... he he - jadrys raczył napisać:
W dniu 2010-12-04 01:15, Lorn pisze:
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

Księżniczce o włosach koloru dojrzałej pszenicy

Która zjada owies. ;> Idź z tym na priv...

Proponuję liczyć się ze słowami.

Proponuję przestać się wyflaczać ze swoimi uczuciami w chlewie. Ta twoja blondie nie czuje dysonansu i absmaku? Jeżeli nie, to znaczy jest głupim, pozbawionym gustu cielakiem zapatrzonym w pajaca. A ty nie czujesz, ze wyglądasz co najmniej głupio z tymi awansami posród muto-kaweckich i wzbudzającego obrzydzenie poloka-onanisty? Przypominasz psa, który swej pani znosi padlinę - wstydź się, chłopie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-05 22:41:09
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 20:54, rAzor pisze:
 wstydź się, chłopie.

Twoja napastliwe pytania pozostawiam bez komentarza, bo przypuszczam że twoim zamiarem była chęć  obrażenia mnie.

Data: 2010-12-05 13:25:51
Autor: Antenka
Mojej
On 4 Gru, 01:15, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
W dniu 2010-12-04 00:51, jadrys pisze:

Kt ra zjada owies. ;> Id z tym na priv...

Kobyło, to ty jadasz owies! Wicka, teraz rozumiem skąd u ciebie te
końskie zaloty adresowane do Jadrysia.  :-/

Antenka

Mojej