Mojej

Data: 2010-12-04 12:14:57
Autor: he®sk
Mojej
On Sat, 04 Dec 2010 00:51:15 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Ksiê¿niczce o w³osach koloru dojrza³ej pszenicy  na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU&feature=related

 sluchaj, dlaczego obnosisz sie ze swoim niespelnionym
 uczuciem po forach? uwielbiacz cierpiec publicznie?
 skocz do kwiaciarni, kup 5 zoltych roz i mu wrecz.
 moze zmieknie mu rura i zaprosi cie do swego buduaru?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-05 10:49:24
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-04 12:14, he®sk pisze:

  sluchaj, dlaczego obnosisz sie ze swoim niespelnionym
  uczuciem po forach? uwielbiacz cierpiec publicznie?
  skocz do kwiaciarni, kup 5 zoltych roz i mu wrecz.
  moze zmieknie mu rura i zaprosi cie do swego buduaru?

Ależ tu nie ma mowy o żadnym cierpieniu. I proszę tylko bez aluzyjek - moją miłością jest osoba o płci przeciwnej. Sam kiedy spróbuj poznać jakąś kobitkę i wtedy sie przekonasz że Platon w swojej tezie o tym "że prawdziwe uczucie moze istnieć tylko miedzy dwoma mężczyznami" mylił się bardzo.

Data: 2010-12-05 15:29:01
Autor:
Mojej
On Sun, 05 Dec 2010 10:49:24 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   sluchaj, dlaczego obnosisz sie ze swoim niespelnionym
>   uczuciem po forach? uwielbiacz cierpiec publicznie?
>   skocz do kwiaciarni, kup 5 zoltych roz i mu wrecz.
>   moze zmieknie mu rura i zaprosi cie do swego buduaru?

Ale¿ tu nie ma mowy o ¿adnym cierpieniu.

 a jak to nazwiesz ?
I proszê tylko bez aluzyjek - moj± mi³o¶ci± jest osoba o p³ci przeciwnej.

 kazdy tak mowi ;o)))

Sam kiedy spróbuj poznaæ jak±¶ kobitkê

 w swoim zyciu poznalem ich wiele. prosze bez aluzji ;o)

i wtedy sie przekonasz ¿e Platon w swojej tezie o tym "¿e prawdziwe uczucie moze istnieæ tylko miedzy dwoma mê¿czyznami"
myli³ siê bardzo.

 wytlumacz to "warzywnemu". on uwaza, ze z pieskiem tez mozna.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-12-05 20:23:13
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 15:29, "<he®sk>" pisze:
[...]

Bez komentarza, zbyt osobiste pytanie.

I proszę tylko bez aluzyjek - moją miłością
jest osoba o płci przeciwnej.
  kazdy tak mowi ;o)))

Nie każdy, np. ty - nie.

Sam kiedy spróbuj poznać jakąś kobitkę
  w swoim zyciu poznalem ich wiele. prosze bez aluzji ;o)

Nie pozostawiasz mi wyboru. Świadomie piszesz o facecie gdy piosenka była zadedykowana damie. Więc co miałem o tym pomyśleć?

i wtedy sie przekonasz że Platon w swojej tezie o tym "że
prawdziwe uczucie moze istnieć tylko miedzy dwoma mężczyznami"
mylił się bardzo.
  wytlumacz to "warzywnemu". on uwaza, ze z pieskiem tez mozna.

Ależ ja nie mam nic do tych kochających inaczej ode mnie. Gdy ktoś jest szczęśliwy kochając osobę takiej samej jak on płci, to niech ją kocha. To samo dotyczy tych którzy kochają (nie tylko miłością bezpłciową) zwierzęta.
Chciałem tylko powiedzieć że Platon był w błędzie twierdząc że tylko potrafią kochać.

Data: 2010-12-05 20:42:03
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 20:23, jadrys pisze:
[...]

Tylko geje potrafią kochać miało być oczywiście.

Mojej