Mojej

Data: 2010-12-05 13:23:50
Autor: Antenka
Mojej
On 4 Gru, 00:51, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Ksi niczce o w osach koloru dojrza ej pszenicy  na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=P_uBQ9jvAZU&feature=related

--
jadry  :-*

Piękne :-*

Antenka

Data: 2010-12-05 22:41:43
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 22:23, Antenka pisze:
On 4 Gru, 00:51, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:
Ksi niczce o w osach koloru dojrza ej pszenicy  na dobranoc:

Piękne :-*

Antenka

Wiedziałem że Ci się spodoba, Antenko. :-)

--
  :-*

Data: 2010-12-05 13:49:50
Autor: Antenka
Mojej
On 5 Gru, 22:41, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> Pi kne :-*

> Antenka

Wiedzia em e Ci si spodoba, Antenko. :-)

--
  :-*

Tak. Nie rozumiem za co Cię tak atakują... :-/

Antenka

Data: 2010-12-05 14:25:37
Autor: Marek
Mojej
On Dec 5, 10:49 pm, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> Wiedzia em e Ci si spodoba, Antenko. :-)

> --
>   :-*

Tak. Nie rozumiem za co Cię tak atakują... :-/

Antenka

Za głupotę

Data: 2010-12-13 18:28:09
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 23:25, Marek pisze:
[...]

To dlaczego ty nigdy nie jesteś atakowany, e-zop?

Data: 2010-12-05 23:22:03
Autor: jadrys
Mojej
W dniu 2010-12-05 22:49, Antenka pisze:
[...]