Mojej ślicznej

Data: 2010-01-13 22:41:25
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej

Przeuroczej dziewczynie.

Na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=zxEBv5U0Yok

Data: 2010-01-13 22:57:02
Autor: Grzegorz Z.
Mojej ślicznej
Dnia Wed, 13 Jan 2010 22:41:25 +0100, Jadrys napisał(a):

Przeuroczej dziewczynie.

Na dobranoc:

http://www.youtube.com/watch?v=zxEBv5U0Yok

Jeśli ona jest twoją śliczną dziewczyną, to może jeszcze to:

http://www.youtube.com/watch?v=oIy44izC0mw

Data: 2010-01-13 23:45:07
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-13 22:57, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Grzegorz, nie podrywaj mi dziewczyny ;-)

Data: 2010-01-14 03:06:25
Autor: Prawusek
Mojej ślicznej
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hilem5$9mq$3news.onet.pl...

Przeuroczej dziewczynie.

Moze nie tylko twojej.
Góralsko kołysanka:

Lulajze mi lulaj
Moja mało popa
Matka była jedna
Ojców była kopa.

Data: 2010-01-14 15:39:31
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-14 03:06, Prawusek pisze:
[...]

Może to jest daleko.. ;-)

Data: 2010-01-14 17:13:00
Autor: Prawusek
Mojej ślicznej

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hinab2$jfd$3news.onet.pl...
W dniu 2010-01-14 03:06, Prawusek pisze:
> "Jadrys"<Che@yahoo.com>  wrote in message

> Moze nie tylko twojej.
> Góralsko kołysanka:
>
> Lulajze mi lulaj
> Moja mało popa
> Matka była jedna
> Ojców była kopa.

Może to jest daleko.. ;-)

Cosi fan tutte...

Data: 2010-01-14 09:01:27
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hilem5$9mq$3news.onet.pl...
Przeuroczej dziewczynie.
Na dobranoc:
http://www.youtube.com/watch?v=zxEBv5U0Yok

Ma wąsy i brodę? ;)

--
stevep

Data: 2010-01-14 09:09:07
Autor: Prawusek
Mojej ślicznej
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
> Przeuroczej dziewczynie.
> Na dobranoc:
> http://www.youtube.com/watch?v=zxEBv5U0Yok

Ma wąsy i brodę? ;)

Jak wszystkie tłuste parchły - kaszaloty.

Data: 2010-01-14 10:08:24
Autor: Neko
Mojej ślicznej
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

Jak wszystkie tłuste parchły - kaszaloty.

Jak mozna tak swoja korzenie brukac, Panslavista ?

Data: 2010-01-14 10:24:07
Autor: Prawusek
Mojej ślicznej
"Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote in message
Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał

> Jak wszystkie tłuste parchły - kaszaloty.

Jak mozna tak swoja korzenie brukac, Panslavista ?

..Mój korzeń umoczyłem w Cygance, nie w Żydówce.

Data: 2010-01-14 15:37:59
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-14 09:01, cirrus pisze:
Użytkownik "Jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości

Przeuroczej dziewczynie.
Na dobranoc:
http://www.youtube.com/watch?v=zxEBv5U0Yok

Ma wąsy i brodę? ;)

Nie, nie ma.. Stefan, oprócz facetów są na tym świecie również babki.. Proponuję ci kiedyś spróbować z kobitką..

Data: 2010-01-14 17:12:22
Autor: Prawusek
Mojej ślicznej
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:hina86$jfd$2news.onet.pl...
> [...]

Nie, nie ma.. Stefan, oprócz facetów są na tym świecie również babki..
Proponuję ci kiedyś spróbować z kobitką..

Stefa chciałaby, chciała...

Data: 2010-01-14 19:47:13
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-14 17:12, Prawusek pisze:

Ma wąsy i brodę? ;)

Nie, nie ma.. Stefan, oprócz facetów są na tym świecie również babki..
Proponuję ci kiedyś spróbować z kobitką..

Stefa chciałaby, chciała...

Chcieć to za mało, powinien to wreszcie zrobić.

Data: 2010-01-15 12:00:33
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hina86$jfd$2news.onet.pl...
[...]

Ty zdaje się jeszcze nie spróbowałeś i kawalerstwo bardzo ci dolega, stąd te wzdychanki.

--
stevep

Data: 2010-01-15 13:51:27
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-15 12:00, cirrus pisze:
[...]

Przecież to ty zarzucasz mojej ukochanej że ma wąsy i brodę. - Tak najwyraźniej ci się kojarzy ukochana.

Data: 2010-01-16 10:37:55
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hipocl$mrf$1news.onet.pl...
[...]

A co ze starokawalerstwem?

--
stevep

Data: 2010-01-17 02:08:20
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-16 10:37, cirrus pisze:

[...]

Z jakim? Tzn. - z czyim starokawalerstwem?

Data: 2010-01-17 08:52:34
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hitnu2$6rm$7news.onet.pl...
[...]

Nie rżnij głupa, z twoim.

--
stevep

Data: 2010-01-18 00:36:09
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-17 08:52, cirrus pisze:
[...]

Chcesz znać mój stan cywilny?

Data: 2010-01-18 10:02:52
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj06t8$rep$5news.onet.pl...
[...]

Mam w dupie twój stan cywilny, spełniasz wszelkie warunki starego kawalera.

--
stevep

Data: 2010-01-19 01:06:07
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-18 10:02, cirrus pisze:

.

[...]

Oj po co te nerwy?  Co cię tak zdenerwowało?

Data: 2010-01-19 15:49:32
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj2t1u$kfg$3news.onet.pl...
[...]

A, gdzie te nerwy, że nie interesuje mnie twój stan cywilny?

--
stevep

Data: 2010-01-20 00:34:58
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-19 15:49, cirrus pisze:

.

[...]

No bo zaczynasz używać wulgarnych słów w postach skierowanych do mnie.

Data: 2010-01-20 16:14:58
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj5fj2$2vj$3news.onet.pl...
[...]

No, no, a rynsztok antenki ci się podoba, do djupy z takim zakłamaniem. ;)

--
stevep

Data: 2010-01-21 01:36:05
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-20 16:14, cirrus pisze:

No, no, a rynsztok antenki ci się podoba, do djupy z takim zakłamaniem. ;)

Tak, nie będę ukrywał że styl Antenki mi się podoba, albowiem jest to styl prawdziwej damy.

Data: 2010-01-21 17:36:02
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hj87ht$upk$1news.onet.pl...
[...]

Cóż gusta bywają różne, ale twoje zakłamanie zupełnie mi sie nie podoba.

--
stevep

Data: 2010-01-21 23:23:06
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-21 17:36, cirrus pisze:
[...]

Jakie zakłamanie? W czym ja  niby kiedy skłamałem?

Data: 2010-01-22 16:07:11
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjak46$1i2$2news.onet.pl...
[...]

Jak użyłem słowa dupa to uznałeś to za nieparlamentarne, mam ci przytoczyć wyrażonka antenki, które są parlamentarne, a uznajesz ją za samą kulturę.

--
stevep

Data: 2010-01-23 00:59:20
Autor: Jadrys
Mojej ślicznej
W dniu 2010-01-22 16:07, cirrus pisze:

Jakie zakłamanie? W czym ja  niby kiedy skłamałem?

Jak użyłem słowa dupa to uznałeś to za nieparlamentarne, mam ci przytoczyć
wyrażonka antenki, które są parlamentarne, a uznajesz ją za samą kulturę.

Tak, ale ja ciebie nie prowokowałem do tego żebyś mi w taki sposob odpowiadał. A Antenka często jest zmuszana do odpowiedzi nieparlamentarnych.

Data: 2010-01-23 18:49:04
Autor: cirrus
Mojej ślicznej
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hjde4k$p31$2news.onet.pl...
[...]

A skąd zna ten nieparlamentarny język? Kiedyś jedna z pracownic skarżyła się do szefa: "bo Jurek to gwiżdże świńskie piosenki". ;)

--
stevep

Mojej ślicznej