Mokry kluczyk

Data: 2010-01-21 17:26:16
Autor: J.F.
Mokry kluczyk
Użytkownik "ab" <abed58@igo1.wroc.pl> napisał w
Od jakiegoś czasu nurtuje mnie taka sprawa. Jest kluczyk do
stacyjki. W aucie jest immobilizer. Czasami metalowa część
kluczyka robi się mokra, bo np. nieuważnie dotknąłem go w czasie
deszczu. Zawsze przed włożeniem do stacyjki staram się dokładnie
ten metal wytrzeć, bo nie chcę sprawdzać organoleptycznie czy
coś się nie stanie szkodliwego dla auta lub kluczyka. Słusznie,
czy nie?

transponder w kluczyku [czesci plastikowej] jest szczelny, i odczyt najwyrazniej indukcyjny.
A cewka zasadniczo jest na wode odporna.

Wiec zasadniczo przesadzasz .. ale moze dzieki temu zima auto odpalasz, choc akurat nie przypominam sobie zeby ktos narzekal na zamarzniety zamek w stacyjce

J.

Mokry kluczyk