Mole jak skowronki.

Data: 2010-06-22 19:33:02
Autor: Grzexs
Mole jak skowronki.
Q...a, mamy już dość!!
Ubraniowe, nie spożywcze.
Raid nie pomaga, Expel nie pomaga, wietrzenie nie pomaga (właśnie uśmiechnięty do mnie mol siedział sobie w najlepsze na dywaniku
wywieszonym na sznurku na balkonie), różne saszetki i sraszetki może pomagają o tyle, że wewnątrz zamkniętych szaf moli nie
stwierdzamy.
Jak wytępić to g... latające po całym mieszkaniu i przysiadające na każdej ścianie i każdym suficie??
THX

Może... Dokładnie przejrzyj zawartość kuchennej spiżarni. Zwłaszcza różnego rodzaju "proszki" - zupki, przyprawy, zioła, płatki, a szczególnie suszone grzyby, ale nie tylko. Jeśli natrafisz na takie nitkowate zlepienia "proszków" - wywal, to jest pozostałość po gąsienicach. No oczywiście na imago też można trafić.

Kiedyś opowiadano mi, jak w pustym pokoju skądś dochodziły dziwne szmery. Po dochodzeniu okazało się, że to kłębowisko moli w worku foliowym, gdzie były suszone grzyby. Wtedy jeszcze były piece...
--
Grzexs

Data: 2010-06-29 14:24:00
Autor: ąćęłńóśźż
Mole jak skowronki.
Te kuchenne po wieloletniej walce zostały zlikwidowane.
Teraz namnożyły się ubraniowe raczej.

-- -- -