Molestowanie dzieci przez księży, groźby śmierci.

Data: 2010-07-04 19:49:37
Autor: Grzegorz Z.
Molestowanie dzieci przez księży, groźby śmierci.
Ja pierdolę!

Moje myśli krążą pomiędzy tamą we Włocławku a pewną sceną z filmu "Ziemia i
Wolność"

============================

Z innej beczki nieco.

Niektórzy głoszą ciekawe teorie, odnośnie tego że nasze (jako gatunku)
upodobanie religii to sztuczny produkt manipulacji genetycznych - "bogowie"
z innych planet mieli nam to w dawnych czasach "wdrukować" w nasz genotyp
byśmy byli im - "aniołom i bogom" posłuszni, nie podnosili na nich macek i
w ogóle byli ich wiernymi sługami i nie kwestionowali ich poleceń.

I na przykład grzecznie przynosili do "świątyń" wydobywane w pocie czoła
złoto, miedź i inne potrzebne im materiały.

Moja znajoma zaś do tej teorii dorzuciła pomysł że może my, ateiści - nie
bojący się i plwający na wszelakie duchi i janioły -  jesteśmy częścią
populacji w której ów tajemniczy gen "posłuszeństwa" pozostaje nieaktywny.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-04 21:33:47
Autor: mkałrwan jest debilem
Molestowanie dzieci przez księży, groźby śmierci.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

[...]

Ponieważ w przyrodzie musi byc równowaga, ów tajemniczy gen posłuszeństwa, ze zwielokrotniną siłą uaktywnił się u wszelkiej maści moherów, rydzykowych przydupniaków i innych wyciruchów kośielnych posadzek. Niestety.

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Molestowanie dzieci przez księży, groźby śmierci.