Data: 2010-09-24 00:46:18 | |
Autor: Tatanka | |
Moment a moc | |
On 24 Wrz, 09:34, Wangog <Wango...@gazeta.pl> wrote:
Witam To IMHO akurat zasluga turbo. Nie porownoj silnika doladowanengo z wolnossacym. Natomiast co do samego faktu tego co ludzie podaja to masz racje - wszyscy podniecaja sie mocą w KM, najczęsciej mocą maksymalną przy czerwonym polu, którego to "pola blisko czerwonego" połowa aut nie ogląda częsciej niż raz w roku, a niektóre nigdy. Coś takiego jak wykres mocy / momentu do rpm dla większości nie istnieje. Chociaż z drugiej strony może i dobrze - standardowe cztery parametry osiągów (0-100; 60-100 na IV, 80-120 na ostatnim i vmax) dla zwyklych kierowców są parametrami opisujacymi auto w sposob wystarczajacy, wiec co za roznica ile ma koni czy Nm czy czegokolwiek innego. Jak zap...ala i ile spala - to sie liczy. Choc pokazanie wykresu mocy / momentu wraz z wyjasnieniem mogloby nauczyc trochę każdego - chocby kiedy warto zmieniac biegi. |
|
Data: 2010-09-24 09:50:22 | |
Autor: Grześ | |
Moment a moc | |
A ja tam miałem cc sportinga z momentem ok. 80 nm i elastyczność miał lepszą niż niejeden z silnikiem 1.6.
Sorka za eseta, bo to nie mój pc. pzdr. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5474 (20100923) __________ Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus. http://www.eset.pl lub http://www.eset.com |
|
Data: 2010-09-24 09:54:35 | |
Autor: Agent | |
Moment a moc | |
Użytkownik "Grześ" <greqq@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c9c5841$0$22812$65785112news.neostrada.pl... A ja tam miałem cc sportinga z momentem ok. 80 nm i elastyczność miał lepszą niż niejeden z silnikiem 1.6.A pomyśl jaką by mial z tym 1.6 :) |
|