Monarch 4.2 vs RP23

Data: 2009-09-21 18:44:48
Autor: kml
Monarch 4.2 vs RP23

Użytkownik "Cezex" <cezex@redfish.USUN.pl> napisał w wiadomości news:h97ed2$ua9$1news.onet.pl...
Ktoś z Was je porównywał dokładniej, a może nawet testował ? Macie jakieś przemyślenia, który lepszy do XC i CC ?

Od kiedy pojawił sie Monarch to chcę go mieć ALE warto poczekać na kolekcję 2010 ponieważ damper wraca w nowej szacie czyli DUAL AIR. Taki shock można idealnie wystroić pod swoje preferencje i warto na to chwilę poczekać.

Ja jestem fanem RS'a więc moja opinia nie jest obiektywna :)

Sory za OT :)

kml
Last update 19/09/2009 inwazja ubrań Campus.

Monarch 4.2 vs RP23