Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe

Data: 2011-08-10 16:20:19
Autor: Mumin
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
Przymierzam się do kupna Focusa II, ale z większym silnikiem - najchętniej 2.0. Czy dobrze się doczytałem, że w tych silnikach też występuje koło dwumasowe? Jeśli tak to jaka jest trwałość tego elementu? Przy jakim przebiegu można oczekiwać awarii? Wiem, że fordowskie dwumasy w dieslach mają kiepskie opinie, a jak z benzyną?

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2011-08-10 14:36:48
Autor: to
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
begin Mumin
[...]
w dieslach majÄ… kiepskie opinie, a jak z benzynÄ…?

W benzynowych Mondeo dwumasa bardzo rzadko pada, przypuszczam, ĹĽe w Focusie podobnie. --

Data: 2011-08-10 16:42:50
Autor: Olo
W dniu 2011-08-10 16:20, Mumin pisze:
Przymierzam się do kupna Focusa II, ale z większym silnikiem -
najchętniej 2.0. Czy dobrze się doczytałem, że w tych silnikach też
występuje koło dwumasowe? Je¶li tak to jaka jest trwało¶ć tego elementu?
Przy jakim przebiegu można oczekiwać awarii? Wiem, że fordowskie dwumasy
w dieslach maj± kiepskie opinie, a jak z benzyn±?

dwumasa w 2.0 raczej będzie długo służyć, wszystko zależy od stylu jazdy

Data: 2011-08-10 22:00:01
Autor: Endriu
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
dwumasa w 2.0 raczej będzie długo służyć, wszystko zależy od stylu jazdy

Dwumasa w benzynie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2011-08-10 22:42:52
Autor: Marcin Stankiewicz
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
Dnia Wed, 10 Aug 2011 22:00:01 +0200, Endriu na pl.misc.samochody
napisał(a):

Dwumasa w benzynie ?.

A co w tym dziwnego ?

"Kto się lęka już przegrał. Bunsch Karol"

Data: 2011-08-11 11:30:19
Autor: Olo
W dniu 2011-08-10 22:00, Endriu pisze:
dwumasa w 2.0 raczej będzie długo służyć, wszystko zależy od stylu jazdy

Dwumasa w benzynie ?.

no pewnie

Data: 2011-08-11 03:23:54
Autor: Czarek Daniluk
On Aug 11, 11:30 am, Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote:

> Dwumasa w benzynie ?.

no pewnie

MK3 2,5 V6 170KM z 6cio biegow± manualn± skrzyni± też miało koło
dwumasowe i co z tego ??

Pozdrawiam !

Data: 2011-08-13 20:44:58
Autor: Przembo
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
*Czarek Daniluk* w wiadomo¶ci
news:1a836c7b-2ae2-4127-9c00-11a505357851p20g2000yqp.googlegroups.com napisał(a):
[...]

A w autach ogólnie znanych niemieckich marek premium koło dwumasowe montowane było w latach 80-tych. Jak co¶ działa to nikt o tym nie mówi, a że w przypadku turboklekotów zaczęło to padać to się rozeszło. Jeszcze z dekada i ludzie się przestan± dziwić :-)

Pozdr

Data: 2011-08-10 21:46:32
Autor: MariuszM
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
W dniu 2011-08-10 16:20, Mumin pisze:
Przymierzam się do kupna Focusa II, ale z większym silnikiem -
najchętniej 2.0.

Powodzenia w poszukiwaniach ĹĽyczÄ™.
Focusów II z tym silnikiem jest oferowanych b. mało, Mondeo niewiele więcej.
Jak coĹ› siÄ™ trafi to lakierowane lub z duĹĽymi przebiegami.
KrĂłlujÄ… dyszle i podstawowe benzynowe.
Szukałem dla siebie i kupiłem...avensis 2.0.

MM.

Data: 2011-08-10 21:57:20
Autor: Mumin
W dniu 2011-08-10 21:46, MariuszM pisze:
[...]

No zauważyłem, ale mam nadzieję, że coś się uda znaleźć.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2011-08-11 21:35:24
Autor: uciu
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
No zauważyłem, ale mam nadzieję, że coś się uda znaleźć.

mam mazde z tym silnikiem i odpukac - jezdzi:)

uciu

Data: 2011-08-11 22:07:53
Autor: Mumin
W dniu 2011-08-11 21:35, uciu pisze:

mam mazde z tym silnikiem i odpukac - jezdzi:)

uciu

Mówisz o modelu 3? Coś więcej te samochody mają ze sobą wspólnego?

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2011-08-15 20:29:59
Autor: uciu
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe
Mówisz o modelu 3? Coś więcej te samochody mają ze sobą wspólnego?

3ka to to samo co Focus... to samo zawieszenie, podzespoły, silniki... tylko inna buda
5tk to to samo co Cmx
6tka to mondeo:)

Ja mam 5z 2.0 benzynÄ… i na razie sobie chwale.
Znajomy ma 3 z takim silnikiem i teĹĽ chwali

uciu

Data: 2011-08-12 10:22:15
Autor: .Peeter
"Mumin" wrote:
Powodzenia w poszukiwaniach ĹĽyczÄ™.
Focusów II z tym silnikiem jest oferowanych b. mało,
No zauważyłem, ale mam nadzieję, że coś się uda znaleźć.

Również szukałem, ciężko coś wybrać nawet u naszych zachodnich sąsiadów.
Kupiłem Mazdę 3 2.0. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-08-11 12:19:32
Autor: PH
Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe

Użytkownik "Mumin" <mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1u434$70r$1news.vectranet.pl...
Przymierzam się do kupna Focusa II, ale z większym silnikiem - najchętniej 2.0. Czy dobrze się doczytałem, że w tych silnikach też występuje koło dwumasowe? Je¶li tak to jaka jest trwało¶ć tego elementu? Przy jakim przebiegu można oczekiwać awarii? Wiem, że fordowskie dwumasy w dieslach maj± kiepskie opinie, a jak z benzyn±?

jeĽdziłem tak± foczk± przez 5 lat. nabiłem 202kkm. 0 problemów (także z dwumas±)

Data: 2011-08-11 13:36:53
Autor: Mumin
W dniu 2011-08-11 12:19, PH pisze:

jeĽdziłem tak± foczk± przez 5 lat. nabiłem 202kkm. 0 problemów (także z
dwumas±)

Dziękuję za informacje. Zwłaszcza, że są dobre. :)

--
Pozdrawiam,
Mumin

Mondeo/Focus 2.0 benzyna - koło dwumasowe