Mondeo mk 3 - koszt wymiany rozrządu

Data: 2009-10-28 16:29:09
Autor: Bartek Wiecek
Mondeo mk 3 - koszt wymiany rozrządu

"czupakabra" <sebba12@go2.pl> wrote in message news:ae0203f4-e06f-4d5a-a379-bdfc2edfa3e5l2g2000yqd.googlegroups.com...
Witam

Czy ma ktoś w miarę aktualna cenę (nie ASO) kosztu wymiany rozrządu (z
napinaczami) w Fordzie Mondeo mk 3 (2004) silnik 2.0 diesel.

Jest taka jaką Ci zakład robiący wymianę policzy... ;-)
a tak powaznie: omijanie ASO czasem mnie dziwi... dają 2 lata gwarancji na naprawę a czasami nawet są jakieś akcje serwisowe ze znacząco obniżonymi cenami. Akurat skorzystałem ostatnio z takowej i w moim Focusie wymieniłem rozrząd (tzn pasek, napinacze i takie tam) za niecałe 800 pln.  W tym oczywiscie gwarancja, faktura, oryginalne części.. Reasumując zawsze warto zadzwonić i zapytać.. :-)
Pzdr

Mondeo mk 3 - koszt wymiany rozrządu