Mondeo mk1 2.5 V6 - pro¶ba o ocenę kwoty zostawionej u mechanika.

Data: 2009-12-19 18:05:59
Autor: jerry
Mondeo mk1 2.5 V6 - pro¶ba o ocenę kwoty zostawionej u mechanika.
Pawel natek¶cił posta hgimgt$sc2$1@inews.gazeta.pl:

Z racji zbliżaj±cej się zimy postanowiłem przywrócić mojego Mondka to
stanu ¶wietno¶ci. Oto co zostało w nim zrobione wraz z kwotami.

też męczę mk1 tdi w "głębokiej wsi" i ostatnie porównanie:

wydech oba tylne tłumiki + obejmy - 332
robocizna wydech - 100
robione 2 tyg. temu : ¶rodkowy 170, tylny 120, robocizna 40

szczotka + bendix - 180
robocizna rozrusznika - 250
robiony rok temu w Ostrowie Wlkp.: diagnoza: wymiana szczotek, szczotkotrzymaczy i wirnika. Szacunkowa wycena ~400
Ostatecznie: wymiana na rozrusznik regenerowany w warsztacie
z robocizn± 300.

Najlepsze: naprawa pompy wtryskowej w specjalizowanych
warsztatach od 1200 do 3000.
Warsztat w Oci±żu w lipcu tego roku: nowe łożyska + nowe uszczelki + używana głowica + robocizna = 650.

Mondeo mk1 2.5 V6 - pro¶ba o ocenę kwoty zostawionej u mechanika.