Data: 2011-05-18 21:59:12 | |
Autor: Andrzej | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln przykładowy: http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym, turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem? Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie. Dziękuję i pozdrawiam |
|
Data: 2011-05-18 21:13:13 | |
Autor: Waldek Godel | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna. Do wydania jest 13000 pln to jest TDCI a nie TDDI.
z pewnością, jak przystało na ludowe rękodzieło z gliny, wytrzymuje kilkanaście minut. Ale jest na to sposób, wystarczy wymienić na oryginalne elementy, czyli na turbinę, dwumasę i elektronikę. Od tego momentu nie ma się już problemów z turbiną, dwumasą oraz elektroniką. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-05-18 22:37:16 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:2ed8ozv12124.dlglepper.institute.com... Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a): po czym wnosisz? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2011-05-18 22:43:13 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-18 22:37, Kuba (aka cita) pisze:
Strzelam: po tytule aukcji? -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-05-18 21:54:08 | |
Autor: Waldek Godel | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Wed, 18 May 2011 22:43:13 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):
to jest TDCI a nie TDDI. i po mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-05-18 23:05:21 | |
Autor: Irokez | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:16sjzms0ir1e8.dlglepper.institute.com...
Dnia Wed, 18 May 2011 22:43:13 +0200, Jakub Witkowski napisał(a): TDDI miał i 90 i 115 koni - silnik 90 KM ma oznaczenie D5BA, 115 KM to D6BA -- Irokez |
|
Data: 2011-05-18 22:13:34 | |
Autor: Waldek Godel | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Wed, 18 May 2011 23:05:21 +0200, Irokez napisał(a):
i po mocy - TDDI miał 90 koni, 115 koni to fordowski TDCI z seri Puma. W sumie fakt. Ale w II połowie 2002 to i tak już będzie TDCI Puma -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-05-18 23:08:09 | |
Autor: Andrzej | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik Irokez napisał:
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomościsą wersje tddi 115 konne http://allegro.pl/sliczny-ford-mondeo-tddi-100-bezwypadkowy-okazja-i1602210456.html |
|
Data: 2011-05-18 21:10:15 | |
Autor: to | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
begin Andrzej
sÄ wersje tddi 115 konne OczywiĹcie, Ĺźe sÄ . TDDI byĹy 90 lub 115, TDCI 115, 125, 130 no i 155 (ale to juĹź 2.2). -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-05-18 23:16:57 | |
Autor: jerzu | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 18 May 2011 21:10:15 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:
Oczywiście, że są. TDDI były 90 lub 115, TDCI 115, 125, 130 no i 155 (ale to już 2.2). Były też 2.0 TDDi 75/85 i 100 KM, ale nie w Mondeo. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-05-18 21:18:44 | |
Autor: to | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
begin jerzu
ByĹy teĹź 2.0 TDDi 75/85 i 100 KM, ale nie w Mondeo. A takĹźe 1.8 TDDI itp., ale rozmawiamy o Mondeo. ;) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-05-18 22:48:51 | |
Autor: jerzu | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On Wed, 18 May 2011 22:37:16 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
<yes.or.no@wp.pl> wrote:
Po zdjęciu silnika. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-05-18 23:34:35 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:55c8t6t9k0ilu46mo444kdd1vcv2jaumgr4ax.com... On Wed, 18 May 2011 22:37:16 +0200, "Kuba \(aka cita\)" a gdzie Ty widzisz zdjęcie silnika? bo chyba nie masz na mysli zdjęcia POKRYWY zakrywającej silnik, na której możesz mieć przy odpowiednim nastawieniu TDI :P -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2011-05-18 21:47:01 | |
Autor: to | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
begin Kuba \(aka cita\)
a gdzie Ty widzisz zdjÄcie silnika? Skoro w opisie jest TDCI, na pokrywie jest TDCI to na jakiej podstawie moĹźna sÄ dziÄ, Ĺźe tam jest TDDI? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-05-19 00:49:22 | |
Autor: Andrzej | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik to napisał:
begin Kuba \(aka cita\) wszystko fajnie ale czy jest tu ktoś kto jeździł takim mondeo i opowie nam co nieco o nim? |
|
Data: 2011-05-19 08:57:45 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik "Andrzej" <andrz@wp.pl> napisał w wiadomości news:ir1iu0$eab$1mx1.internetia.pl... Użytkownik to napisał: begin Kuba \(aka cita\) pomijając fakt, k tory zauważył Waldek Godel, ze pod koniec 2002 nie bylo TDDI o mocy 115KM, to bardzo często sprzedający chcial oszukać ku;pującego robiąc wszystko, zeby TDDI wyglądał jak TDCI -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka |
|
Data: 2011-05-19 10:32:38 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 00:49, Andrzej pisze:
wszystko fajnie ale czy jest tu ktoś kto jeździł takim mondeo i opowie nam co nieco o nim? eee tam ;) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-05-19 01:51:15 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 18 Maj, 22:37, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Waldek Godel" <nos...@orangegsm.info> napisał w wiadomościnews:2ed8ozv12124.dlglepper.institute.com... Generalnie powinien być to TDCi, chociaż ja na wężu od powietrza nie widze przepływomierza który w TDCI powinien być, a tu go nie ma !! Na mój gust będzie to TDDI z deklem założonym od TDCi ;) więc oszustwo i od takiego wozu i takiego sprzedającego trzymać się z daleka. Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-18 22:19:17 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze:
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.Jeśli wierzyć w ten przebieg ? Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie pewnie ze 400kkm ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-18 22:33:19 | |
Autor: Andrzej | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik Czarek Daniluk napisał:
W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze: Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim? |
|
Data: 2011-05-18 23:57:39 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 18 Maj, 22:33, Andrzej <an...@wp.pl> wrote:
Użytkownik Czarek Daniluk napisał: Jeździłem chwilę TDCI 130KM z 6biegową skrzynią. Powiem tak - do przemieszczania się po mieście porażka, biegi są krótkie i jadąc w korku wajchujesz jak głupi. Dlatego kupiłem 2,5 V6 z 5 biegowym tiptronikiem. Co do TDCI - lubi się wycinać wieloklin napędzający pompę wody i wtedy zagotowujesz samochód, nijak to się nie objawia ;) po prostu pompa wody staje - ponoć dzieje się tak przy przebiegu rzędu 170-180kkm. Pompa wody jest tandemowa z pompą wspomagania, więc jak wytnie to obie do wymiany/regeneracji ;) Jeśli samochód normalnie eksploatowany to i nie powinno być problemów z wtryskami turbiną i osprzętem wtryskowym. Jeździ się w miarę przyjemnie bo i duże masywne autko. Więcej się nie będę wypowiadał bo mam V6 i z automatem, więc nie ma co porównywać ;) u mnie silnika nie słychać, diesla jednak i słychać i czuć. Ja jadę 120 i słyszę tylko opony :) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-19 02:05:58 | |
Autor: Norbert | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim? Posiadam od miesiąca. Chwale. Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji. Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze. Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto 8,5l. Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe. Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza. Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci. To narazie tyle. |
|
Data: 2011-05-18 23:59:00 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 19 Maj, 02:05, Norbert <nork...@MALPAgmail.com> wrote:
> Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim? Przejedź się tym czego ja szukałem czyli C5 - i wtedy porównaj jazdę ... niestety nie trafiłem odpowiedniego egzemplarza C5, więc kupiłem mondka :) ale komfort jazdy to inna bajka :) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-19 20:51:00 | |
Autor: daxus | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 2011-05-19 02:05, Norbert wrote:
Po miesiącu to sorry, ale ta opinia nie ma żadnego przełożenia na rzecyzwistość. Ja od dwóch lat posiada focusa 2 tdci z 2006 roku, przejechałem mało bo ok 20 tys. km. Na razie naprawy za 1600zł. 2 razy stanął w trasie uniemozliwiając dalszą jazdę. Przebieg pewny z fakturami z ASO niecałe 100 tys. km przebiegu teraz. Sami oceńcie komfort użytkowania tego czegoś... |
|
Data: 2011-05-23 08:35:51 | |
Autor: waperr | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 02:05, Norbert pisze:
U mnie przy ok 200 tyś robione: - turbina - koło dwumasowe + sprzęgło - paski klinowe z napinaczami i rolkami Ogólne problemy z: - zaciski tylne - zamek kierowcy, sterujący centralnym, czasem samo auto się zamyka - zamek tylnej klapy - korozja rantów drzwi Do zrobienia: - regeneracja wtrysków (głównie dla świętego spokoju), wymiana końcówki wtrysku ok 120pln/szt. - poprawki lakiernicze (ranty drzwi) Poza tym jest OK, przyśpieszenie dobre, nawet auto załadowane, dobrze trzyma się drogi, pakowne. Wersja TDDI 2.0 115KM z 2001, turbina ze zmienną geometrią. Ceny oryginalnych części niestety drogie, zamienniki różnej jakości ale można w miarę tanio dostać porządne. Spalanie ok 10l/100km miasto (głównie Łódź), trasa schodzi do ok 6l/100km z klimą. pzdr waperr |
|
Data: 2011-05-19 09:38:12 | |
Autor: Maciek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Wed, 18 May 2011 22:19:17 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):
Jeśli wierzyć w ten przebieg ? Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie wszyscy spedzaja zycie w samochodzie. -- Maciek |
|
Data: 2011-05-19 07:48:34 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):
Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka? -- |
|
Data: 2011-05-19 01:02:08 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 19 Maj, 09:48, "pablo eldiablo" <jazzee.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Maciek <dock...@poczta.onet.pl> napisał(a): Ciekawi mnie czy było by go stać na kupno samochodu w powiedzmy 2005 roku za ~100 kafli żeby nim jeździć do 10kkm rocznie :) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-19 10:03:27 | |
Autor: Maciek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 07:48:34 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka? Nie, kupilbym diesla wolnego ssacza :) Ale ludzie maja rozne fantazje, a poza tym czasami zmieniaja prace, miejsce zamieszkania itp. Niekoniecznie musza sie przy tym pozbywac lubianego samochodu (a Mondki sa zasadniczo mile w obejsciu). -- Maciek |
|
Data: 2011-05-19 09:39:02 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 19 May 2011 07:48:34 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a): To w 2002 roku mialbys chyba spory problem, zeby urzeczywistnic marzenia... -- |
|
Data: 2011-05-19 23:32:08 | |
Autor: Maciek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 09:39:02 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
To w 2002 roku mialbys chyba spory problem, zeby urzeczywistnic marzenia... Odpowiedzialem ogolnie, na temat wlasnych preferencji. Nie wiem, czy w 2002 roku byly jakies nowe, niedoladowane diesle poza 1 czy 2 autami Citroena. -- Maciek |
|
Data: 2011-05-19 23:59:05 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 23:32, Maciek pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 09:39:02 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisaĹ(a): Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba teĹź 1.9D byĹ, w dostawczakach Fiata rĂłwnieĹź ztcp. -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokĂłj." |
|
Data: 2011-05-20 09:42:23 | |
Autor: Maciek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 23:59:05 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba też 1.9D był, w dostawczakach Fiata również ztcp. Tak, racja. Byl Ducato z dieslem bez turbiny. Bo Mercedes do samochodow osobowych przestal pakowac takie silniki chyba jakos w okolicy 1995 roku, nie? Co ja poradze, ze mi sie takimi milo jezdzi. -- Maciek |
|
Data: 2011-05-19 10:35:39 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 09:48, pablo eldiablo pisze:
Maciek<docktor@poczta.onet.pl> napisał(a): Jeśli w ogóle kupować turbodiesla podwyzszonego ryzyka to tylko do nieco mniejszych przebiegów, aby o przypadłości martwił się już kolejny właściciel... -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |
|
Data: 2011-05-19 00:58:28 | |
Autor: Bingo | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna. Jak już tutaj inni zauważyli to jest TDCi. Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym, turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem? Mój jest z 2004 (po liftingu), 115 KM, przebieg 185 tys. Generalnie zero problemów, wtryski, turbina i dwumasa cały czas oryginalne. Z elektroniką żadnych kłopotów też nie było. Przez te 7 lat robiłem tylko drobne rzeczy w zawieszeniu, napinacz paska i jakieś uszczelnienie przy skrzyni biegów. Poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, no i oczywiście rdza na drzwiach i klapie bagażnika, jak to w Mondeo (ale to na gwarancji). Weź tylko pod uwagę, że w TDCi przed liftingiem rzeczywiście lubiły padać wtryski. Po liftingu zdaje się, że ten problem zniknął. Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie. Miasto (Kraków, korki) - ok. 8,5-9 l. W trasie da się zejść do 5,5, średnio jest 6-6,5. Styl jazdy normalny, bez szaleństw, ale i bez kapelusznictwa. -- Pozdrawiam, Bingo |
|
Data: 2011-05-19 09:28:23 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 00:58, Bingo pisze:
Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA. Całkiem inny silnik, inna kultura pracy i jednak dużo lepszy niż poprzedni 2,0TDCI. Dwóch kolegów i wujas mają Mondka ale każdy z silnikiem 2,0TDDI. Wujas kupił nieźle zajechany egzemplarz i non stop coś robi przy nim (altek, dwumasa, zawias) silnika jeszcze nie ruszał. Blachy bez rdzy. Jeden kumpel blachy troszkę słabsze (wychodzi rdza na drzwiach i klapie), silnika nie tykał, jedynie co robił to sprzęgło i to na wczasach w chorwacji i zabulił 500 ojro. Drugi kumpel ma i nic nie robi. Generalnie fura ogromna, komfortowa, niezbyt ekonomiczna (ponad 8 litrów w mieście to to spala). Jak bym miał już kupować Mondka to po lifcie z francuskim silnikiem diesla ;) |
|
Data: 2011-05-19 09:41:21 | |
Autor: Seba | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):
Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA. Nieprawda. http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2011-05-19 09:54:19 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że lift mondka był w 2005 |
|
Data: 2011-05-19 01:01:19 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 19 Maj, 09:54, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote: W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:> Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a): Really ?? Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku. w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja. Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-19 10:07:16 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 10:01, Czarek Daniluk pisze:
On 19 Maj, 09:54, Kamil 'Model'<kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>Ale zmiana modelu to nie jest lift. Lift to poprawienie usterek i ew. delikatna zmiana wyglądu (nowe lampy, kierunki grill i takie tam). np. W moim aktualnym Golfie MK3 produkowanym od 1991 do 1998 lift był w 1995 roku. Polegał on na zmianie kierunków bocznych i innych detalach. To nadal jest Golf MK3 a nie MK3, którego dopiero zaczynali produkować w 1997. |
|
Data: 2011-05-19 01:36:36 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 19 Maj, 10:07, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote: W dniu 2011-05-19 10:01, Czarek Daniluk pisze: MK3 golf do 1998 ? Nie wiem co za Golfa 3 posiadasz, ale MK3 hatchback był produkowany do 1997, natomiast Kombi 2 lata dłużej bo do 1999. Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-19 12:17:41 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 10:36, Czarek Daniluk pisze:
On 19 Maj, 10:07, Kamil 'Model'<kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>Fakt zapomniałem ze kombi do 99 a nie 98, mój błąd. A mam golfa MK3 '97 (produkcja lipiec 97, rok modelowy 98) |
|
Data: 2011-05-19 10:02:46 | |
Autor: Seba | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):
No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że lift mondka był w 2005Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.Nieprawda. Dalej się mylisz. Do końca produkcji MK3 stosowano TDCI. -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2011-05-19 10:04:34 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 10:02, Seba pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest produkcji PSA (czyli 2,0HDI) |
|
Data: 2011-05-19 01:34:28 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 19 Maj, 10:04, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote: W dniu 2011-05-19 10:02, Seba pisze:> Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a): Weź no się nie kompromituj. Konstrukcja PSA to była dopiero od 2007 wraz z wejściem MK4. W MK3 były tylko i wyłącznie silniki Forda. Pozdrawiam ! PS: Mój brat ma 2,0 TDCI z 2005 roku i nijak pod maską nie ma francuskiego silnika :P TDCI 130KM. |
|
Data: 2011-05-19 10:18:45 | |
Autor: to | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
begin Kamil 'Model'
TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI ktĂłry jest Bzdura, w mk3 kaĹźdy diesel to byĹa jedna i ta sama konstrukcja ĹÄ cznie z TDDI. TDCI to z grubsza rzecz biorÄ c TDDI z common rail. OczywiĹcie byĹy róşnice w osprzÄcie, a w przypadku wersji 155 KM zwiÄkszono pojemnoĹÄ do 2.2, ale to caĹy czas TEN SAM SILNIK i nie ma on nic wspĂłlnego z PSA. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-05-19 10:26:50 | |
Autor: Seba | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 10:04:34 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):
TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest produkcji PSA (czyli 2,0HDI) Może jednak przeczytałbyś informację zawartę na stronie, którą Ci przytoczyłem? -- Pozdrawiam, Sebastian S. |
|
Data: 2011-05-19 10:37:15 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 10:26, Seba pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 10:04:34 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):Ok. OK. Przeczytałem i w liście nie ma Mondka MK3 tylko MK4 ale silnik HDI od 2004 wsadzali. |
|
Data: 2011-05-19 10:55:03 | |
Autor: omega_fan | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 05/19/2011 10:37 AM, Kamil 'Model' wrote:
W dniu 2011-05-19 10:26, Seba pisze: WeĹş siÄ chĹopie juĹź nie kompromituj. Nie umiesz czytaÄ ze zrozumieniem? 2.0 Puma Duratorq ZSD-420 applications: - 2001â2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130, 130 PS (128 hp/95 kW) and 244 ft¡lbf (330N¡m) - 2002â2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 115, 115 PS (113 hp/85 kW) and 210 ft¡lbf (285N¡m) - 2005â2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 181 ft¡lbf (245N¡m) 2.0 PSA DW10 applications: - 2007âpresent Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248 ft¡lbf (320 N¡m) - 2007âpresent Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251 ft¡lbf (340 N¡m) |
|
Data: 2011-05-19 11:09:29 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 10:55, omega_fan pisze:
Ok. OK. PrzeczytaĹem i w liĹcie nie ma Mondka MK3 tylko MK4 ale silnik Umie umie, przyznaĹ przecieĹź Ĺźe do MK3 nie wsadzali. NapisaĹ teĹź zgodnie z prawdÄ Ĺźe HDI od 2004 wsadzali, nie napisaĹ tylko - do czego ;) -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogÄ byÄ niepowaĹźne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadaÄ w czÄĹci gts /kropka/ pl | lub caĹoĹci poglÄ dom ich Autora. |
|
Data: 2011-05-19 10:53:13 | |
Autor: Waldek Godel | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 11:09:29 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):
Umie umie, przyznał przecież że do MK3 nie wsadzali. Napisał też zgodnie Dokładnie tak, Mondeo był _chyba_ ostatnim fordem który dostał nowy silnik. Pierwszy był - z pamięci - C-max a później Focus. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-05-19 09:59:23 | |
Autor: Tomek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik "Andrzej" <andrz@wp.pl> napisał w wiadomości news:ir18uu$p6v$1mx1.internetia.pl... Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna. Do wydania jest 13000 pln przykładowy: http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem? Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie. Dziękuję i pozdrawiam Wejdź na stronę http://www.mondeoklubpolska.pl/ oraz http://forum.fordclubpolska.org/ - tu znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania. Tylko się nie zniesmacz - w końcu jeśli 1000 ludzi ma auto, to pisze tam ktoś z reguły tylko wtedy, jak ma problem :-) Co nie oznacza, że wszyscy mają problemy. Ps. Mam takie auto, ale z automatem. Jest ok. z wtryskami nie miałem kłopotu (po 220 tys. km), reszta - jak to w 6-letnim trupie - coś tam zawsze musi nawalić, ale do przeżycia... Tomek |
|
Data: 2011-05-19 11:25:48 | |
Autor: koziel | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Moj dobry znajomy ma w Niemczech takie mondeo z 2002 roku, silnik
2.0TDCI, 220 kkm, wersja trend - w 13 tys bys sie zmiescil. Jesli chcesz moge wyslac foto - info na gg 5767314. Pozdrawiam, Emil. |
|
Data: 2011-05-20 20:00:45 | |
Autor: Marcin Jan | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze:
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna. Jeździłem takim (tddi, sedan) przez 60 tys km (od 180 do 240 tys km). W tym czasie do zrobienia było tylne zawieszenie wyrobiły się tuleje belki (ponoć częste w tym typie). Na jakiś czas przed sprzedażą zaczął szwankować któryś z wtryskiwaczy (ale już do końca nie zdiagnozowałem). Klimatronik nie potrafił poprawnie działać w trybie auto. Zamek tylnej klapy odmówił współpracy z pilotem. Reszta ok - elektryka,skrzynia biegów, turbo, dwumasa,, blacha bez zarzutu (ponoć rdzewieją ranty tylnych drzwi), środek też dzielnie zniósł przebieg. Auto fajne w prowadzeniu, wygodne i takie tam. Generalnie jakbym miał jeszcze raz kupić to zdecydowałbym się. Pozdrawiam Marcin Będkowski |
|
Data: 2011-05-20 20:07:17 | |
Autor: Marcin Jan | |
PS.Re: Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 11-05-20 20:00, Marcin Jan pisze:
W dniu 11-05-18 21:59, Andrzej pisze: Zapomniałem dodać że auto kosztowało dokładnie 3 razy tyle ile ten z linku. Pozdrawiam MB |
|
Data: 2011-05-23 02:07:39 | |
Autor: Andrzej | |
PS.Re: Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik Marcin Jan napisał:
W dniu 11-05-20 20:00, Marcin Jan pisze: Bardzo dziękuję za wszystkie opinie, chyba jednak odpuszczę sobie ten zakup - naczytałem się o kosmicznej awaryjności tego samochodu i to od ludzi którzy mieli te auto od nowości, a co dopiero po 200 000km, przynajmniej już wiem dlaczego te auta są takie tanie. |
|