Data: 2011-05-18 22:19:17 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze:
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.Jeśli wierzyć w ten przebieg ? Takie przebiegi mają mondki 5 lat młodsze od tutaj przytoczonego i to dla nich są normalne przebiegi, dla tego normalnym przebiegiem będzie pewnie ze 400kkm ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-18 22:33:19 | |
Autor: Andrzej | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Użytkownik Czarek Daniluk napisał:
W dniu 2011-05-18 21:59, Andrzej pisze: Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim? |
|
Data: 2011-05-18 23:57:39 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 18 Maj, 22:33, Andrzej <an...@wp.pl> wrote:
Użytkownik Czarek Daniluk napisał: Jeździłem chwilę TDCI 130KM z 6biegową skrzynią. Powiem tak - do przemieszczania się po mieście porażka, biegi są krótkie i jadąc w korku wajchujesz jak głupi. Dlatego kupiłem 2,5 V6 z 5 biegowym tiptronikiem. Co do TDCI - lubi się wycinać wieloklin napędzający pompę wody i wtedy zagotowujesz samochód, nijak to się nie objawia ;) po prostu pompa wody staje - ponoć dzieje się tak przy przebiegu rzędu 170-180kkm. Pompa wody jest tandemowa z pompą wspomagania, więc jak wytnie to obie do wymiany/regeneracji ;) Jeśli samochód normalnie eksploatowany to i nie powinno być problemów z wtryskami turbiną i osprzętem wtryskowym. Jeździ się w miarę przyjemnie bo i duże masywne autko. Więcej się nie będę wypowiadał bo mam V6 i z automatem, więc nie ma co porównywać ;) u mnie silnika nie słychać, diesla jednak i słychać i czuć. Ja jadę 120 i słyszę tylko opony :) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-19 02:05:58 | |
Autor: Norbert | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim? Posiadam od miesiąca. Chwale. Trafiłem dobry egzemplarz w pełnej opcji. Jeździ się bardzo przyjemnie, auto masywne , płynie po drodze. Spalanie trasa 100-130km/h bez rwania 6,2l , mieszana 7,5l. , miasto 8,5l. Zawieszenie jak na markowych elementach robione ponoć trwałe. Dwumasa to juz zalezy od egzemplarza. Najwieksza zaleta tddi jest spokoj z wtryskami co jest zmorą tdci. To narazie tyle. |
|
Data: 2011-05-18 23:59:00 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 19 Maj, 02:05, Norbert <nork...@MALPAgmail.com> wrote:
> Mniejsza z tym co jest w linku - jeździłeś czymś takim? Przejedź się tym czego ja szukałem czyli C5 - i wtedy porównaj jazdę ... niestety nie trafiłem odpowiedniego egzemplarza C5, więc kupiłem mondka :) ale komfort jazdy to inna bajka :) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-19 20:51:00 | |
Autor: daxus | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 2011-05-19 02:05, Norbert wrote:
Po miesiącu to sorry, ale ta opinia nie ma żadnego przełożenia na rzecyzwistość. Ja od dwóch lat posiada focusa 2 tdci z 2006 roku, przejechałem mało bo ok 20 tys. km. Na razie naprawy za 1600zł. 2 razy stanął w trasie uniemozliwiając dalszą jazdę. Przebieg pewny z fakturami z ASO niecałe 100 tys. km przebiegu teraz. Sami oceńcie komfort użytkowania tego czegoś... |
|
Data: 2011-05-23 08:35:51 | |
Autor: waperr | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 02:05, Norbert pisze:
U mnie przy ok 200 tyś robione: - turbina - koło dwumasowe + sprzęgło - paski klinowe z napinaczami i rolkami Ogólne problemy z: - zaciski tylne - zamek kierowcy, sterujący centralnym, czasem samo auto się zamyka - zamek tylnej klapy - korozja rantów drzwi Do zrobienia: - regeneracja wtrysków (głównie dla świętego spokoju), wymiana końcówki wtrysku ok 120pln/szt. - poprawki lakiernicze (ranty drzwi) Poza tym jest OK, przyśpieszenie dobre, nawet auto załadowane, dobrze trzyma się drogi, pakowne. Wersja TDDI 2.0 115KM z 2001, turbina ze zmienną geometrią. Ceny oryginalnych części niestety drogie, zamienniki różnej jakości ale można w miarę tanio dostać porządne. Spalanie ok 10l/100km miasto (głównie Łódź), trasa schodzi do ok 6l/100km z klimą. pzdr waperr |
|
Data: 2011-05-19 09:38:12 | |
Autor: Maciek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Wed, 18 May 2011 22:19:17 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):
Jeśli wierzyć w ten przebieg ? Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie wszyscy spedzaja zycie w samochodzie. -- Maciek |
|
Data: 2011-05-19 07:48:34 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):
Bez przesady. Gdyby byl moj, to po 9 latach mialby 100-120 tysiecy. Nie I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka? -- |
|
Data: 2011-05-19 01:02:08 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
On 19 Maj, 09:48, "pablo eldiablo" <jazzee.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Maciek <dock...@poczta.onet.pl> napisał(a): Ciekawi mnie czy było by go stać na kupno samochodu w powiedzmy 2005 roku za ~100 kafli żeby nim jeździć do 10kkm rocznie :) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2011-05-19 10:03:27 | |
Autor: Maciek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 07:48:34 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
I zeby jezdzic ok. 10kkm/rok kupil bys turbodiesla podwyzszonego ryzyka? Nie, kupilbym diesla wolnego ssacza :) Ale ludzie maja rozne fantazje, a poza tym czasami zmieniaja prace, miejsce zamieszkania itp. Niekoniecznie musza sie przy tym pozbywac lubianego samochodu (a Mondki sa zasadniczo mile w obejsciu). -- Maciek |
|
Data: 2011-05-19 09:39:02 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisał(a):
Dnia Thu, 19 May 2011 07:48:34 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a): To w 2002 roku mialbys chyba spory problem, zeby urzeczywistnic marzenia... -- |
|
Data: 2011-05-19 23:32:08 | |
Autor: Maciek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 09:39:02 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
To w 2002 roku mialbys chyba spory problem, zeby urzeczywistnic marzenia... Odpowiedzialem ogolnie, na temat wlasnych preferencji. Nie wiem, czy w 2002 roku byly jakies nowe, niedoladowane diesle poza 1 czy 2 autami Citroena. -- Maciek |
|
Data: 2011-05-19 23:59:05 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 23:32, Maciek pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 09:39:02 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisaĹ(a): Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba teĹź 1.9D byĹ, w dostawczakach Fiata rĂłwnieĹź ztcp. -- Marcin "Kenickie" Mydlak WrocĹaw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a roĹnie popyt na ĹwiÄty spokĂłj." |
|
Data: 2011-05-20 09:42:23 | |
Autor: Maciek | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
Dnia Thu, 19 May 2011 23:59:05 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):
Fabie na pewno, a nawet chyba Octavie 1.9SDI. W Kangoo chyba też 1.9D był, w dostawczakach Fiata również ztcp. Tak, racja. Byl Ducato z dieslem bez turbiny. Bo Mercedes do samochodow osobowych przestal pakowac takie silniki chyba jakos w okolicy 1995 roku, nie? Co ja poradze, ze mi sie takimi milo jezdzi. -- Maciek |
|
Data: 2011-05-19 10:35:39 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Mondeo mk3 2.0 tddi | |
W dniu 2011-05-19 09:48, pablo eldiablo pisze:
Maciek<docktor@poczta.onet.pl> napisał(a): Jeśli w ogóle kupować turbodiesla podwyzszonego ryzyka to tylko do nieco mniejszych przebiegów, aby o przypadłości martwił się już kolejny właściciel... -- Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne, z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora. |