Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Mondeo mk3 2.0 tddi

Mondeo mk3 2.0 tddi

Data: 2011-05-19 00:58:28
Autor: Bingo
Mondeo mk3 2.0 tddi
Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Jak już tutaj inni zauważyli to jest TDCi.

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym, turbinom, 2mas±, elektronikom, zawieszeniem?

Mój jest z 2004 (po liftingu), 115 KM, przebieg 185 tys. Generalnie zero
problemów, wtryski, turbina i dwumasa cały czas oryginalne. Z elektronik±
żadnych kłopotów też nie było. Przez te 7 lat robiłem tylko drobne rzeczy w
zawieszeniu, napinacz paska i jakie¶ uszczelnienie przy skrzyni biegów.
Poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, no i oczywi¶cie rdza na drzwiach i
klapie bagażnika, jak to w Mondeo (ale to na gwarancji).
WeĽ tylko pod uwagę, że w TDCi przed liftingiem rzeczywi¶cie lubiły padać
wtryski. Po liftingu zdaje się, że ten problem znikn±ł.

Jakie ¶rednie spalanie w mie¶cie i jakie w trasie.

Miasto (Kraków, korki) - ok. 8,5-9 l. W trasie da się zej¶ć do 5,5, ¶rednio
jest 6-6,5. Styl jazdy normalny, bez szaleństw, ale i bez kapelusznictwa.

--
Pozdrawiam,
Bingo

Data: 2011-05-19 09:28:23
Autor: Kamil 'Model'
Mondeo mk3 2.0 tddi
W dniu 2011-05-19 00:58, Bingo pisze:
Dnia Wed, 18 May 2011 21:59:12 +0200, Andrzej napisał(a):

Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Jak już tutaj inni zauważyli to jest TDCi.

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2mas±, elektronikom, zawieszeniem?

Mój jest z 2004 (po liftingu), 115 KM, przebieg 185 tys. Generalnie zero
problemów, wtryski, turbina i dwumasa cały czas oryginalne. Z elektronik±
żadnych kłopotów też nie było. Przez te 7 lat robiłem tylko drobne rzeczy w
zawieszeniu, napinacz paska i jakie¶ uszczelnienie przy skrzyni biegów.
Poza tym tylko eksploatacyjne sprawy, no i oczywi¶cie rdza na drzwiach i
klapie bagażnika, jak to w Mondeo (ale to na gwarancji).
WeĽ tylko pod uwagę, że w TDCi przed liftingiem rzeczywi¶cie lubiły padać
wtryski. Po liftingu zdaje się, że ten problem znikn±ł.

Jakie ¶rednie spalanie w mie¶cie i jakie w trasie.

Miasto (Kraków, korki) - ok. 8,5-9 l. W trasie da się zej¶ć do 5,5, ¶rednio
jest 6-6,5. Styl jazdy normalny, bez szaleństw, ale i bez kapelusznictwa.

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA. Całkiem inny silnik, inna kultura pracy i jednak dużo lepszy niż poprzedni 2,0TDCI.
Dwóch kolegów i wujas maj± Mondka ale każdy z silnikiem 2,0TDDI. Wujas kupił nieĽle zajechany egzemplarz i non stop co¶ robi przy nim (altek, dwumasa, zawias) silnika jeszcze nie ruszał. Blachy bez rdzy. Jeden kumpel blachy troszkę słabsze (wychodzi rdza na drzwiach i klapie), silnika nie tykał, jedynie co robił to sprzęgło i to na wczasach w chorwacji i zabulił 500 ojro. Drugi kumpel ma i nic nie robi. Generalnie fura ogromna, komfortowa, niezbyt ekonomiczna (ponad 8 litrów w mie¶cie to to spala). Jak bym miał już kupować Mondka to po lifcie z francuskim silnikiem diesla ;)

Data: 2011-05-19 09:41:21
Autor: Seba
Mondeo mk3 2.0 tddi
Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

Nieprawda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-19 09:54:19
Autor: Kamil 'Model'
Mondeo mk3 2.0 tddi
W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

Nieprawda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine


No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że lift mondka był w 2005

Data: 2011-05-19 01:01:19
Autor: Czarek Daniluk
Mondeo mk3 2.0 tddi
On 19 Maj, 09:54, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:> Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

>> Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

> Nieprawda.

>http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Really ??
Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

Pozdrawiam !

Data: 2011-05-19 10:07:16
Autor: Kamil 'Model'
Mondeo mk3 2.0 tddi
W dniu 2011-05-19 10:01, Czarek Daniluk pisze:
On 19 Maj, 09:54, Kamil 'Model'<kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:>  Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

Nieprawda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Really ??
Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

Pozdrawiam !
Ale zmiana modelu to nie jest lift. Lift to poprawienie usterek i ew. delikatna zmiana wygl±du (nowe lampy, kierunki grill i takie tam). np. W moim aktualnym Golfie MK3 produkowanym od 1991 do 1998 lift był w 1995 roku. Polegał on na zmianie kierunków bocznych i innych detalach. To nadal jest Golf MK3 a nie MK3, którego dopiero zaczynali produkować w 1997.

Data: 2011-05-19 01:36:36
Autor: Czarek Daniluk
Mondeo mk3 2.0 tddi
On 19 Maj, 10:07, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2011-05-19 10:01, Czarek Daniluk pisze:







> On 19 Maj, 09:54, Kamil 'Model'<kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
> wrote:
>> W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:>  Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

>>>> Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA..

>>> Nieprawda.

>>>http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

>> No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
>> lift mondka był w 2005

> Really ??
> Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
> w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

> Pozdrawiam !

Ale zmiana modelu to nie jest lift. Lift to poprawienie usterek i ew.
delikatna zmiana wygl±du (nowe lampy, kierunki grill i takie tam). np. W
moim aktualnym Golfie MK3 produkowanym od 1991 do 1998 lift był w 1995
roku. Polegał on na zmianie kierunków bocznych i innych detalach. To
nadal jest Golf MK3 a nie MK3, którego dopiero zaczynali produkować w 1997.

MK3 golf do 1998 ? Nie wiem co za Golfa 3 posiadasz, ale MK3 hatchback
był produkowany do 1997, natomiast Kombi 2 lata dłużej bo do 1999.

Pozdrawiam !

Data: 2011-05-19 12:17:41
Autor: Kamil 'Model'
Mondeo mk3 2.0 tddi
W dniu 2011-05-19 10:36, Czarek Daniluk pisze:
On 19 Maj, 10:07, Kamil 'Model'<kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2011-05-19 10:01, Czarek Daniluk pisze:







On 19 Maj, 09:54, Kamil 'Model'<kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2011-05-19 09:41, Seba pisze:>    Dnia Thu, 19 May 2011 09:28:23 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.

Nieprawda.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine

No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Really ??
Zmiana modelu MK3/MK4 była w 2007 roku.
w MK3 z 2005 roku na pewno siedzi forda konstrukcja.

Pozdrawiam !

Ale zmiana modelu to nie jest lift. Lift to poprawienie usterek i ew.
delikatna zmiana wygl±du (nowe lampy, kierunki grill i takie tam). np. W
moim aktualnym Golfie MK3 produkowanym od 1991 do 1998 lift był w 1995
roku. Polegał on na zmianie kierunków bocznych i innych detalach. To
nadal jest Golf MK3 a nie MK3, którego dopiero zaczynali produkować w 1997.

MK3 golf do 1998 ? Nie wiem co za Golfa 3 posiadasz, ale MK3 hatchback
był produkowany do 1997, natomiast Kombi 2 lata dłużej bo do 1999.

Pozdrawiam !
Fakt zapomniałem ze kombi do 99 a nie 98, mój bł±d. A mam golfa MK3 '97 (produkcja lipiec 97, rok modelowy 98)

Data: 2011-05-19 10:02:46
Autor: Seba
Mondeo mk3 2.0 tddi
Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.
Nieprawda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że lift mondka był w 2005

Dalej się mylisz. Do końca produkcji MK3 stosowano TDCI.


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-19 10:04:34
Autor: Kamil 'Model'
Mondeo mk3 2.0 tddi
W dniu 2011-05-19 10:02, Seba pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA.
Nieprawda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
lift mondka był w 2005

Dalej się mylisz. Do końca produkcji MK3 stosowano TDCI.


TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Data: 2011-05-19 01:34:28
Autor: Czarek Daniluk
Mondeo mk3 2.0 tddi
On 19 Maj, 10:04, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2011-05-19 10:02, Seba pisze:> Dnia Thu, 19 May 2011 09:54:19 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

>>>> Bo przed liftem to silnik forda a po lifcie 2,0TDCI = 2,0HDI z PSA..
>>> Nieprawda.
>>>http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Duratorq_engine
>> No dobra moja pomyłka od 2004 silnik 2,0TDCI = 2,0HDI. Zapomniałem, że
>> lift mondka był w 2005

> Dalej się mylisz. Do końca produkcji MK3 stosowano TDCI.

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

WeĽ no się nie kompromituj.
Konstrukcja PSA to była dopiero od 2007 wraz z wej¶ciem MK4.
W MK3 były tylko i wył±cznie silniki Forda.

Pozdrawiam !

PS:
Mój brat ma 2,0 TDCI z 2005 roku i nijak pod mask± nie ma francuskiego
silnika :P TDCI 130KM.

Data: 2011-05-19 10:18:45
Autor: to
Mondeo mk3 2.0 tddi
begin Kamil 'Model'
TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI ktĂłry jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Bzdura, w mk3 każdy diesel to była jedna i ta sama konstrukcja łącznie z TDDI. TDCI to z grubsza rzecz biorąc TDDI z common rail. Oczywiście były różnice w osprzęcie, a w przypadku wersji 155 KM zwiększono pojemność do 2.2, ale to cały czas TEN SAM SILNIK i nie ma on nic wspólnego z PSA.

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2011-05-19 10:26:50
Autor: Seba
Mondeo mk3 2.0 tddi
Dnia Thu, 19 May 2011 10:04:34 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Może jednak przeczytałby¶ informację zawartę na stronie, któr± Ci
przytoczyłem?


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-05-19 10:37:15
Autor: Kamil 'Model'
Mondeo mk3 2.0 tddi
W dniu 2011-05-19 10:26, Seba pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 10:04:34 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI który jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Może jednak przeczytałby¶ informację zawartę na stronie, któr± Ci
przytoczyłem?


Ok. OK. Przeczytałem i w li¶cie nie ma Mondka MK3 tylko MK4 ale silnik HDI od 2004 wsadzali.

Data: 2011-05-19 10:55:03
Autor: omega_fan
Mondeo mk3 2.0 tddi
On 05/19/2011 10:37 AM, Kamil 'Model' wrote:
W dniu 2011-05-19 10:26, Seba pisze:
Dnia Thu, 19 May 2011 10:04:34 +0200, Kamil 'Model' napisał(a):

TDCI to oznaczenie forda. od 2005 wsadzali silnik 2,0TDCI ktĂłry jest
produkcji PSA (czyli 2,0HDI)

Może jednak przeczytałbyś informację zawartę na stronie, którą Ci
przytoczyłem?


Ok. OK. Przeczytałem i w liście nie ma Mondka MK3 tylko MK4 ale silnik
HDI od 2004 wsadzali.

Weź się chłopie już nie kompromituj. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem?

2.0 Puma Duratorq ZSD-420 applications:
- 2001–2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 130, 130 PS (128 hp/95 kW) and 244
ft·lbf (330N·m)
- 2002–2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 115, 115 PS (113 hp/85 kW) and 210
ft·lbf (285N·m)
- 2005–2007 Ford Mondeo 2.0 TDCi 90, 90 PS (89 hp/66 kW) and 181 ft·lbf
(245N·m)

2.0 PSA DW10 applications:
- 2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 140 PS (138 hp/103 kW) and 248
ft·lbf (320 N·m)
- 2007–present Ford Mondeo 2.0 TDCi, 160 PS (163 hp/120 kW) and 251
ft·lbf (340 N·m)

Data: 2011-05-19 11:09:29
Autor: Jakub Witkowski
Mondeo mk3 2.0 tddi
W dniu 2011-05-19 10:55, omega_fan pisze:

Ok. OK. Przeczytałem i w liście nie ma Mondka MK3 tylko MK4 ale silnik
HDI od 2004 wsadzali.

Weź się chłopie już nie kompromituj. Nie umiesz czytać ze zrozumieniem?

Umie umie, przyznał przecież że do MK3 nie wsadzali. Napisał też zgodnie
z prawdą że HDI od 2004 wsadzali, nie napisał tylko - do czego ;)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-05-19 10:53:13
Autor: Waldek Godel
Mondeo mk3 2.0 tddi
Dnia Thu, 19 May 2011 11:09:29 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

Umie umie, przyznał przecież że do MK3 nie wsadzali. Napisał też zgodnie
z prawd± że HDI od 2004 wsadzali, nie napisał tylko - do czego ;)

Dokładnie tak, Mondeo był _chyba_ ostatnim fordem który dostał nowy silnik.
Pierwszy był - z pamięci - C-max a póĽniej Focus.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Mondeo mk3 2.0 tddi

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona