Mondeo mk3 2.0 tddi

Data: 2011-05-19 09:59:23
Autor: Tomek
Mondeo mk3 2.0 tddi

Użytkownik "Andrzej" <andrz@wp.pl> napisał w wiadomości news:ir18uu$p6v$1mx1.internetia.pl...
Proszę o opinię na temat Mondeo mk3 2.0 tddi , bo przymierzam się do kupna.
Do wydania jest 13000 pln
przykładowy:
http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-C18636779.html

Mam też pytanko do użytkowników czy mieli problemy z układem wtryskowym,
turbinom, 2masą, elektronikom, zawieszeniem?

Jakie średnie spalanie w mieście i jakie w trasie.

Dziękuję i pozdrawiam

Wejdź na stronę http://www.mondeoklubpolska.pl/ oraz http://forum.fordclubpolska.org/ - tu znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania.
Tylko się nie zniesmacz - w końcu jeśli 1000 ludzi ma auto, to pisze tam ktoś z reguły tylko wtedy, jak ma problem :-) Co nie oznacza, że wszyscy mają problemy.
Ps. Mam takie auto, ale z automatem.
Jest ok. z wtryskami nie miałem kłopotu (po 220 tys. km), reszta - jak to w 6-letnim trupie - coś tam zawsze musi nawalić, ale do przeżycia...
Tomek

Mondeo mk3 2.0 tddi