Mondeo vs Laguna

Data: 2010-04-08 10:54:35
Autor: The_EaGle
Mondeo vs Laguna
Monse1 pisze:
Witam
Noszę się z zamiarem kupienia używanego autka, w ogłoszeniach szukam Mondeo bądź Laguna 2001-2003 najlepiej w dieslu. Trochę tego jest a ceny kręcą się wokół 17000 zł. Martwi mnie tylko że przebiegi to od 140000 do 180000. Nie za bardzo dowierzam. Który model byłby waszym zdaniem lepszy. Wiadomo ford to doskonała trakcja, ale tylne zawieszenie może wymagać wkładu finansowego. no i silniki mają problemy z wtryskiwaczami. W Lagunie zaś siada elektronika, ale słyszałem że 1,9 DCI jest bardzo wytrzymały na przebiegi. I z tego co wiem w Lagunie przebieg można sprawdzić w karcie/kluczyku czy nie był kręcony.

Wiesz, ja ostatnio popatrzyłem sobie na podobny segment tj D tyle że interesowały mnie samochodu 2x droższe z 2006/2007 roku gównie myślę o 407 i wiec co? Te samochody maja min 200tys przebiegu i wyglądają jak po 3 wojnie światowej. Generalnie w cenie do 35-36tys auta z seg D w dobrym stanie jeszcze nie widziałem.

To teraz zastanów się ile mają przebiegu te z roku 2001/02 ...

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-08 12:34:45
Autor: Jurand
Mondeo vs Laguna

Użytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisał w wiadomości news:hpk5kb$273$1news.onet.pl...
Monse1 pisze:
[...]

Źle szukałeś ;)

Jurand.

Data: 2010-04-08 12:44:02
Autor: The_EaGle
Mondeo vs Laguna

Monse1 pisze:
[...]

Jak pokażesz mi taki 407 w.w przedziale który ładnie wygląda to jestem zainteresowany.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2010-04-08 21:01:01
Autor: Jurand
Mondeo vs Laguna

Użytkownik "The_EaGle" <ehge@jss.com> napisał w wiadomości news:hpkc1i$m58$2news.onet.pl...

[...]

1.6 HDI z 2006 roku z NavTeq i pakietem sport pasuje? Bo jeśli tak - to będzie u mnie najdalej za tydzień. Zapraszam.
Mam jeszcze 2.0 HDI z 2007 roku Exclusive, ale to odrobinkę drożej. Reszta na priv.

Jurand.

Data: 2010-04-09 14:58:43
Autor: Monse1
Mondeo vs Laguna