Money Makers

Data: 2012-10-07 12:21:54
Autor: Butek
Money Makers
http://www.moneymakers.pl/
Czy ktoś ma doświadczenie z Money Makers. Są reklamowani na stronach Alior.Mają poręczenie KNF

Data: 2012-10-07 12:54:02
Autor: Andrzej Kubiak
Money Makers
Dnia Sun, 07 Oct 2012 12:21:54 +0200, Butek napisa³(a):

S± reklamowani na stronach Alior.Maj± porêczenie KNF

To bardzo ciekawe. Na czym polega to porêczenie KNF?

AK

Data: 2012-10-07 22:24:29
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Money Makers
Pewna osoba, czyli Andrzej Kubiak
o¶wiadczy³a nam oto tak, jak widaæ poni¿ej:

¯e nie s± ¿adnym paraco¶?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-10-08 07:39:50
Autor: Andrzej Kubiak
Money Makers
Dnia Sun, 7 Oct 2012 22:24:29 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski napisa³(a):

S± reklamowani na stronach Alior.Maj± porêczenie KNF
To bardzo ciekawe. Na czym polega to porêczenie KNF?
¯e nie s± ¿adnym paraco¶?

Wygra³e¶ konkurs na najdurniejsz± odpowied¼ bez zwi±zku z tematem. Konkrety
proszê. Na czym polega "porêczenie KNF", gdzie siê mogê z tym zapoznaæ?
Szukam potwierdzenia s³ów autora.

AK

Data: 2012-10-08 08:31:43
Autor: Butek
Money Makers

http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/biuro_maklerskie/money_makers/Informacje_obowiazkowe_Money_Makers.pdf

Data: 2012-10-08 08:47:30
Autor: Andrzej Kubiak
Money Makers
Dnia Mon, 08 Oct 2012 08:31:43 +0200, Butek napisał(a):

Są reklamowani na stronach Alior.Mają poręczenie KNF
http://www.aliorbank.pl/resources/res/repozytorium_dokumentow/biuro_maklerskie/money_makers/Informacje_obowiazkowe_Money_Makers.pdf

I to jest to twoje "poręczenie KNF", ta? No, przyjrzyjmy mu się:

"Money Makers S.A. nie prowadzi rachunków papierów wartościowych ani
rachunków pieniężnych Klienta. Rachunki papierów wartościowych dla klientów
Money Makers S.A. prowadzi wybrana przez Money Makers S.A. firma
inwestycyjna posiadająca zezwolenie KNF na prowadzenie rachunków papierów
wartościowych i objęta systemem rekompensat. Aktywa Klienta znajdujące
siÄ™ na tych rachunkach zabezpieczone sÄ… w ramach systemu rekompensat
prowadzonego przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych. Uczestnictwo
wszystkich firm inwestycyjnych prowadzących działalność maklerską w tym
systemie jest obowiÄ…zkowe, w zwiÄ…zku z czym Money Makers S.A. i wybrana
przez Money Makers S.A. firma inwestycyjna prowadząca dla klientów
rachunki papierów wartościowych, są również jego uczestnikami.
(...)
System rekompensat zabezpiecza wypłatę środków do wysokości równowartości w
złotych 3.000 euro – w 100% wartości środków objętych systemem oraz 90%
nadwyżki ponad tę kwotę, z tym że górna granica środków objętych systemem
wynosi równowartość w złotych 22.000 euro."

Ty znasz znaczenie słowa "poręczenie", czy przylazłeś se pospamować?

AK

Data: 2012-10-08 17:32:03
Autor: Butek
Money Makers
W dniu 08.10.2012 08:47, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

Szukam możliwości zainwestowania swoich oszczędności, znalazłem na stronie mojego banku ich ofertę, to się pytam
Nie wyżywaj się na mnie...

Data: 2012-10-08 17:43:38
Autor: SQLwiel
Money Makers
W dniu 2012-10-08 17:32, Butek pisze:

Szukam możliwości zainwestowania swoich oszczędności, znalazłem na
stronie mojego banku ich ofertÄ™, to siÄ™ pytam
Nie wyżywaj się na mnie...

Jeśli chcesz uniknąć ryzyka, to szukaj lokat. Zwykłych lokat, firmowanych przez banki, z podanym z góry % i okresem. Nie przyklejaj się do "swojego" banku. Posiadasz jakiś bank? Żaden bank nie jest "Twój" bardziej niż inny bank. On tylko Cię dyma, w tym sensie jest "Twój". :)
W tej chwili lokaty są w przedziale 6.0-6.6% i horyzontem kilkumiesięcznym. Będziesz musiał ich "doglądać", szukać lepszych jak się Twoje będą kończyć itp. Tutaj większość obecnych, to "miłośnicy lokat".
Jeśli chcesz podjąć jakieś ryzyko, to nie masz ograniczeń od góry. Na początek możesz przymierzyć się do kupienia jakichś dobrych akcji. Wybierz takie, które na przestrzeni 10 lat drożały lepiej, niż rósł WIG20. To w horyzoncie 2-5 lat, ale z warunkiem, że nie sprzedasz ich w ciągu miesiąca, jak zapotrzebujesz kasy.

Parę kroków dalej są np. kontrakty terminowe na WIG20, czyli tzw. "futy" (FW20-coś-tam). Tu trzeba trochę poczytać, wyłożyć kasę i zacisnąć zęby. Można sporo zyskać, ale jeszcze więcej stracić. Tu już trzeba ostro "grać" (w sensie "operowania instrumentem", choć także i w sensie hazardu), czyli skupić się na tym.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-10-09 21:44:30
Autor: xbartx
Money Makers
Dnia Mon, 08 Oct 2012 17:43:38 +0200, SQLwiel napisał(a):

[...]

Może poprzestańmy na lokatach, bo wyjeżdżając na kontrakty równie dobrze mogłeś go wysłać do kasyna ;)

--
xbartx

Data: 2012-10-10 14:17:43
Autor: Andrzej Kubiak
Money Makers
Dnia Tue, 9 Oct 2012 21:44:30 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):

Mo¿e poprzestañmy na lokatach, bo wyje¿d¿aj±c na kontrakty równie dobrze mog³e¶ go wys³aæ do kasyna ;)

W sensie "bo autor i tak nie ma pojêcia, to dla niego na jedno by wysz³o",
czy "bo kontrakty = gra losowa"? Tak dla u¶ci¶lenia.

AK

Data: 2012-10-10 17:05:15
Autor: xbartx
Money Makers
Dnia Wed, 10 Oct 2012 14:17:43 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

W sensie "bo autor i tak nie ma pojęcia, to dla niego na jedno by
wyszło",
czy "bo kontrakty = gra losowa"? Tak dla uściślenia.

Oczywiście w sensie takim, że jeżeli nie ma się o tym pojęcia to równie dobrze to kasyna można iść. A i czasami nawet Ci co mają pojęcie to ... ;)

--
xbartx

Data: 2012-10-10 22:27:41
Autor: Piotr Ho³da
Money Makers
W dniu ¶roda, 10 pa¼dziernika 2012 14:17:43 UTC+2 u¿ytkownik Andrzej Kubiak napisa³:
Dnia Tue, 9 Oct 2012 21:44:30 +0000 (UTC), xbartx napisa�(a):

> Mo�e poprzesta�my na lokatach, bo wyje�d�aj�c na kontrakty r�wnie dobrze > mog�e� go wys�a� do kasyna ;)

W sensie "bo autor i tak nie ma poj�cia, to dla niego na jedno by wysz�o",

czy "bo kontrakty = gra losowa"? Tak dla u�ci�lenia.

Gra o sumie ujemnej - zarabiaj± tylko ci, którzy ten ca³y cyrk organizuj±. Analogia do kasyna ca³kiem trafna.

Data: 2012-10-11 08:14:47
Autor: Andrzej Kubiak
Money Makers
Dnia Wed, 10 Oct 2012 22:27:41 -0700 (PDT), Piotr Ho³da napisa³(a):

czy "bo kontrakty = gra losowa"? Tak dla u�ci�lenia.
Gra o sumie ujemnej - zarabiaj± tylko ci, którzy ten ca³y cyrk organizuj±. Analogia do kasyna ca³kiem trafna.

Aha. Dobra, pójdê zapytaæ ¿ony, z czego w³a¶ciwie od lat ¿yjemy, bo
nabra³em podejrzeñ.

AK

Data: 2012-10-08 09:19:42
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Money Makers
[...]

Co jest nagrod±?
Nie czujesz ironii?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2012-10-08 11:31:19
Autor: wromek
Money Makers
Czy kto¶ ma do¶wiadczenie z Money Makers. S± reklamowani na stronach Alior.Maj± porêczenie KNF

ale s± za blisko Getin Banku ;)

--
pozdrawiam, wromek

Money Makers