Money for nothing.

Data: 2010-05-04 09:05:38
Autor: cirrus
Money for nothing.
# Trwa subtelna grana listy pasażerów.

Czy to Prezydent zaprosił czy to Minister  Obrony wpuscił na pokład samolotu.

Mnie nie chodzi o szczegoły.

Ja się zapytam : Za co brało i bierze pieniądze Biuro Bezpieczeństwa Narodowego ?

Za to aby Bezpieczeństwo Państwa nie bylo zagrożone !!  Tyle i az tyle.

Śmierć w jednym wypadku Prezydenta, Generałów, Szefa Banku, V-ce marszałków, i wielu innych ludzi na wysokich stanowiskach,  zagroziło bezpieczeństwu Polski i to poważnie.

Skoro BBN nie spełnił swojej roli to jest zbędne albo ludzie tam pracujący nie wykonuja swojej pracy.

Skoro tak to biora pieniadze za nic.

Money for nothing.

To trzeba poprawić albo BBN zlikwidować. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hthzq

--
stevep

Data: 2010-05-04 09:34:38
Autor: `heÂŽsk`
Money for nothing.
On Tue, 4 May 2010 09:05:38 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# Trwa subtelna grana listy pasażerów.

 [...]

To trzeba poprawić albo BBN zlikwidować. #

 bbn to przechowalnia wyrzuconych za burte polityki.
 --

 HeSk

Data: 2010-05-04 13:16:02
Autor: jadrys
Money for nothing.
W dniu 2010-05-04 09:05, cirrus pisze:
  BBN zlikwidować. #

Jestem za!

Data: 2010-05-04 13:26:04
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Money for nothing.

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2010-05-04 09:05, cirrus pisze:
>   BBN zlikwidować. #

Jestem za!

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

   Wszystko zlikwidowac, zeby nic nie bylo, krasnalu!

   AR

Data: 2010-05-04 13:36:04
Autor: jadrys
Money for nothing.
W dniu 2010-05-04 13:26, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

Wszystko zbędne - to czego utrzymanie kosztuje krocie a nie ma z tego w praktyce żadnego pożytku - precz!!  A darmozjady do roboty!

Data: 2010-05-04 13:40:14
Autor: Panslavista
Money for nothing.
jadrys wrote:

[...]

Do tego potrzebna monarchia.

Hrabia DRAG SAS byłby w sam raz!

Data: 2010-05-04 17:52:43
Autor: jadrys
Money for nothing.
W dniu 2010-05-04 13:40, Panslavista pisze:

Wszystko zbędne - to czego utrzymanie kosztuje krocie a nie ma z tego w
praktyce żadnego pożytku - precz!!  A darmozjady do roboty!

Do tego potrzebna monarchia.

Hrabia DRAG SAS byłby w sam raz!

Z monarchiami na szczęście skończyliśmy już dość dawno temu.

Data: 2010-05-04 18:01:36
Autor: the_foe
Money for nothing.
[...]

nie jest to glupi kierunek. Na poczatek ZUS. To samo moze robic niegorzej rzad przey pomocy prywatnych bankow czy poczty. ZUS kosztuje nas 3 mld zl rocznie. A glownie czym sie zajmuje to zerkanie co miesiac do systemu PESEL i gdy delikwent jeszcze zyje przeslanie mu odpowiedniej kwoty pienieznej. W drugiej kolejnosci: NFZ. To organizacja tylko ma na celu skupianie obywatelskiej nienawisci. To samo moze robic MZ, tyle ze wtedy politycy dostawaliby po lbie za nieleczenie dzieci w szpitalach. Ostatecznie mozna kompetencje NFZ przekazac samorzadom wojewodzkim. Tyle ze znow bylby lament ze na Dolnym Slasku na nic nie ma pieniedzy a w Wielkopolsce wszytko dziala.

--
the_foe

Data: 2010-05-04 13:31:23
Autor: Panslavista
Money for nothing.
cirrus wrote:

Śmierć w jednym wypadku Prezydenta, Generałów, Szefa Banku, V-ce
marszałków,
i wielu innych ludzi na wysokich stanowiskach,  zagroziło bezpieczeństwu
Polski i to poważnie.

E tam - junta WSIowa przejęła władzę.

Data: 2010-05-04 13:46:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Money for nothing.

"Panslavista" <prawusek@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
cirrus wrote:

> [...]
> marszałków,
> i wielu innych ludzi na wysokich stanowiskach,  zagroziło bezpieczeństwu

   Ano...

   AR

Data: 2010-05-04 18:03:19
Autor: the_foe
Money for nothing.
W dniu 2010-05-04 13:31, Panslavista pisze:
cirrus wrote:

[...]

Ale ktora czesc? ta zweryfikowana przez Guevaryste czy ta czesc ktora sie nie zalapala na IV RP?

--
the_foe

Data: 2010-05-04 13:36:37
Autor: WW
Money for nothing.
W dniu 2010-05-04 09:05, cirrus pisze:

�mier� w jednym wypadku Prezydenta, Genera��w, Szefa Banku, V-ce marsza�k�w,
i wielu innych ludzi na wysokich stanowiskach,  zagroziďż˝o bezpieczeďż˝stwu
Polski i to powa�nie.

Jak widać Polska funkcjonuje gorzej.

Może zatem nie byli tacy "niezastąpieni ?

Pozdrawiam
  WW

"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Money for nothing.