Moneybookers - opłata za bezczynność

Data: 2012-12-21 22:01:34
Autor: August
Moneybookers - opłata za bezczynność
Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się do serwisu przez dłuższy czas.

Data: 2012-12-21 15:09:04
Autor: zbyszek
W dniu piątek, 21 grudnia 2012 22:01:34 UTC+1 użytkownik August napisał:
Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się do serwisu przez dłuższy czas.

gdzie sie usuwa konto? klikam i klikam i nie widze...
http://help.elance.com/entries/20488251-skrill-formerly-moneybookers to chyba nieaktualne

Data: 2012-12-22 00:30:03
Autor: Chris94
Dnia Fri, 21 Dec 2012 15:09:04 -0800 (PST), zbyszek napisał(a):

gdzie sie usuwa konto? klikam i klikam i nie widze...
http://help.elance.com/entries/20488251-skrill-formerly-moneybookers to chyba nieaktualne

Trzeba się zalogować i w menu z lewej strony jest "email support". Potem
wybrać zakładkę "Account security" -> "I would like to close my Skrill
account". Ja też to konto utrzymywałem "na wszelki wypadek", ale po wprowadzeniu
opłat też się wkurzyłem i zamknąłem.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-12-22 14:11:05
Autor: TZ
Moneybookers - opłata za bezczynność

W sobotę, 22 grudnia 2012, o godz. 00:30:03, napisałeś na temat: "Moneybookers -
opłata za bezczynność"
Chris94 chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm, news:50d4f104$0$26696$65785112news.neostrada.pl

[...]

Już się udało, miałem to po naszemu czyli po polsku :)

--
TZ

- Włościanin to człowiek cały porośnięty włosem. -

Data: 2012-12-22 15:06:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości news:50d4f104$0$26696$65785112news.neostrada.pl...
[...]

więc trzymaj dalej na wszelki wypadek, to nic nie kosztuje

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-21 22:03:31
Autor: August
Użytkownik "August" <august@bezspamu.xxx.com> napisał w wiadomości news:kb2inc$6li$1node2.news.atman.pl...
Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się do serwisu przez dłuższy czas.

Piszę bo może komuś zostało konto ze starych czasów, a tam chyba można było przechowywać nr karty przed liftingiem.

Data: 2012-12-21 23:32:58
Autor: osa
W dniu 2012-12-21 22:03, August pisze:
[...]

Wielkie dzięki za info :) Miałem tam konto z podpiętą kartą... Konto było używane tylko wtedy gdy nie było innej opcji zapłaty online. Gdyby nie Ty pewnie bym się pewnego dnia zdziwił że mam dziwne obciążenie karty, a tak trzy kliki i konto usunięte! A wcześniej karta, tak na wszelki wypadek ;)

Data: 2012-12-22 00:07:29
Autor: sunwick
Moneybookers - opłata za bezczynność
a ja chcialem sie zalogowac a tam info ze moje konto zostalo
zamkniete, jesli chce je odblokowac to musze dzwonic do UK :)
ciekawe dlaczego?

Data: 2012-12-22 12:46:14
Autor: osa
W dniu 2012-12-22 00:07, sunwick pisze:
a ja chcialem sie zalogowac a tam info ze moje konto zostalo
zamkniete, jesli chce je odblokowac to musze dzwonic do UK :)
ciekawe dlaczego?

Może sami zamknęli bo za długo się nie logowałeś ;) U mnie taki komunikat pojawił się po wyklikaniu zamknięcia konta.

Data: 2012-12-22 15:05:18
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "osa" <woytek18@poczta.fm> napisał w wiadomości news:kb2o29$fn4$1dont-email.me...
[...]

to dotyczy osadu na koncie, nie pobiorą ci z karty
taka sama złodziejska zasada jest na cashu

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-12-22 10:34:33
Autor: neoniusz
Moneybookers - op�ata za bezczynno��
On 21.12.2012 22:01, August wrote:
Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się
do serwisu przez dłuższy czas.

Ta oplata juz od dawna byla (mam maila z 2010 roku, w ktorym chca mi ja pobrac), skrocili tylko okres nieaktywnosci.

Data: 2012-12-22 11:44:20
Autor: August
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:kb3ur9$e27$1node2.news.atman.pl...

[...]

Rzeczywiście.. dostałem info tylko o skróceniu tego okresu, więc opłata musiała być wczesniej.

Data: 2012-12-22 14:03:44
Autor: TZ
Moneybookers - opłata za bezczynność

W piątek, 21 grudnia 2012, o godz. 22:01:34, napisałeś na temat: "Moneybookers -
opłata za bezczynność"
August august@bezspamu.xxx.com, news:kb2inc$6li$1node2.news.atman.pl

Dawny Moneybookers teraz Skrill, wprowadza opłatę za niezalogowanie się do serwisu przez dłuższy czas.

A jak te konto zlikwidować? jest taka opcja tam?

--
TZ

- Układ oddechowy przechodząc prze nos i gardło wpada do żołądka -

Data: 2012-12-22 15:09:00
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomości news:9472735383$20121222140348thezas...

A jak te konto zlikwidować? jest taka opcja tam?

zostaw, nigdy nie wiadomo kiedy się przyda
przecież jest bezpłatne
jedynie opłatą ci przypomną
że nie są skarbonką do trzymania kasy