Monika Mrozowska w Playboyu...

Data: 2009-05-31 13:33:35
Autor: Tzva Adonai
Monika Mrozowska w Playboyu...
http://tinyurl.com/kry8m6
http://tinyurl.com/lplckh

Jak bym ją zaszedł od tylca, to przez godzinę nie widziałaby mojej twarzy...

Data: 2009-05-31 16:37:25
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvu0vf$21h$1inews.gazeta.pl...
http://tinyurl.com/kry8m6
http://tinyurl.com/lplckh

Jak bym ją zaszedł od tylca, to przez godzinę nie widziałaby mojej twarzy...
-- -- -- -- -- -- -
moze w ogole by nie zauwazyla ze sie krecisz gdzies blisko:-)

awe

Data: 2009-05-31 17:30:41
Autor: raff
[...]

Pewnie by pomyslala "A znow zapomnialam kupic spreyu na komary"

R.

Data: 2009-06-01 07:10:31
Autor: cytryna
> [...]

-- -- -- -- -- -- -
moze w ogole by nie zauwazyla ze sie krecisz gdzies blisko:-)

Odór cebuli i czosnku jest wyczuwalny na całym terytorium RPIII.

Data: 2009-06-02 07:38:04
Autor: Panslavista

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości

> [...]
wiadomości

> -- -- -- -- -- -- -
> moze w ogole by nie zauwazyla ze sie krecisz gdzies blisko:-)

*

Odór cebuli i czosnku jest wyczuwalny na całym terytorium RPIII.

Inni też używają, ale tylko przy parchach odorometer pokazuje full...

Data: 2009-06-01 17:08:51
Autor: Panslavista

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://tinyurl.com/kry8m6
> http://tinyurl.com/lplckh
>
> Jak bym ją zaszedł od tylca, to przez godzinę nie widziałaby mojej
moze w ogole by nie zauwazyla ze sie krecisz gdzies blisko:-)

awe

Uznałaby, że to jakiś pierd - tajniak błąka się koło dupy i niemożebnie
cuchnie czosnkiem...

Data: 2009-06-01 04:50:13
Autor: p47
[...]

I to, że nie widziałaby to byłby dla niej jedyny plus z tej przygody;-))--

Monika Mrozowska w Playboyu...