Monika Olejnik na tropie...

Data: 2010-04-14 21:04:12
Autor: ColgatesBilly
Monika Olejnik na tropie...
Prowadzi juz sledztwo dziennikarskie, na okolicznosc i okolice Wawelu.
Bielan.. juz sie musi czerwienic..

Kol

Data: 2010-04-14 11:18:04
Autor: zbig
Monika Olejnik na tropie...
On 14 Kwi, 20:04, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
Prowadzi juz sledztwo dziennikarskie, na okolicznosc i okolice Wawelu.
Bielan.. juz sie musi czerwienic..

Kol

.. Bielan potwierdził, ze to Jarosław był inicjatorem pochówku na
Wawelu. A więc to juz jasne. Tak jak myślałem to kaczor był
inicjatorem tego szatanskiego pomysłu aby znów podzielić Polaków. Ja
sie z tą decyzją pogodziłem ale jest wielu takich, którzy się z tym
nie pogodzą.

Data: 2010-04-14 11:20:25
Autor: DJ MC Donald Musk
Monika Olejnik na tropie...
On 14 Kwi, 20:18, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

inicjatorem tego szatanskiego pomysłu aby znów podzielić Polaków. Ja
sie z tą decyzją pogodziłem ale jest wielu takich, którzy się z tym

Alez POLAKOW ta decyzja wcale nie dzieli....
Polacy sa teraz w zalobie - lewactwo ma radoche...

Data: 2010-04-14 11:25:48
Autor: zbig
Monika Olejnik na tropie...
On 14 Kwi, 20:20, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:

Alez POLAKOW ta decyzja wcale nie dzieli....
Polacy sa teraz w zalobie - lewactwo ma radoche...

Jesteś durniem. PLONK

Data: 2010-04-14 20:29:31
Autor: awe
Monika Olejnik na tropie...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c51dec80-f26a-41ef-9b75-93e2efff2ab9w17g2000yqj.googlegroups.com...
On 14 Kwi, 20:20, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:

Alez POLAKOW ta decyzja wcale nie dzieli....
Polacy sa teraz w zalobie - lewactwo ma radoche...

Jesteś durniem. PLONK
-- -- -- -- -- -- -- -
on durniem a ty PLONK?
awe

Data: 2010-04-14 11:29:35
Autor: zbig
Monika Olejnik na tropie...
On 14 Kwi, 20:29, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:c51dec80-f26a-41ef-9b75-93e2efff2ab9w17g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

> Alez POLAKOW ta decyzja wcale nie dzieli....
> Polacy sa teraz w zalobie - lewactwo ma radoche...

Nie wysilaj się głąbie. dla mnie nie istniejesz.

Data: 2010-04-14 21:06:17
Autor: awe
Monika Olejnik na tropie...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4138b0f2-0ca4-465c-8888-68bd7fc4314bb23g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

on durniem a ty PLONK?
awe

Nie wysilaj się głąbie. dla mnie nie istniejesz.
-- -- -- -- -- -- -- --
ty zbig ale ty jestes pierdola wiesz?
awe

Data: 2010-04-14 21:42:36
Autor: PaPi
Monika Olejnik na tropie...
ty zbig ale ty jestes pierdola wiesz?

Ale to Ty jestes bezrobotny w Trojmiescie...
To naprawde sierota trzeba byc. Wiesz ?

Data: 2010-04-14 23:02:42
Autor: awe
Monika Olejnik na tropie...

Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4bc61ab2$1news.home.net.pl...
ty zbig ale ty jestes pierdola wiesz?

Ale to Ty jestes bezrobotny w Trojmiescie...
To naprawde sierota trzeba byc. Wiesz ?
-- -- -- -- -- -- -- -- --
masz troche nieaktualne dane hue hue, zwroc uwage na godziny moich postow
awe

Data: 2010-04-14 20:44:27
Autor: Jakub A. Krzewicki
Monika Olejnik na tropie...
środa, 14 kwietnia 2010 20:20. carbon entity 'DJ MC Donald Musk' <iratmor@gmail.com>

Alez POLAKOW ta decyzja wcale nie dzieli....
Polacy sa teraz w zalobie - lewactwo ma radoche...

Chyba, Ĺźe uwaĹźasz, iĹź w Polsce jst 9% PolakĂłw a reszta lewactwa. Wpakuj jeszcze na Wawel RyĹźego, Kwacha, Jaruzela.

Nie mówię, że należy drzeć ryja jak ci demonstranci, bo to nie wypada. Generalnie dla zgody narodowej i dla sprowadzenia Obanany to nawet bym się zgodził na tę uroczystość, w końcu Michał Korybut Wiśniowiecki też na Wawelu leży. I pochował go tam nikt inny niż taki "malkontent" (odpowiednik "burej suki" czasów panowania M.K.W.) Jan III Sobieski.

Data: 2010-04-14 20:25:43
Autor: awe
Monika Olejnik na tropie...

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8538c024-f96a-42e6-9ad2-fe0c71fde57eu21g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
zbigu choc umyje ci uszy jakims strazackim szlaufem bo na taka gluchote to trzeba duza rure i duze cisnienie. a moze ty idioten toten co to nie umie zrozumiec tego co slyszy?
awe

Data: 2010-04-14 20:57:32
Autor: exPO
Monika Olejnik na tropie...
. Bielan potwierdził, ze to Jarosław był inicjatorem pochówku na
Wawelu.

Dlaczego bezczelnie łżesz?

--
exPO

Data: 2010-04-14 12:00:12
Autor: zbig
Monika Olejnik na tropie...
On 14 Kwi, 20:57, "exPO" <e...@xnibylandia.pl> wrote:
>. Bielan potwierdził, ze to Jarosław był inicjatorem pochówku na

Wawelu.

Dlaczego bezczelnie łżesz?

--
exPO

Tak informacja znalazła się na pasku TVN. Dziwisz też potwierdził, że
była to inicjatywa rodziny.

Data: 2010-04-14 21:08:40
Autor: exPO
Monika Olejnik na tropie...
Tak informacja znalazła się na pasku TVN.
No to faktycznie wszystko wyjaśnia.

Dziwisz też potwierdził, że była to inicjatywa rodziny.
Różnych grup w tym rodziny. Dziwne, jakby nie miała nic do powiedzenia.
Zaraz padło nachalne pytanie "czy Jarosław Kaczyński też dzwonił".
Dziwisz potwierdził, jednak kto słuchał Bielana wie, że chodziło tylko
o to czy brat może zostać pochowany z żoną.

--
exPO

Data: 2010-04-14 12:15:04
Autor: zbig
Monika Olejnik na tropie...
On 14 Kwi, 21:08, "exPO" <e...@xnibylandia.pl> wrote:
>Tak informacja znalaz a si na pasku TVN.

No to faktycznie wszystko wyja nia.

>Dziwisz te potwierdzi , e by a to inicjatywa rodziny.

R nych grup w tym rodziny. Dziwne, jakby nie mia a nic do powiedzenia.
Zaraz pad o nachalne pytanie "czy Jaros aw Kaczy ski te dzwoni ".
Dziwisz potwierdzi , jednak kto s ucha Bielana wie, e chodzi o tylko
o to czy brat mo e zosta pochowany z on .
Akurta w tym przypadku inicjatywa nie powinna leżećpo stronie rodziny,
Moga ewentualnie wyrazić zgodę,. Jak wskazuje ferment był to pomysł
niemądry , co widac już po tej dyskusji. ja jak pisałem wcześniej
przyjąłem argumentację Gowina, co nie oznacza, że nie mam świadomości,
że pomysł będzi jątrzył, bo wielu ludzi taka argumentacja nie
przekona. I tak jest. Czy o to wam chodziło? Nie lepiej było poczekac
z tym wywyższeniem słabego prezydenta.

Data: 2010-04-14 21:20:17
Autor: exPO
Monika Olejnik na tropie...
Nie lepiej było poczekac z tym wywyższeniem słabego prezydenta.

Teraz już, niestety po fakcie. A tę "słabość" masz przed Pałacem.

--
exPO

Data: 2010-04-14 12:23:14
Autor: zbig
Monika Olejnik na tropie...
On 14 Kwi, 21:20, "exPO" <e...@xnibylandia.pl> wrote:
> Nie lepiej by o poczekac z tym wywy szeniem s abego prezydenta.

Teraz ju , niestety po fakcie. A t "s abo " masz przed Pa acem.

--
exPO

Wiele osb przychodząc pod pałac nie dokonuje oceny prezydenckiej
kadencji. Sam bym przyszedł, gdybym mieszkał w warszawie

Data: 2010-04-15 08:30:30
Autor: cirrus
Monika Olejnik na tropie...
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:37d1f9c3-87f4-4adf-aa32-925c5194132er18g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Ktoś napisał na portalu TVN, że jaka to jest głupia decyzja świadczy fakt, ze nikt nie chce się do niej przyznać, ja stawiam na Jarosława. Za jednym zamachem podzielił naród, zaszkodził kościołowi (bo kazda decyzja byłaby zła, zarówno zgoda jak i odmowa), dlatego nigdy więcej takich ludzi u władzy.

--
stevep

Data: 2010-04-14 20:22:25
Autor: greengreen
Monika Olejnik na tropie...
Prowadzi juz sledztwo dziennikarskie, na okolicznosc i okolice Wawelu.
Bielan.. juz sie musi czerwienic..

Kol

Gdzie Diabeł nie może...tam  Olejnik..poślij....;))))))

Data: 2010-04-14 21:30:17
Autor: ColgatesBilly
Monika Olejnik na tropie...
<greengreen@poczta.onet.pl> wrote in message news:3461.00001836.4bc607e1newsgate.onet.pl...
[...]

NIC SIE NIE ZMIENILO!

Nadal wszyscy, Bielan (nie dziwota, bo to klon janalii kamisnkiego)
ale nawet ArcyBiskup tlumacza sie przed namolnymi
k u r w i s z m i  z TVNu...

Tfu... smierc PiSowi

Kol

Monika Olejnik na tropie...