Monika Olejnik okrzyknięta największym autorytetem

Data: 2011-12-05 13:02:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Monika Olejnik okrzyknięta największym autorytetem
Monika Olejnik to dla młodych adeptów sztuki dziennikarskiej wzór do naśladowania. Tak przynajmniej orzekli studenci dziennikarstwa, których w specjalnej sondzie poproszono, by wskazali swych mentorów. Dziennikarka zwyciężyła w tym plebiscycie i to ona odebrała specjalną statuetkę auTORytetu MediaTorów 2011 (pisownia nieprzypadkowa).
http://www.fakt.pl/Monika-Olejnik-dostala-Madiatora,artykuly,138835,1.html

I co wy na to?

Data: 2011-12-05 13:12:20
Autor: oyster
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:
[...]

A no to, ze studenci, jak to studenci robili sobie jaja i nieźle im to wyszło.
Bo jeśli było inaczej, to źle to wróży polskiemu dziennikarstwu na przyszłosć.

Data: 2011-12-05 12:25:13
Autor: bully300
oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a):
> [...]

Bo jeśli było inaczej, to źle to wróży polskiemu dziennikarstwu na przyszłosć.

Zamknij dziub wałbrzyski baranie!

Data: 2011-12-05 17:00:28
Autor:
Monika Olejnik okrzyknięta największym autorytetem
On Mon, 5 Dec 2011 12:25:13 +0000 (UTC), " bully300"
<bitstreem@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

oyster <lewusy@na.koBym.pl> napisał(a): > Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

> Bo jeśli było inaczej, to źle to wróży polskiemu dziennikarstwu na > przyszłosć.

Zamknij dziub wałbrzyski baranie!

  wrozbita sie znalazl. na akumulatorach sie juz zna? ;o)
  ten typ ujada dla samego ujadania. taka swolocz niemiecka!

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-05 17:24:34
Autor: Leprechaun

Użytkownik ""<He®Sk>"" <€uro2012.bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:heqpd7ta7dbtainior2kkd06ho3tpndstv4ax.com...
> [...]

 wrozbita sie znalazl. na akumulatorach sie juz zna? ;o)
 ten typ ujada dla samego ujadania. taka swolocz niemiecka!

Powiedz w końcu jak było z tym przerżnieciemu mu kobity, prawda to czy jajca z niego ktos robi?

BomBel

Data: 2011-12-05 13:14:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jbicf4$j6i$1inews.gazeta.pl...
[...]

Patrzcie, znawca dziennikarstwa się znalazł! A sio przybłędo!

BBR

Data: 2011-12-05 13:54:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4edcb5a6$0$1462$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie zawiodłem się. Zawsze można na was liczyć, mieszkańcy rezerwatu indiańskiego, wg. Hofmana oczywiście.
Ha. Oczywista oczywistość!

Data: 2011-12-05 17:23:01
Autor: Leprechaun
[...]

Znasz się na dziennikarstwie? ;)

BomBel

Data: 2011-12-05 17:22:27
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4edcb2d8$0$5819$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie dostała za inicjały.

BomBel

Monika Olejnik okrzyknięta największym autorytetem