Monika Olejnik - szokujce zachowanie

Data: 2009-07-28 21:49:20
Autor: R
Monika Olejnik - szokujce zachowanie
kurka, Ghosti BJack, weźcie puknijcie się....nie jestem mocherem, ale na wszystko trzeba spojrzeć z dystansem, jak patrzę na hamówę jaką uprawia pseudoredaktorka Olejnik i to nie tylko ze stroną rządową czy opozycją i sposób przeprowadzania przez nią wywiadów, to jestem w stanie uwierzyć w te słowa i jej rolnicze wykształcenie i słomę z butów, którą już nie raz pokazała.

Co do Lisa, to człowiek opowiada o wydarzeniach z przed kilkunastu lat jak Lis był dziennikarzyną, a tym samym zrobiłby wszystko żeby zaistnieć.

Pliz nie patrzcie na pewne sprawy jednostronnie. Tak jak powiedziałem nie jestem zwolennikiem pisu, ale też się opamiętajcie i postarajcie się spojrzeć na pewne sprawy z innej perspektywy, a nie patrzycie na wszystko jednostronnie.

Moim zdaniem redaktor List, nabył doświadczeniam nabył praktyki i języka w US i robi swoją robotę teraz bardzo dobrze (w czasach o których mówi ten Pan mogło być trochę inaczej), do tego ma fajną dupkę zwaną Hanią, co oznacza że facet ma gust (bo Kinia była szczytem wiochy) i widać, że jest profesjonalistą, a co do Moniki O. to słoma w dalszym ciągu z butów i chirurg plastyczny tego nie zmieni :-(

Taka jest moja opinia - patrzmy zawsze na dwie strony medalu.....

Data: 2009-07-28 22:16:47
Autor: Jingiel
Monika Olejnik - szokujce zachowanie

Taka jest moja opinia - patrzmy zawsze na dwie strony medalu.....

Wiesz co? Przeczytaj po sobie to co napisales, bo chyba tylko ty jestes to w stanie zrozumiec. Wiesz co to przecinek, kropka i jak ich uzywac?

Jingiel

Data: 2009-07-29 09:20:13
Autor: Big Jack
Monika Olejnik - szokujce zachowanie
W wiadomości
*R* napisał(-a):

kurka, Ghosti BJack, weźcie puknijcie się....nie jestem mocherem, ale
na wszystko trzeba spojrzeć z dystansem, jak patrzę na hamówę jaką
uprawia pseudoredaktorka Olejnik

Ale czemu oburza Cię chamstwo wyłącznie dziennikarzy, a polityków już nie?

Taka jest moja opinia - patrzmy zawsze na dwie strony medalu.....

Zacznij od siebie, bo jak na razie widzisz tylko jedną.
BTW, OT

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2009-07-29 12:53:50
Autor: Ghost

Użytkownik "R" <news...@wp.pl> napisał w wiadomości news:h4nks7$54a$1atlantis.news.neostrada.pl...

Taka jest moja opinia - patrzmy zawsze na dwie strony medalu.....

Obie mocherowe?

Monika Olejnik - szokujce zachowanie