Grupy dyskusyjne   »   pl.comp.pecet   »   Monitor

Monitor

Data: 2012-10-20 04:11:24
Autor: Corran
Monitor
Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc.

Data: 2012-10-22 17:22:03
Autor: Przemysław Ryk
Monitor
Dnia Sat, 20 Oct 2012 04:11:24 -0700 (PDT), Corran napisał(a):

Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem
zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc.

I tak już po prostu będzie. ;D

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Rząd, który kradnie od Piotra, żeby zapłacić Pawłowi, zawsze może liczyć ]
[ na poparcie ze strony Pawła.                       (George Bernard Shaw) ]

Data: 2012-11-06 09:38:07
Autor: Corran
Monitor
W dniu sobota, 20 października 2012 13:11:25 UTC+2 użytkownik Corran napisał:
Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc.

Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy?

Data: 2012-11-06 21:08:38
Autor: Przemysław Ryk
Monitor
Dnia Tue, 6 Nov 2012 09:38:07 -0800 (PST), Corran napisał(a):

W dniu sobota, 20 października 2012 13:11:25 UTC+2 użytkownik Corran napisał:
Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc.

Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy?

Nie dostałeś wraz z monitorem wydrukowanej karty gwarancyjnej zgodnej ze
wzorem z http://www.eizo.pl/node/25? Jeżeli odpowiesz twierdząco, to
istnieje podejrzenie, że monitor pochodzi z szarego kanału dystrybucji.
Naprawę gwarancyjną w Polsce oczywiście serwis dystrybutora EIZO Ci
zrealizuje, ale nie na takich samych warunkach, jak w sytuacji, w której
miał byś monitor z polskiego kanału dystrybucji. Różnice masz opisane na
stronie http://www.eizo.pl/gwarancja.

Był swego czasu wątek na ten temat na Polskim Forum Użytkowników EIZO -
http://www.eizo.pl/forum/index.php?/topic/33-lepsi-i-gorsi/.
Temat przewinął się też (chyba nawet z tą samą osobą) na forum
http://mva.pl.

--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Being someones father is not a right. It's a gift.                       ]
[                              (Horatio Caine, "CSI Miami 4x17 Collision") ]

Data: 2012-11-06 13:25:30
Autor: Corran
Monitor
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 21:11:33 UTC+1 użytkownik Przemysław Ryk napisał:
Dnia Tue, 6 Nov 2012 09:38:07 -0800 (PST), Corran napisał(a):



> W dniu sobota, 20 października 2012 13:11:25 UTC+2 użytkownik Corran napisał:

>> Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc.

> > Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy?



Nie dostałeś wraz z monitorem wydrukowanej karty gwarancyjnej zgodnej ze

wzorem z http://www.eizo.pl/node/25?

Nie dostałem

Jeżeli odpowiesz twierdząco, to

istnieje podejrzenie, że monitor pochodzi z szarego kanału dystrybucji.

Naprawę gwarancyjną w Polsce oczywiście serwis dystrybutora EIZO Ci

zrealizuje, ale nie na takich samych warunkach, jak w sytuacji, w której

miał byś monitor z polskiego kanału dystrybucji. Różnice masz opisane na

stronie http://www.eizo.pl/gwarancja.

Myślę, że jest wasz, kupiłem u "partnera" i dostałem Photo & Graphic Designer (z napisami po polsku).
Był swego czasu wątek na ten temat na Polskim Forum Użytkowników EIZO -

http://www.eizo.pl/forum/index.php?/topic/33-lepsi-i-gorsi/.

Temat przewinął się też (chyba nawet z tą samą osobą) na forum

http://mva.pl.

Data: 2012-11-08 11:18:40
Autor: Przemysław Ryk
Monitor
Dnia Tue, 6 Nov 2012 13:25:30 -0800 (PST), Corran napisał(a):

Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy?

Nie dostałeś wraz z monitorem wydrukowanej karty gwarancyjnej zgodnej ze wzorem z http://www.eizo.pl/node/25?

Nie dostałem

Ścigaj sprzedawcę.

Jeżeli odpowiesz twierdząco, to
istnieje podejrzenie, że monitor pochodzi z szarego kanału dystrybucji.
Naprawę gwarancyjną w Polsce oczywiście serwis dystrybutora EIZO Ci
zrealizuje, ale nie na takich samych warunkach, jak w sytuacji, w której
miał byś monitor z polskiego kanału dystrybucji. Różnice masz opisane na
stronie http://www.eizo.pl/gwarancja.

Myślę, że jest wasz, kupiłem u "partnera" i dostałem Photo & Graphic Designer (z napisami po polsku).

Jeżeli to partner z listy http://www.eizo.pl/gdzie-kupic - tym bardziej
ścigaj go o kartę gwarancyjną.


--
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Gentleman broni kobiety tak długo, dopóki z nią nie zostanie sam na sam. ]
[                                                       (Benicio Del Toro) ]

Monitor

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona