Data: 2012-10-20 04:11:24 | |
Autor: Corran | |
Monitor | |
Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc.
|
|
Data: 2012-10-22 17:22:03 | |
Autor: Przemysław Ryk | |
Monitor | |
Dnia Sat, 20 Oct 2012 04:11:24 -0700 (PDT), Corran napisał(a):
Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem I tak już po prostu będzie. ;D -- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Rząd, który kradnie od Piotra, żeby zapłacić Pawłowi, zawsze może liczyć ] [ na poparcie ze strony Pawła. (George Bernard Shaw) ] |
|
Data: 2012-11-06 09:38:07 | |
Autor: Corran | |
Monitor | |
W dniu sobota, 20 października 2012 13:11:25 UTC+2 użytkownik Corran napisał:
Monitor przyszedł (Eizo FS2331), bez badów (przynajmniej na razie), jestem zadowolony. Dziękuje wszystkim za pomoc. Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy? |
|
Data: 2012-11-06 21:08:38 | |
Autor: Przemysław Ryk | |
Monitor | |
Dnia Tue, 6 Nov 2012 09:38:07 -0800 (PST), Corran napisał(a):
W dniu sobota, 20 października 2012 13:11:25 UTC+2 użytkownik Corran napisał: Nie dostałeś wraz z monitorem wydrukowanej karty gwarancyjnej zgodnej ze wzorem z http://www.eizo.pl/node/25? Jeżeli odpowiesz twierdząco, to istnieje podejrzenie, że monitor pochodzi z szarego kanału dystrybucji. Naprawę gwarancyjną w Polsce oczywiście serwis dystrybutora EIZO Ci zrealizuje, ale nie na takich samych warunkach, jak w sytuacji, w której miał byś monitor z polskiego kanału dystrybucji. Różnice masz opisane na stronie http://www.eizo.pl/gwarancja. Był swego czasu wątek na ten temat na Polskim Forum Użytkowników EIZO - http://www.eizo.pl/forum/index.php?/topic/33-lepsi-i-gorsi/. Temat przewinął się też (chyba nawet z tą samą osobą) na forum http://mva.pl. -- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Being someones father is not a right. It's a gift. ] [ (Horatio Caine, "CSI Miami 4x17 Collision") ] |
|
Data: 2012-11-06 13:25:30 | |
Autor: Corran | |
Monitor | |
W dniu wtorek, 6 listopada 2012 21:11:33 UTC+1 użytkownik Przemysław Ryk napisał:
Dnia Tue, 6 Nov 2012 09:38:07 -0800 (PST), Corran napisał(a): Nie dostałem Jeżeli odpowiesz twierdząco, to Myślę, że jest wasz, kupiłem u "partnera" i dostałem Photo & Graphic Designer (z napisami po polsku). Był swego czasu wątek na ten temat na Polskim Forum Użytkowników EIZO - |
|
Data: 2012-11-08 11:18:40 | |
Autor: Przemysław Ryk | |
Monitor | |
Dnia Tue, 6 Nov 2012 13:25:30 -0800 (PST), Corran napisał(a):
Jeszcze pytanie. Czego potrzebuje do gwarancji? Bo mam jedynie rachunek, wołać coś więcej od sprzedawcy? Ścigaj sprzedawcę. Jeżeli odpowiesz twierdząco, to Jeżeli to partner z listy http://www.eizo.pl/gdzie-kupic - tym bardziej ścigaj go o kartę gwarancyjną. -- [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ] [ Gentleman broni kobiety tak długo, dopóki z nią nie zostanie sam na sam. ] [ (Benicio Del Toro) ] |
|