Monitor 16:9

Data: 2014-03-09 18:08:06
Autor: Jacek
Monitor 16:9
Dnia Sun, 09 Mar 2014 14:52:58 +0100, Borneq napisał(a):

Tam maksymalnie jest :

Krótki ten wykaz. Czasem jest tak że karta graficzna jest źle wykrywana
albo jest niewłasciwy lub za ubogi sterownik grafiki (a może nawet monitor
nie jest wykrywany właściwie) i dlatego nie ma się pełnej puli rozdziałki.
Miałem takie zjawisko na linuksie - grafika on-board Intela była wykrywana
prawidłowo ale sterownik udostępniał tylko jedną rozdzielczość. Jak
wstawiłem do kompa grafikę PCIe Nvidia, grafika też była wykrywana
prawidłowo ale rozdzielczości było kilkanaście do wyboru.
--
Jacek

Monitor 16:9