Monitor 22" 16:10

Data: 2011-02-03 21:40:28
Autor: Amig0
Monitor 22" 16:10
Jak w temacie, Monitor 22", 16:10, DVI
Jaki moglibyście polecić w cenie powiedzmy do 700zł?

I czy spotkał się ktoś z Philips 22" LED 225PL2EB?
4 usb, pivot, jest na ledach, wypasik, i właściwie ani słowa w sieci o nim...

--
Pozdrawiam, A.C.

Data: 2011-02-04 07:58:36
Autor: ToMasz
Monitor 22" 16:10
Amig0 pisze:
[...]

dozbieraj i kup coś na ips, naprzykład dell wa2209

Data: 2011-02-04 10:09:50
Autor: kamil
Monitor 22" 16:10
On 04/02/2011 06:58, ToMasz wrote:
Amig0 pisze:
[...]

Popieram, mam ten monitor i konkurencji w swoim przedziale cenowym nie ma zadnej.

Kamil

Data: 2011-02-04 21:03:21
Autor: Q
Monitor 22" 16:10
[...]

chyba miales na mysli dell 2209wa,
ale on ma konkurencje - tanszego i na nowszej matrycy lg w2220p
:P

....ale to ok 800zl, tzn. pewnie kupi jakiegos samsunga na ledach za 600zl :)

Data: 2011-02-04 21:47:13
Autor: Amig0
Monitor 22" 16:10
W dniu 2011-02-04 21:03, Q pisze:

...ale to ok 800zl, tzn. pewnie kupi jakiegos samsunga na ledach za
600zl :)

No ta stówka w tą czy w tamtą nie jest jakimś decydującym kryterium.
Generalnie chcę 22" w formacie 16/10, z DVI, niekoniecznie LED, a czytając różne testy przewija się zdanie że w 700 można kupić coś sensownego, więc przyjąłem to jako pewien punkt odniesienia.
Dlaczego spytałem o tego Philipsa?
- mieści sie we wstępnie założone kwocie,
- ma fajne dodatki typu:
- pivot (choć nie wiem czy akurat z tego często będę korzystał)
- 4 usb, co akurat mi się przyda jako że mój komputer ma tylko wyjścia z tyłu, i trzeba się do nich schylać
- mogące się czasem przydać głośniczki, gdy przez kolumny leci coś innego
- wreszcie samo LED, które jest chyba krokiem do przodu w stosunku do LCD na świetlówkach.
Zastosowanie: internet, office, programy z grupy CAD, czasem film, gram mało.
Szczerze to nie miałem nigdy okazji korzystać z monitora na ips, więc może nie doceniam zalet, ale co złego jest w "samsungu na ledach za 600zł"?
--
Pozdrawiam, A.C.

Data: 2011-02-05 09:50:36
Autor: z
Monitor 22" 16:10
Amig0 pisze:

Szczerze to nie miałem nigdy okazji korzystać z monitora na ips, więc może nie doceniam zalet, ale co złego jest w "samsungu na ledach za 600zł"?

Nie używam nowych "tnów" ale te starsze do nawet starszych tanich ipsów się nie umywają. Może mam zboczenie zawodowe ale ze wszystkich wad monitorów tn najbardziej mnie wkurzają właśnie kąty.
Spróbuj a nie pożałujesz :-)

PS. A już ekran w laptopie dell studio (też ledy) mnie doprowadza do szewskiej pasji.

Data: 2011-02-07 11:07:14
Autor: kamil
Monitor 22" 16:10
On 05/02/2011 08:50, z wrote:
Amig0 pisze:

[...]

W nowych laptopach najbardziej irytuje rozdzielczosc ekranow 15", ze swieca mozna szukac czegos wiecej niz 1366x768. Wlaczajac na tym Office 2k7 z ribbonem pod Windows 7, 1/3 ekranu zajmuja paski narzedzi. Ze 4 lata temu kupujac 15" inspirona 6000 mialem ekran 1280x800 albo 1680x1050 do wyboru, teraz marketoidy wpychaja wszedzie nizsza rozdzielczosc, a glupi lud kupuje bo przeciez HD Ready.

Kamil

Data: 2011-02-07 11:01:07
Autor: kamil
Monitor 22" 16:10
On 04/02/2011 20:03, Q wrote:
[...]

Wez tylko pod uwage, ze ten LG ma szeroki gamut, czyli bez kalibratora za nastepne trzy stowki bedzie razil w oczy oczojebnymi kolorami bardziej od reklam lalki barbie. ;)

Kamil

Data: 2011-02-15 22:01:25
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Monitor 22" 16:10
W dniu 2011-02-07 12:01, kamil pisze:
Wez tylko pod uwage, ze ten LG ma szeroki gamut, czyli bez kalibratora
za nastepne trzy stowki bedzie razil w oczy oczojebnymi kolorami
bardziej od reklam lalki barbie. ;)

Kalibrator za 300 to zabawka. Porządny kolorymetr to ca. 800-1000 złotych.
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-02-05 14:33:51
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Monitor 22" 16:10
W dniu 2011-02-03 21:40, Amig0 pisze:
[...]

Tego modelu nie znam. Używam DELL-a 2209WA, 16:10, 1680x1050, S-IPS, 4xUSB, 2xDVI, Pivot, pokrywa sRGB, podświetlenie klasyczne (świetlówki). Nie wyobrażam sobie niczego lepszego w cenie <1000zł.