Monitor 24'' do PC i konsoli

Data: 2009-03-25 13:33:23
Autor: Piter
Monitor 24'' do PC i konsoli
Szukam nowego monitora do mojego peceta. Rozmiar to 22-24 cale, do
pracy ale i do gier. Poniewaz planuje podlaczyc do niego rowniez
Xboxa, zalezy mi aby mial co najmniej HDMI i DVI. Z tego samego powodu
(XboX) wazne jest aby mial tez wbudowane glosniki, albo przynajmniej
wyjscie na sluchawki.

W tej chwili faworytem wydaje sie HP W2408 - widzialem u kumpla,
jakosc obrazu w grach mi odpowiada, ma glosniki i wejscie HDMI.
Niestety, nie ma DVI (a jedynie D-SUB) i jakosc tekstu troche
pozostawia do zyczenia. Duza zaleta jest cena.

Zainteresowal mnie Dell 2209WA - IPS, ponoc rewelacyjna jakosc w
przystepnej cenie (wg CNET). Niestety nie ma HDMI i glosnikow, wiec
raczej odpada. Jego starszy brat, Dell 2408 to marzenie, ale raczej
poza zasiegiem cenowym.

Jest jeszcze Benq FP241W - cenowo zloty srodek miedzy HP a drozszym
Dellem, recenzje bardzo pozytywne, polaczen multum. Dodatkowo teraz
mam Benqa FP93GP i jestem dosyc zadowolony, a tamten przeciez ponoc
duzo lepszy. Niestety, nie ma glosnikow ani wyjscia na sluchawki...

Czy jest jeszcze jakis model, ktory pominalem?

jezeli jest szansa na 26" to zobacz iiyame E2607WS ma D-SUB,DVI,HDMI i podobno calkiem niezle jak na monitor glosniki

Data: 2009-03-25 06:22:50
Autor: micoud81
Monitor 24'' do PC i konsoli
On 25 Mar, 13:33, "Piter" <temp-s...@o2.pl> wrote:
> [...]

jezeli jest szansa na 26" to zobacz iiyame E2607WS ma D-SUB,DVI,HDMI i
podobno calkiem niezle jak na monitor glosniki

Na twoim miejscu brałbym LG W2442PA-BF http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/444071
lub
IIYAMA E2407HDS http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/444082

Monitor 24'' do PC i konsoli