Monitor 24'' do PC i konsoli

Data: 2009-03-25 05:10:36
Autor: strzalkowski
Monitor 24'' do PC i konsoli
Hej,

Szukam nowego monitora do mojego peceta. Rozmiar to 22-24 cale, do
pracy ale i do gier. Poniewaz planuje podlaczyc do niego rowniez
Xboxa, zalezy mi aby mial co najmniej HDMI i DVI. Z tego samego powodu
(XboX) wazne jest aby mial tez wbudowane glosniki, albo przynajmniej
wyjscie na sluchawki.

W tej chwili faworytem wydaje sie HP W2408 - widzialem u kumpla,
jakosc obrazu w grach mi odpowiada, ma glosniki i wejscie HDMI.
Niestety, nie ma DVI (a jedynie D-SUB) i jakosc tekstu troche
pozostawia do zyczenia. Duza zaleta jest cena.

Zainteresowal mnie Dell 2209WA - IPS, ponoc rewelacyjna jakosc w
przystepnej cenie (wg CNET). Niestety nie ma HDMI i glosnikow, wiec
raczej odpada. Jego starszy brat, Dell 2408 to marzenie, ale raczej
poza zasiegiem cenowym.

Jest jeszcze Benq FP241W - cenowo zloty srodek miedzy HP a drozszym
Dellem, recenzje bardzo pozytywne, polaczen multum. Dodatkowo teraz
mam Benqa FP93GP i jestem dosyc zadowolony, a tamten przeciez ponoc
duzo lepszy. Niestety, nie ma glosnikow ani wyjscia na sluchawki...

Czy jest jeszcze jakis model, ktory pominalem?

Kuba

Data: 2009-03-25 13:33:23
Autor: Piter
Monitor 24'' do PC i konsoli
[...]

jezeli jest szansa na 26" to zobacz iiyame E2607WS ma D-SUB,DVI,HDMI i podobno calkiem niezle jak na monitor glosniki

Data: 2009-03-25 06:22:50
Autor: micoud81
Monitor 24'' do PC i konsoli
On 25 Mar, 13:33, "Piter" <temp-s...@o2.pl> wrote:
> [...]

jezeli jest szansa na 26" to zobacz iiyame E2607WS ma D-SUB,DVI,HDMI i
podobno calkiem niezle jak na monitor glosniki

Na twoim miejscu brałbym LG W2442PA-BF http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/444071
lub
IIYAMA E2407HDS http://www.skapiec.pl/site/cat/12/comp/444082

Data: 2009-03-25 14:11:16
Autor: doom3
Monitor 24'' do PC i konsoli

Uzytkownik <strzalkowski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9f2c3a3a-58cc-431b-9ba6-448d67b5af47k2g2000yql.googlegroups.com...
[...]

HDMI jest zgodne z DVI (HDCP) wystarczy odpowiedni kabel.
Dodatkowo jezeli monitor posiada tylko jedno hdmi to mozesz zamontowac odpowiednige switcha, ktory pozwoli na jednoczesne podlaczenie i konsoli i peceta, oczywiscie pracujacych na przemian.

--
doom3

Data: 2009-03-25 15:40:19
Autor: Chichotek
Monitor 24'' do PC i konsoli
Był 25 marzec (¶roda) gdy o godz. 13:10 *strzalkowski@gmail.com* napisał(a):

Czy jest jeszcze jakis model, ktory pominalem?

LCD 24'' Prolite B2409HDS-B1, Full HD, 2ms, gło¶niki, DVI/HDMI

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-03-25 21:56:22
Autor: KILu
Monitor 24'' do PC i konsoli
Uzytkownik wrote:
Xboxa, zalezy mi aby mial co najmniej HDMI i DVI. Z tego samego powodu
(XboX) wazne jest aby mial tez wbudowane glosniki, albo przynajmniej
wyjscie na sluchawki.

Wbudowane glosniki sobie odpusc - nadaje sie to do odtwarzania dzwiekow
systemowych w PC, ale nie do grania.

W sumie 22-24" to proteza jesli chodzi o granie na konsoli, ale... lepsze
to, niz nic. Zreszta przy obecnych cenach takich monitorow taka proteza
zaczyna miec sens.

k,

Data: 2009-03-26 02:52:18
Autor: strzalkowski
Monitor 24'' do PC i konsoli
On Mar 25, 9:56 pm, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:
Wbudowane glosniki sobie odpusc - nadaje sie to do odtwarzania dzwiekow
systemowych w PC, ale nie do grania.

Niekoniecznie, te z HP2408 daja rade (nie jestem audiofilem), a przy
podlaczeniu X360 kablem HDMI to jedyny sposob na uzyskanie dzwieku bez
pieprzenia sie z dodatkowymi kabelkami...

W sumie 22-24" to proteza jesli chodzi o granie na konsoli, ale... lepsze
to, niz nic. Zreszta przy obecnych cenach takich monitorow taka proteza
zaczyna miec sens.

Zgadzam sie, najbadziewniejszy wspolczesny TV by sie pod konsole nadal
lepiej, ale zalezy mi na ograniczeniu miejsca - jeden ekran zajmuje
mniej i jest wygodniejszy przy ewentualnym przenoszeniu.

Kuba

Data: 2009-03-26 11:07:49
Autor: GK
Monitor 24'' do PC i konsoli
strzalkowski@gmail.com pisze:
[...]

Witam,
Ja chętnie się podłączę do tematu. Szukam właśnie jakiegoś monitorka LCD w podobnym rozmiarze, ale nie zależy mi na głośnikach jak również nie potrzebuję zbyt wielu dodatkowych złącz. Ważniejsze jest odwzorowanie kolorów. Myślałem na 24" Dell 2408, ale jest trochę drogi. Co innego brać pod uwagę? Fajnie gdyby to był 24", ale widzę że 22" są sporo tańsze.
Pozdrawiam,
Grzegorz

Monitor 24'' do PC i konsoli