Monitor 24'' do PC i konsoli

Data: 2009-03-25 14:11:16
Autor: doom3
Monitor 24'' do PC i konsoli

Uzytkownik <strzalkowski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9f2c3a3a-58cc-431b-9ba6-448d67b5af47k2g2000yql.googlegroups.com...
Hej,

Szukam nowego monitora do mojego peceta. Rozmiar to 22-24 cale, do
pracy ale i do gier. Poniewaz planuje podlaczyc do niego rowniez
Xboxa, zalezy mi aby mial co najmniej HDMI i DVI. Z tego samego powodu
(XboX) wazne jest aby mial tez wbudowane glosniki, albo przynajmniej
wyjscie na sluchawki.

W tej chwili faworytem wydaje sie HP W2408 - widzialem u kumpla,
jakosc obrazu w grach mi odpowiada, ma glosniki i wejscie HDMI.
Niestety, nie ma DVI (a jedynie D-SUB) i jakosc tekstu troche
pozostawia do zyczenia. Duza zaleta jest cena.

HDMI jest zgodne z DVI (HDCP) wystarczy odpowiedni kabel.
Dodatkowo jezeli monitor posiada tylko jedno hdmi to mozesz zamontowac odpowiednige switcha, ktory pozwoli na jednoczesne podlaczenie i konsoli i peceta, oczywiscie pracujacych na przemian.

--
doom3

Monitor 24'' do PC i konsoli