Monitor 27" z 2560xcos tam

Data: 2011-08-22 23:44:47
Autor: =Marcos=
Monitor 27" z 2560xcos tam
Witam,

Rok temu zmienilem monitor 22" z 1680x1050 na monitor Full HD 22". Problem w tym, ze 22 cale to dla mnie zdecydowanie za mało jeśli chodzi o Full HD. Ciezko cokolwiek czytac, literki malutkie, a w pzegladarce non stop powiekszanie stron.

Teraz myślę o większym monitorze, ale nie wiem czy zdecydować się na FullHD czy 2560x cos tam. Ma ktos doswiadczenie z tymi wyzszymi rozdzielczosciami - obawiam sie, ze moze byc to o wiele za wysoka rozdzielczosc jak na tak maly monitor, ale moze sie myle i nie jest to dyskomfort w uzytkowaniu?

Przy 2560x1440 (27 cali) piksel jest jeszcze mniejszy niż przy 1920x1080 (22 cale). Czyli czcionki będą jeszcze mniejsze.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-08-22 23:50:59
Autor: Muchozol
Monitor 27" z 2560xcos tam

Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w wiadomości news:j2uiis$sq$1inews.gazeta.pl...
> Przy 2560x1440 (27 cali) piksel jest jeszcze mniejszy niż przy 1920x1080 (22
cale). Czyli czcionki będą jeszcze mniejsze.

Dzięki za rzeczową odpowiedź. Tak też mi się wydawało, że to jednak za duża rozdzielczość jak na taki mały monitor. W takim razie kupie normalny Full HD.

Pozdrawiam,
Muchozol.

Monitor 27" z 2560xcos tam