Monitor 27" z 2560xcos tam

Data: 2011-08-22 22:49:16
Autor: m4rkiz
Monitor 27" z 2560xcos tam
Muchozol wrote:
Teraz myślę o większym monitorze, ale nie wiem czy zdecydować się na FullHD
czy 2560x cos tam. Ma ktos doswiadczenie z tymi wyzszymi rozdzielczosciami -
obawiam sie, ze moze byc to o wiele za wysoka rozdzielczosc jak na tak maly
monitor, ale moze sie myle i nie jest to dyskomfort w uzytkowaniu?

u2711 - 27 cali 2560x1440, pixel bardzo maly, rozdzielczosc duza, przyzwyczaic
sie trzeba i skonfigurowac system i przegladarke, bo na normalnych ustawieniach
nawet z idealnym wzrokiem ciezko (koledze, ja lekkie minusy nosze i
jednak to tez swoje robi...)

generalnie jest to porownywalne z tym co teraz masz, jezeli chcesz miec
wiekszy pixel to celuj raczej w 25 (1920x1080) czy 25,5 (1920x1200),
tyle ze powyzej 24 cali to wybor jest raczej symboliczny a cena niemal
zyskuje dodatkowe zero

dodatkowo - matowy ekran przy tak malym pixelu wyglada raczej kiepsko,
zawsze bylem zwolennikiem matu i o ile z lp2475w nie bylo tu zadnego
problemu to w u2711 mat zauwazalnie wplywa na obraz

Monitor 27" z 2560xcos tam