Monitor CRT Philips Brilliance 107P5 - zalany

Data: 2011-05-27 12:52:13
Autor: atna
Monitor CRT Philips Brilliance 107P5 - zalany
Wytrzymałam półtora doby. Przed chwilą włączyłam. DZIAŁA!!!
uff... tylko czemu mi tak serducho kołacze i żołądek pod gardłem czuję :)))
Mniejsza z tym, jeśli teraz zemdleję, to już tylko z ulgi, że wszystko w porządku.

Dziękuję za wszystkie rady i sugestie.
Z czasem i mnie LCD czeka, więc bardzo się przydadzą.

Pozdrawiam, A.

Data: 2011-05-27 14:39:07
Autor: Jacek Maciejewski
Monitor CRT Philips Brilliance 107P5 - zalany
Dnia Fri, 27 May 2011 12:52:13 +0200, atna napisał(a):

DZIAŁA!!!

:)
--
Jacek

Data: 2011-05-28 03:19:58
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Monitor CRT Philips Brilliance 107P5 - zalany
Powitanko,

Wytrzymałam półtora doby. Przed chwilą włączyłam. DZIAŁA!!!

Bo on dobrze wie, ze jakby nie zadzialal, to wyladowalby na wysypisku, a Atna za marne 40zl kupilaby nastepce w serwisie aukcyjnym;-)

uff... tylko czemu mi tak serducho kołacze i żołądek pod gardłem czuję :)))

Ojtam-ojtam, jakby zaczal odtwarzac dolby surround, znaczy sie wykonal spektakl swietlno-muzyczny w postaci iskier i huku, to rzeczywiscie serducho moze przyspieszyc;-)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa