Monitor Dell P2214 dziwne kolory

Data: 2014-03-26 15:39:21
Autor: fifak
Monitor Dell P2214 dziwne kolory
W dniu 2014-03-26 11:48, G Nowak pisze:
Witam,

Kupilem (przez internet) monitor dell P2214H.

nowy ? używany?

na jego parametrach zblizonych do juz uzywanego U2311H, ale kiedy
podlaczylem nowy nabytek obraz okazal sie szaro-niebiesko-zielony, o
niezwykle niskim kontrascie, niczym nie przypominajacy nawet obrazu
produkowanego przez podlego laptopa sprzed dekady.

dziwne wręcz niemożliwe

-- -

Data: 2014-03-26 15:20:58
Autor: G Nowak
On 26/03/2014 14:39, fifak wrote:
W dniu 2014-03-26 11:48, G Nowak pisze:
Witam,

Kupilem (przez internet) monitor dell P2214H.

nowy ? używany?

nowy

[...]

sam bym nie uwierzyl gdybym nie zobaczyl, ale juz mialem okazje pogadac z kims, kto kupil 2 cale mniejszy z tej samej serii i zdaje sie potwierdzac moje odczucia (kupil w innym kraju wiec szansa pochodzenia z tej samej trafionej serii dosc mala).

-- -
Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

jakiegos g.... Ci sie przykleilo ;-)

--
Pozdr

Data: 2014-03-26 17:24:50
Autor: fifak
Monitor Dell P2214 dziwne kolory

nowy

no to odpada teoria o podmianie matrycy

a jak podłączony? Displayport?

[...]

przymierzałem i widziałem wersję 24" i  była bardzo dobra, ostatecznie oszczędziłem 200zł i kupiłem 24" IPS LG - jestem zadowolony

Data: 2014-03-26 19:28:27
Autor: G Nowak
On 26/03/2014 16:24, fifak wrote:

nowy

no to odpada teoria o podmianie matrycy

a jak podłączony? Displayport?

prez SCART. nie, czekaj, to sie zwie DP, nawet daja kabel... ;-)

[...]

widziales 24'' P czy U? mam pewne podejrzenia. moj znajomy ma 24'' U, wydaje sie przypominac "stare" U.

--
Pozdr

Monitor Dell P2214 dziwne kolory